Gå til innhold

Tør ikke leie selv. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner så mange som bestiller Airbnb uten å nøle, mens jeg tør ikke. Jeg har aldri prøvd alene. Leide med en venninne en gang men hun tok seg av bestillingen. Er det mange creepy hoster? Er Airbnb til å stole på?

Anonymkode: 7dec4...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste folk er helt normale og hyggelige.

Anonymkode: ae863...617

Skrevet

Jeg elsker Airbnb! Det er viktig å velge steder med mange anmeldelser slik at du har et greit grunnlag å vurdere fra.

Anonymkode: 8cfe8...840

• Liker 1
Skrevet

Les anmeldelser på forhånd, og lei noe som er en egen enhet. Å leie et rom i andres hus/leilighet kan fungere, men da er du mye mer utsatt for at ting blir litt ugreit. 

Anonymkode: 4bdfa...342

• Liker 1
Skrevet

Dersom verten har hatt 400 gjester fra før og alle var fornøyde, er sjansen for at du blir fornøyd også ganske stor.

• Liker 1
Skrevet

Lei et sted med gode reviews og/eller et sted som ikke er så langt fra allfarvei, selv om det kanskje er litt dyrere. Ville også valgt en egen enhet fremfor rom i en annens leilighet, da er risikoen mindre for en evt. creepy vert. 

Anonymkode: bb416...f26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 13.48):

Jeg kjenner så mange som bestiller Airbnb uten å nøle, mens jeg tør ikke. Jeg har aldri prøvd alene. Leide med en venninne en gang men hun tok seg av bestillingen. Er det mange creepy hoster? Er Airbnb til å stole på?

Anonymkode: 7dec4...001

Heilt enig, TS. Eg følger med her :)

Anonymkode: ba4ba...631

Skrevet

Bruker AirBNB jevnlig. Aldri hatt en dårlig opplevelse.

Anonymkode: 1853b...b49

• Liker 1
Skrevet

Har hatt en dårlig opplevelse,men det var noe jeg måtte bestille litt i siste liten, og der var det bare en anmeldelse.

Har reis på tur alene som dame, delt rom/leilighet med eier som har vært mann, aldri noen creepy folk. Men lei hos en superhost om du er usikker, det er alltid kjekt, de får ikke den utmerkelsen uten grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...