AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Del Skrevet 6. oktober 2022 Altså, jeg elsker å kose meg med noe søtt i munnen, men det er viktig for meg å holde meg slank. Nå har jeg altså kommet over Piano gelé uten sukker. Det er altså kalorifritt (1 kcal pr 100 g). Jeg spiste 1 hel pakke, altså ble det 5 kcal som er ingenting 🤩 Synes det var søtt og godt. Kan toppe med vaniljesaus uten sukker (98 kcal pr 100 g, men allikevel ikke så gale- trenger jo ikke så mye), eller f.eks bær. Smaker godt nok for meg, nå er kveldene med søtsug reddet 🤩🤩 Anonymkode: 901f1...793 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Del Skrevet 6. oktober 2022 Synes den smaker helt grusomt😅 Anonymkode: e7863...6ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kan ikke fordra konsistensen på gelé, men er ikke avhengig av noe søtt for å "kose" meg heller, så ... Anonymkode: 5e847...07e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Del Skrevet 6. oktober 2022 Ja, hvis man liker gelé, så Jeg vet forresten om et par "lavkarbofolk" som blander sukkerfri gelé (ikke ferdig, men de pakkene med pulver) med pisket kremfløte, så det blir som fromasj. Selvsagt ikke like kalorifattig som din kos, men fin som dessert for dem som vil unngå sukker. Anonymkode: e5095...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Del Skrevet 6. oktober 2022 Det hender seg at vi lager gelé av saft (eldorado sin go med appelsin og mango er en favoritt). Den ferdig geléen syns jeg ikke er noe god 🙈 Anonymkode: 4687d...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ikke fordra konsistensen på gelé, men er ikke avhengig av noe søtt for å "kose" meg heller, så ... Anonymkode: 5e847...07e Nei men så bra for deg da. Klapp på skuldra Anonymkode: 4687d...d85 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 6. oktober 2022 #7 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei men så bra for deg da. Klapp på skuldra Anonymkode: 4687d...d85 😆 enig i denne. Skal ta å prøve denne gelé'en i helgen, takk for tipset TS! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 6. oktober 2022 #8 Del Skrevet 6. oktober 2022 Skal prøves! Takk for tips (Elsker gelé!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg elsker den, men magen min går helt amok etter p å spist den…sitter resten av kvelden på do. Samme med den 320kcl i hele boksen isen. Anonymkode: a5de7...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei men så bra for deg da. Klapp på skuldra Anonymkode: 4687d...d85 Hvorfor må "kos" alltid forbindes med noe spiselig? Anonymkode: 5e847...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #11 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må "kos" alltid forbindes med noe spiselig? Anonymkode: 5e847...07e Hvorfor må noen alltid være negative? Om du ikke bruker noe spiselig som kos noen gang, så har du vel ikke så mye i tråden å gjøre heller 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4687d...d85 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg elsker den, men magen min går helt amok etter p å spist den…sitter resten av kvelden på do. Samme med den 320kcl i hele boksen isen. Anonymkode: a5de7...a0f På grunn av kunstig søtning 😅 det er lakserende for mange Anonymkode: 4687d...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 6. oktober 2022 #13 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes den smaker helt grusomt😅 Anonymkode: e7863...6ec Jeg også. Den lokale matbutikken hadde den til halv pris for ikke så lenge siden, og etter å ha kjøpt den skjønner jeg jo hvorfor de ville bli kvitt den😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 6. oktober 2022 #14 Del Skrevet 6. oktober 2022 Strør det over nyvaskede druer og slenger i frysen. Perfekt som snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 7. oktober 2022 #15 Del Skrevet 7. oktober 2022 Kjøp heller gelé uten sukker som du lager selv. (Den smaker bedre enn den ferdige typen) Og når geléen er blitt kald(!) men ikke stivnet så har du oppi 3-4 SS gresk yoghurt med vaniljesmak. Visp det sammen og ha det oppi 4-5 små glass. Det stivner på en time, og konsistensen blir ikke lenger som gelé men heller som fromasj. Ha 2-3 SS vaniljesaus uten sukker på toppen. Voila! Digg kveldskos for fysne damer🤩 Med skremmende få kcal😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #16 Del Skrevet 7. oktober 2022 Visste ikke at Piano også har sukkerfri gelé, men jeg har brukte Eldorado sin bringebær gelé og den smaker godt. Takk for tips til å blande det med kremfløte så det blir litt mer fromasj av det, det tenkte jeg ikke på - selv om jeg har laget ostekake med gele/pisket kremfløte, så jeg burde tenkt på det selv. Anonymkode: 6eaed...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. oktober 2022 #17 Del Skrevet 7. oktober 2022 Mitt tips er å gjøre seg mindre avhengig av noe søtt på kveldstid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #18 Del Skrevet 7. oktober 2022 Min erfaring er at alt det kunstige søtningsstoffet gir mer søtsug, så jeg holder meg unna slike produkt. Tar heller en bit med mørk sjokolade👍🏼 Anonymkode: 7ddf0...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #19 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg kan ikke fordra gele og likte det ikke en gang som barn i bursdager. Men fint at du har funnet noe du synes er kos å spise! Anonymkode: 42c19...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Del Skrevet 7. oktober 2022 Får så vanvittig mageknip av den! Anonymkode: 8050e...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå