Gå til innhold

Blir det for kjedelig for damer om jeg behandler dere bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med en dame nå, hvor jeg behandler ho supergodt. Er superjordnær, snill og rett og slott god tvers gjennom. Men kan det bli for kjedelig i lengden? Bør jeg heller være litt småfrekk og slik?

Anonymkode: 091f1...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dumper/ghoster/kutter ut ALLE som ikke behandler alle mennesker bra. Voks opp.

Anonymkode: 53b97...a0d

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg dumper/ghoster/kutter ut ALLE som ikke behandler alle mennesker bra. Voks opp.

Så jeg skal forsette og være jordnær og snill da? 😅

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig skal du det. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva med å bare være deg selv? Så slipper du å late som du er noen annen hele tiden. Gjør livet greiere og du får det bedre med deg selv når du ikke må gå rundt og være falsk.

Anonymkode: 95885...afb

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei blir du småfrekk hadde jeg dumpa deg pronto.  En snill og god mann er en keeper

Anonymkode: 374b3...e6f

• Nyttig 3
Skrevet

Vær snill, men ikke vær tøffel. Ikke alle som klarer å skille de to tingene. 

Anonymkode: b2cf4...62c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

nå roter du. 

det er ikke DU som skal bedømme om du er "superjordnær", "snill" eller "god". det er det de som er rundt deg som bedømmer, som feks denne damen du nevner 

hvordan du bør være ovenfor henne, det må du spørre henne om - ikke en skokk smått galne folk fra internett som ikke kjenner noen av dere eller vet hvor snille dere er. 

Endret av TheHairyToothfairy
idiotiske skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Driver med en dame nå, hvor jeg behandler ho supergodt. Er superjordnær, snill og rett og slott god tvers gjennom. Men kan det bli for kjedelig i lengden? Bør jeg heller være litt småfrekk og slik?

Det kommer jo helt an på hva slags kvinne du vil ha!

Vil du ha en dramatisk og potensiell utro kvinne som lager krangel og vil domineres? Vær mer spennende.

Vil du ha en snill og ydmyk og trofast kvinne som ikke ser vitsen i å lage drama hele tiden? Fortsett som nå.

Når du oppfører deg slik som beskrevet over, vil du naturlig tiltrekke deg damer som liker den måten du er på. Gjør de ikke det, nei, da er det fordi de selv er den andre typen dame.

Anonymkode: 6aaef...98b

• Liker 2
Skrevet

Ingen liker skuespill, så jeg håper det ligger naturlig for deg å oppføre deg pent mot damen, alt annet blir gjennomskuet etter kort tid.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Observer hva kvinner gjør, ikke hva se sier.

Selvsagt er det ingen som sier "jeg liker ikke snille menn". Derfor er dette meningsløst å spørre om

Anonymkode: 82466...9b4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

En snill og god mann er en keeper

Er dette sant?

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Men... det trenger ikke være en motsetning? Enten snill ELLER frekk? Vær snill og jordnær, det er slik du er og det er flott. Men det betyr ikke at du må være flat og uten noe motstand, at du ikke kan være flørtende, terge henne litt. Det å bli sett, å bli vennlig ertet for hvordan man er men samtidig akseptert. Hvis det gir mening? 

Anonymkode: a9be3...048

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vær snill, men ikke vær tøffel. Ikke alle som klarer å skille de to tingene. 

Anonymkode: b2cf4...62c

Nettopp! Snill og raus, men ikke dumsnill og ikke dørmatte. Ha egne meninger, sette grenser.

Anonymkode: a9be3...048

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg blir litt forvirret, er du snill med henne fordi det faller deg naturlig, eller fordi du har noen form for baktanker? Selv liker jeg menn som prøver genuint å være snill med meg, fordi de liker meg og i tillegg har respekt for alle. Samtidig trenger ingen være perfekt, jeg vil jo se hvem personen er også, slik at vi kan utfordre hverandres måter å tenke på. Trenger ikke være falsk altså.

Men vær likevel snill og grei med henne, for det å være slem med noen er et valg og det trenger du ikke. Hva mener du når du sier småfrekk? Du bør ikke gjøre narr av henne eller være slem, men om det er din personlighet kan du jo være litt leken/ertende så lenge du mener det godt og ikke drar det for langt, og hun liker det. 

Anonymkode: acf19...a42

Skrevet

Det høres bra ut så lenge du ikke blir til Kjell Simen i Parterapi. 
Jeg tror de fleste damer liker å bli behandlet på en sånn måte at de føler at de blir sett, men ikke gå i den fella at du innfrir alle ønsker og behov uten å mukke. 
Litt hett blod og forføring liker vi og 
Vi trenger også noe å måle oss opp mot, og litt motstand og argumentasjon for sine meninger og valg er sunt og nødvendig. 

Jeg dumpa en mann som overhodet ikke ga meg noe som helst motstand samma f. 
Det viste seg at han hadde opplevd utroskap i alle sine forhold og tilgitt det meste. 
Han ble for intenst opptatt av å behage meg. 
Er du som en hund i et forhold så mister du all respekt, og det er fullstendig turn off. 

Anonymkode: 56d26...8fa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det høres bra ut så lenge du ikke blir til Kjell Simen i Parterapi. 
Jeg tror de fleste damer liker å bli behandlet på en sånn måte at de føler at de blir sett, men ikke gå i den fella at du innfrir alle ønsker og behov uten å mukke. 
Litt hett blod og forføring liker vi og 
Vi trenger også noe å måle oss opp mot, og litt motstand og argumentasjon for sine meninger og valg er sunt og nødvendig. 

Jeg dumpa en mann som overhodet ikke ga meg noe som helst motstand samma f. 
Det viste seg at han hadde opplevd utroskap i alle sine forhold og tilgitt det meste. 
Han ble for intenst opptatt av å behage meg. 
Er du som en hund i et forhold så mister du all respekt, og det er fullstendig turn off. 

Anonymkode: 56d26...8fa

Tull og vås.. Hadde jeg fått en mann som var snill og god hele tiden, da hadde jeg gjort mitt ytterste for å behage han også ❤️ Vi hadde blitt dreamteam ❤️ Jeg er over gjennomsnittet pen, og de mennene jeg har hatt er dominante og småfrekke. Dette liker ikke jeg, og drømmen min er å få en rolig snill god mann, som klikker med min personlighet. (noe jeg ikke tror finnes i grunn :( )

Anonymkode: c9206...919

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tull og vås.. Hadde jeg fått en mann som var snill og god hele tiden, da hadde jeg gjort mitt ytterste for å behage han også ❤️ Vi hadde blitt dreamteam ❤️ Jeg er over gjennomsnittet pen, og de mennene jeg har hatt er dominante og småfrekke. Dette liker ikke jeg, og drømmen min er å få en rolig snill god mann, som klikker med min personlighet. (noe jeg ikke tror finnes i grunn :( )

Så en jordnær og snill man for deg er superviktig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så en jordnær og snill man for deg er superviktig?

ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei,du burde fortsette å behandle henne fint🤗

Kvinner blir aldri lei av omtenksomme menn,dere er jo de beste som fins!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...