Gå til innhold

De rødgrønne ikke lenger for å heve tollgrensa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Haha, utrolig hva de Sp-gnomene får til.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Akkurat denne saken synes jeg egentlig er helt OK.

Skrevet

Ja, det hadde jo vært litt synd om alle lobby-midlene mediebransjen brukte på å få innført forbud mot paralellimport, skulle bli gjennomhullet av folks privatimport av CDer og DVDer. ;)

Men OK, enten løy de da de sa de ville heve grensen, eller så ante de ikke hva de snakket om, og måtte ombestemme seg i ettertid. Vet ikke helt hvilken forklaring jeg foretrekker.

Skrevet

Valla-regjeringen bryter løfter? Nei nu ble jeg forbauset.

Skrevet

De pyntet vel på ting for å skaffe mest mulig stemmer. Ikke første gang det skjer i politikkens verden.

Skrevet

Jeg har en viss forståelse for problemet tiltross for at jeg gjerne skulle kunne kjøpt med meg noe mer når jeg er i utlandet.

Men om bedriftene som importerer vare (f.eks. TV, bil deler, klær, etc) må betale toll vil de få et veldig dårlig livsgrunnlag etterhvert. Da må de altså betale en toll og moms (avhengig av landet varen kjøpes i) som alle andre slipper, og hvor "alle andre" da handler er det ikke nødvendig å forklare.

Men kansje forslaget (valgløftet) skulle vært litt mer gjennomtenkt i utgangspunktet.

Skrevet

Mener du at løgn og bedrag er ok? Saken dreier seg om brutte løfter, det har du vel fått med deg...?

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)

Tviler ikke et sekund på at de har pratet om dette i forkant for å få stemmer fra "politsk aktive" unge mennesker.

Momentene som de kommer med, som jeg finner gode, har man alltid visst om, så det var rart de ikke pratet om dem før valget.

Endret av TomKrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...