Nala Skrevet 23. oktober 2002 #1 Skrevet 23. oktober 2002 Hei jenter! Nala heter jeg, og overtar nå som moderator på gravidforumet etter Hege. Jeg har vært moderator her inne tidligere, men måtte si fra meg oppgaven for ca et halvt år siden. Da sto jeg midt oppi en flytteprosess, gikk ut i ny jobb og vagga rundt med stor mage Nå er min lille prinsesse født. Hun er tre måneder gammel, og er bare verdens skjønneste (alle mødre har jo verdens skjønneste baby...). Nå som vi er over de verste søvnproblemer, ammeproblemer og er vel installert i nytt hus, syntes jeg det var på tide å komme tilbake til KG. Har savnet alle, skjønner dere! Jeg tror og håper det skal gå smertefritt med moderator-bytte her inne. Alt som følger med oppgaven kommer nok tilbake til meg etterhvert - selv om jeg mister x antall hjerneceller ut gjennom puppa ved amming Ammetåke. Det er moro det!! Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Vennlig hilsen Nala
@lfakrøll Skrevet 23. oktober 2002 #2 Skrevet 23. oktober 2002 ååååå så koselig å se navnet ditt her inne igjen... Velkommen tilbake...
Angel Skrevet 23. oktober 2002 #3 Skrevet 23. oktober 2002 Velkommen tilbake Nala!! Enig med @lfakrøll, koselig å ha deg tilbake!!..lurte litt på hvor du ble av da! og ikke minst, gratulerer med overstått fødsel!! klem fra
Tvinny Skrevet 23. oktober 2002 #4 Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har ikke vært medlem så lenge, men ønsker deg velkommen tilbake for det Jeg vil gjerne også komme med et lite forslag; andre gravidesider har nemmelig terminlister for alle medlemmene som har kommet i den heldige situasjonen, kan du lage noe lignende her? Mange hilsen Tvinny (og som du ser så står min termin nedenfor)
Ann Forup Skrevet 23. oktober 2002 #5 Skrevet 23. oktober 2002 heisan og velkommen tilbage, har ikke været medlem mere end et lille døgns tid, men er fornøjt med forumet og det fungere mere end man kan sige om babyverdens forum, godt at vide at der er nogen som man kan henvende sig hvis man får brug for det.
Nala Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2002 Kjempekoselig med så varm velkomst! Nå ble jeg glad Tvinny, det eksisterer en terminkalender her på KG. Du klikker på "gravid" i menyen til venstre, altså under kategorier. Der finner du terminkalenderen som ett av valgene. Forøvrig finner du masse annen nyttig informasjon under gravid-kategorien. Anbefales! For å komme direkte til terminkalenderen, gå på linken under: http://www.kvinneguiden.no/cgi/gravid/cale...dar/calendar.pl --- Hilsen Nala :D
Mistyen Skrevet 24. oktober 2002 #7 Skrevet 24. oktober 2002 Velkommen tilbake Nala. Har sett etter deg her inne, men fikk jo en forklaring på hvorfor du ikke har vært her på en stund....... Gratulerer så my med vel overstått fødsel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå