AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Var hos lege i går, hun sa jeg fikk en uke sykemelding. Men fikk ingen papirer, og sjekket inne på min side på nav, å der er det ikke registrert noe sykemelding under fravær. Tar det litt tid eller har jeg ikke fått sykemelding? Anonymkode: bc958...f9f
Daria Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Vanligvis har sykemeldingen min ligget hos nav før jeg er ute av legesenteret, så jeg ville kontaktet legen og spurt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Oki, kanskje jeg må ringe legekontoret da.. Var en veldig merkelig lege, presanterte seg ikke og sa mye rart. Kanskje det var vaktmester som lekte lege... 😛 Ts Anonymkode: bc958...f9f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Daria skrev (1 time siden): Vanligvis har sykemeldingen min ligget hos nav før jeg er ute av legesenteret, så jeg ville kontaktet legen og spurt. Fikk tak i legekontor (er jo timesprosjekt) og det var en eller annen signering fra legen som gjorde at den ikke var blitt sendt. Men sekretæren skulle følge det opp. Så takk for svar! 🙂 Ts Anonymkode: bc958...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Ennå ikke noe inne på min side på nav. Hvor lenge burde jeg vente før jeg ringer på nytt tro? I morgen? Anonymkode: bc958...f9f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ennå ikke noe inne på min side på nav. Hvor lenge burde jeg vente før jeg ringer på nytt tro? I morgen? Anonymkode: bc958...f9f Legen gjør det nok på slutten av dagen. Det er riktig dato uansett når hen signerer. Du får prøve igjen i morgen hvis ikke. Anonymkode: b3e2b...66f 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legen gjør det nok på slutten av dagen. Det er riktig dato uansett når hen signerer. Du får prøve igjen i morgen hvis ikke. Anonymkode: b3e2b...66f Takk for svar. Blir litt stresset når ting ikke er på plass bare, trenger et bevis på at jeg faktisk er sykemeldt liksom... Ts Anonymkode: bc958...f9f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Blir litt stresset når ting ikke er på plass bare, trenger et bevis på at jeg faktisk er sykemeldt liksom... Ts Anonymkode: bc958...f9f Og det får du. Du får bare si til sjefen at du har purret på legen. Anonymkode: b3e2b...66f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og det får du. Du får bare si til sjefen at du har purret på legen. Anonymkode: b3e2b...66f Takk ❤️ Anonymkode: bc958...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå