AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 De fant ikke noe med legen på UL, men de har ikke det mest fancy utstyret, så enten er det fortidlig eller så er det ikke noe de(husker ikke når jeg hadde mensen sist). Har fått positiv test btw Jeg igår så spottet jeg litt, etterfulgt av litt friskt blod. Noen som har opplevd lignede som kan fortelle litt? Anonymkode: e57be...4db
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Har du ingen aning om når siste mens var? Som regel er man 4-5 uker hvis man tar testen når mensen uteblir, og da er det litt tidlig å se noe særlig. Jeg har hatt tidlige ultralyder i begge svangerskap pga. en tidligere graviditet utenfor livmoren. Da ønsker de at jeg kommer mellom uke 6-7, men aller helst etter 7 fullgåtte uker fordi vi da kan se et bankende hjerte. Man kan jo se det tidligere enn dette, men det at man ikke ser det betyr jo ikke at det ikke vil komme, derfor venter de gjerne litt. Ellers hadde jeg daglige blødninger/spotting i mitt første svangerskap frem til uke 14 ca. Både litt friskt og gammelt om hverandre. Alt var fint. Jeg hadde morkaken på fremsiden, og den har kanskje ligget for langt ned i starten, og derfor har jeg blødd. Blødninger uten smerter kan være helt normalt. Kanskje vente et par uker og ta en ny ultralyd? Så fremt blødningene ikke tar seg opp eller kommer med smerter da. Anonymkode: 7ee23...104 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Har tatt HCG hos legen også, så får svar i morgen på den😊 Mener jeg hadde mensen sist juni/juli seinest, men med 3 barn fra før som hopper rundt så gikk det litt i glemmeboken når man har mensen og i tillegg til sommerferie. Anonymkode: e57be...4db
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har tatt HCG hos legen også, så får svar i morgen på den😊 Mener jeg hadde mensen sist juni/juli seinest, men med 3 barn fra før som hopper rundt så gikk det litt i glemmeboken når man har mensen og i tillegg til sommerferie. Anonymkode: e57be...4db Så bra, da vet man hvert fall om det går fremover eller ikke😊 Anonymkode: 7ee23...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå