Gå til innhold

vi skal irritere nabodama! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har en nabokjerring som er ca 55-60 år. Hun er EXTREMT nyssjerrig og må vite alt om naboene. Hun kan stå i timesvis i vinduet sitt og bare glanne mot huset vårt og inn til oss. Nå er det slik at hun desverre har direkte innsyn gjennom soveromsvinduet vårt om vi ikke trekker for gardiner. Enkelte ganger har hun komt over i vår hage og sniktita gjennom vinduene. Vi har tatt hu på fersken par ganga. Er så lei av henne og jeg og kjæresten har bestemt oss for å gi henne noe virkelig hun kan se. 

Kjæresten min skal ta meg skikkelig hard bakfra mens vi har sex ved soveromsvinduet. Jeg skal med vilje stønne litt høyt for å skape litt mer liv. Når hu kjem og ser på skal vi bare vinke og gi tommelen opp!

Er så LEI av DRITTKJERRINGA! 

Anonymkode: 8b1ad...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm ok. 

Anonymkode: 10688...e2e

• Liker 1
Skrevet

Det er Halloween snart, lag heller noen groteske scener så hun får litt sjokk og slutter å glane. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei,

Vi har en nabokjerring som er ca 55-60 år. Hun er EXTREMT nyssjerrig og må vite alt om naboene. Hun kan stå i timesvis i vinduet sitt og bare glanne mot huset vårt og inn til oss. Nå er det slik at hun desverre har direkte innsyn gjennom soveromsvinduet vårt om vi ikke trekker for gardiner. Enkelte ganger har hun komt over i vår hage og sniktita gjennom vinduene. Vi har tatt hu på fersken par ganga. Er så lei av henne og jeg og kjæresten har bestemt oss for å gi henne noe virkelig hun kan se. 

Kjæresten min skal ta meg skikkelig hard bakfra mens vi har sex ved soveromsvinduet. Jeg skal med vilje stønne litt høyt for å skape litt mer liv. Når hu kjem og ser på skal vi bare vinke og gi tommelen opp!

Hvorfor trekker dere ikke bare for gardinene?

Anonymkode: a292b...af0

• Liker 1
Skrevet

Det at hun kikker inn gjennom vinduene deres, er noe som kan anmeldes. Husk også på at om dere setter i gang sexshow fullt synlig for naboer, så kan dere anmeldes for uanstendig adferd.

Anonymkode: b8f7a...c17

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei,

Det er nok akkurat det hun vi se.. dere kan ikke unnlate å tro at en kvinne på 60 år er minst like kåte som dere.. Klok av skade.. jeg kjenner mange kåte eldre fruer og enker❤️

Hadde dere vært smart.. så har dere bedt henne inn på soverommet, gitt henne en godstol, en kopp kaffe og litt fittetørk. Så har hun nok latt trusa glidd nedover til lårene.. Det hadde skapt godt naboskap det😇

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere får noe ut av å vise dere frem og hun får noe ut av å se på dere, så er vel alle happy....?

Skrevet

Vinn vinn situasjon...

• Liker 1
Skrevet

Hun kommer da ikke til å bli irritert av dét; hun kommer tvert imot til å installere seg foran vinduet med kamferdrops og kaffe for å nyte showet. Trekk for gardinene heller, så blir hun irritert.

Står hun i hagen deres og glaner inn vinduene, gir dere henne fingeren. Det sender en klar og tydelig beskjed.

Anonymkode: a5758...d64

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok. Kjedelig historie,  skriv i dagboka neste gang 

Anonymkode: e2d2a...5db

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Her er det nok dere som blir seende dumme ut og ikke hun.

Anonymkode: 6fd6a...3b8

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (20 minutter siden):

. jeg kjenner mange kåte eldre fruer og enker❤️

Støttes 100%    Vet akkurat hvor kåte og deilige(noen) kan være  😁

Anonymkode: 3feed...96d

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan det skal irritere. Det er jo sikkert det hun vil se. 

Anonymkode: a7b79...8f2

Skrevet

Er du svensk?

Anonymkode: 9b8da...b5d

Skrevet

Er det noe rart med dere? Du har mange skrivefeil i innlegget ditt! (5+)

Anonymkode: 768c1...2a3

• Liker 1
Skrevet

Synes nå dette var litt morsomt jeg da.

Anonymkode: 12ed9...513

Skrevet

Dere gjør jo ingenting som irriterer henne. Hun har nok både sett og gjort det samme lenge før dere fikk hår på tissen.

Anonymkode: 4b687...792

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere gjør jo ingenting som irriterer henne. Hun har nok både sett og gjort det samme lenge før dere fikk hår på tissen.

Anonymkode: 4b687...792

Det er iallefall ingen som skal lære mora si å pule😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...