Gå til innhold

Ungdom og snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tenåringer som snuser? 

Hvordan fant dere det ut, og hvordan forholdt dere dere til det?

Jeg har merket at nesten alle av datterens venninner bruker snus. De går åpentlyst med snus under leppa, og snusboksen synlig i baklomma. Vet ikke om vår datter snuser, men det ville jo ikke være rart, siden så mange rundt henne gjør det. 

Anonymkode: d3c4d...02a

Videoannonse
Annonse
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen som har tenåringer som snuser? 

Hvordan fant dere det ut, og hvordan forholdt dere dere til det?

Jeg har merket at nesten alle av datterens venninner bruker snus. De går åpentlyst med snus under leppa, og snusboksen synlig i baklomma. Vet ikke om vår datter snuser, men det ville jo ikke være rart, siden så mange rundt henne gjør det. 

Da vi spiret røykte vi mye med snus i tillegg.. Bra det kun er snus om dagen:P

Skrevet

Hvor gamle er de da? Gamle nok til og kjøpe? Har inntrykk av at de fleste snuser. Mye bedre enn da jeg vokste opp og de fleste røykte. 
hvordan forholde seg til det kommer jo an på alder. Er hun 13 eller 19? Jobber de og finansierer snusen selv? 

Anonymkode: 3b287...f1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor gamle er de da? Gamle nok til og kjøpe? Har inntrykk av at de fleste snuser. Mye bedre enn da jeg vokste opp og de fleste røykte. 
hvordan forholde seg til det kommer jo an på alder. Er hun 13 eller 19? Jobber de og finansierer snusen selv? 

De er 15

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke med de andre jentene, men datteren vår jobber litt. 
De er jo 15, så ikke gamle nok til å kjøpe selv. Ha sett at flere av jentene har svensk snus, så de får sikkert noen til å kjøpe for seg i Sverige.

Skrevet

Det er vel ganske vanlig at jenter på 15 snuser. 

Jeg var 12 da jeg begynte å røyke, og tanteungen min som er 16 nå begynte å snuse da ho var 13. 

Er ikke så mye foreldre får gjort med det. Er man avhengig, og ikke har lyst til å slutte så slutter man ikke bare fordi foreldrene sier det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...