AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Ble slutt mellom meg og barnefar for litt over 2 år siden. Vi har en datter som vi deler samvær sammen med. Hvergang jeg skal levere eller hente datteren min, så gir barnefar meg en klem og sier at han må kjenne og følge på varmen min. For noen uker siden når jeg reiste for å hente min datter stå han der i kun bokse shorts. Han hadde fyrt i peisen og det ble visst for varmt, han hadde også besøk av sin mor den dagen som jeg hilste på. Uansett så ga eksen meg gaven og jeg ga han kun en klem og takket. Så fikk han ereksjon av klemmen og dekket seg til med en stekepanne 🤣 dette var litt pinnelig for han 🙆♀️ siden moren hans også var der og min datter. Igår så reiste jeg for å hente datteren min igjen, han ga meg en klem og kysset meg på kinnet før han gapet over munnen min 🙈 Det var han som valgte å avslutte forholdet og jeg kan bare ikke tilgi han for alt han gjorde. Så nei jeg vil ikke tilbake til han. Han sa også vi kan jo gi klemmer og kysse så lenge ingen av oss er i et forhold 😅 dette synes jeg blir for galt, og sa nei helst ikke. Kommer den tiltrekningen å ta slutt? Hvordan er forholdet deres til barnefaren? Anonymkode: d199a...032
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Du må sette tydeligere grenser. Nå er han bare høstkåt og vil ha noen å kose med.ikke la det bli deg Anonymkode: 26634...dc3 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må sette tydeligere grenser. Nå er han bare høstkåt og vil ha noen å kose med.ikke la det bli deg Anonymkode: 26634...dc3 Ro ned nå Karen.
totti_1 Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Det er bare å glemme. Hyggelig fyr sikkert, men det blir aldri slutt pga en fuckings tilfeldighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå