Gå til innhold

Fant g-punktet.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gyda_*
Skrevet

Hvordan fant du det,og hvordan reagerte dama da?

Skrevet

Jeg brukte langefingeren og "kom hit"-bevegelse på øvre skjedevegg.

Merket fort at det var riktig, for hun ble mye mer andpusten og lagde høyere lyd. Man er dessuten ikke i tvil om hva det er, når man først har funnet det. Det er ruglete, på størrelse med tuppen av fingeren, og ikke så glatt som resten av huden rundt.

Hun fikk da orgasme en gang etter at jeg hadde stimulert henne med fingeren der, og ved samleie etterpå, fikk hun også for første gang vi var sammen vaginal orgasme med mange sammentrekninger (4-5 stk).

Så g-punktet spiller helt klart en stor forskjell. Hun hadde nemlig aldri tidligere fått vaginal orgasme med meg, kun klitoris-.

Skrevet

jeg har også funnet det, lett når man vet hvor man skal lete

Skrevet

Jeg synes det minner om når du har badet lenge/tatt oppvasken! Rosinhud :P Gynekolog sa jeg hadde uvanlig stort, og det takker jeg de øvre makter for hver gang jeg har sex :D

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg brukte langefingeren og "kom hit"-bevegelse på øvre skjedevegg.

Merket fort at det var riktig, for hun ble mye mer andpusten og lagde høyere lyd. Man er dessuten ikke i tvil om hva det er, når man først har funnet det. Det er ruglete, på størrelse med tuppen av fingeren, og ikke så glatt som resten av huden rundt.

Hvis det var så lite hos henne er det kanskje ikke rart det tok litt tid å finne det. Jeg tror en størrelse på ca en femmer er vanligere. Men pass på å ikke få krampe i hånda. Been there, done that...

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Hvis det var så lite hos henne er det kanskje ikke rart det tok litt tid å finne det. Jeg tror en størrelse på ca en femmer er vanligere. Men pass på å ikke få krampe i hånda. Been there, done that...

Hm.. kan jo hende han har uvanlig stor fingertupp da.. ;)

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg synes det minner om når du har badet lenge/tatt oppvasken! Rosinhud :P Gynekolog sa jeg hadde uvanlig stort, og det takker jeg de øvre makter for hver gang jeg har sex :D

Forundrer meg ikke. Etter det du skriver aa doemme, maa du ha et skikkelig giga et.

Skrevet

Når jeg skrev på størrelse med tuppen av langefingeren, mente jeg på størrelse med en femtiøring.

Skrevet

Jepp, jeg har funnet noe sidestilt med gutta å skryte av "Jeg har sååå stort g-punkt, større enn dere ass" :tunge1:

Men det er ulemper, jeg er alltid livredd gynekologbesøk :S

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen som melder seg frivillig til å finne det hos meg? :sjarmor: Finner det ikke selv. :sur:

Gjest GreenSky
Skrevet

Må kvalitetssjekke først: Vet du hvor det er? Helt sikker? :fy_fy:

Skrevet
"Jeg har sluttet å hikke, men bare når jeg sover."

- George Hest, R.I.P.

Bare lurer litt på hvem George Hest er?

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Har plagiert sitatet til Slangen litt.

Endret av GrønnSky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...