Gå til innhold

Forlovere til mitt bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og min samboer skal gifte oss neste år. Jeg har fundert på noe , om hvem jeg skal velge til forlover. 

jeg har et fint bånd med min søster, men jeg vet ikke om jeg vil velge henne som min forlover, siden hun har brutt tillit mellom oss to mange ganger, ved å avsløre hemmelighet til andre. Alt der gjør at jeg ikke stoler på henne. Hvordan skal jeg forklare til henne uten at hun blir sint og såret? Hun blir lett sint og misforstår ofte i sosiale sammenhenger. 

Endret av H.O.U
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare velg en annen og ikke si noe. 

Anonymkode: 9a410...2c6

• Hjerte 1
Skrevet

Hun kommer til å spørre meg ….

Skrevet
9 hours ago, H.O.U said:

Hun kommer til å spørre meg ….

Men så si noe BS i dur med at du mener en 'forlover være en venn eller venninne som selv har valgt å være i livet ditt' og at 'familie heller skal være faddere' eller sånt. Bare gi et teflon-svar som ikke kan diskuteres.  

Anonymkode: 9a410...2c6

• Liker 1
Skrevet

Er jo ganske vanlig å velge venninne som forlover, så hun skal ha rimelig svake sosiale antenner om hun reagerer på det. Du får bare stå i det

Anonymkode: 48025...49a

Skrevet

Du kan selvfølgelig velge ei venninne. Eller så kan du spørre søsteren din om hun vil være forlover omtrent samtidig som du sender ut invitasjoner. Så lenge søsteren din ikke er direkte ondsinnet og kommer til å sabotere for deg går det nok fint, forloverjobben inneholder ikke hemmeligheter som kan røpes.

Anonymkode: e30bf...0a1

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Er ingen selvfølge og ha søsteren sin, så hun burde ikke bli skuffet over det..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...