Gå til innhold

Tykke legger - hva slags kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julebord er rett rundt hjørnet, og jeg er på jakt etter en fin kjole. Liker ikke knærne mine, og jeg synes leggene mine ser tykke ut i forhold til resten av meg. Jeg er slank, ca 1.70 høy. Hva slags kjole bør jeg gå for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minikjole med høye hæler. eventuelt knehøye støvletter med høye hæler! ellers må du ta ankellang kjole!

Skrevet (endret)

Bruk iallefall ikke en kjole som er til midt på anklene eller noe under kneet. En tett strømpebukse vil skjule knærne (som sikkert bare du synes er rare...). Ellers er høye støvletter et godt tips. Velg da en kjole som går til like over knærne.

Siden du er slank, kan du kle deg tettsittende og med innsving i livet. Kle deg ikke stort og bumsete. Du blir sikkert fin :)

Endret av Lilypie
Skrevet

Jeg har tykkere ben (egentlig hele underkroppen) enn jeg "burde", sett i forhold til resten av kroppen. Det absolutt verste du kan ha på deg er skjørt som stopper akkurat der du er tykkest rundt leggene. Jeg syns jeg er finest i skjørt med litt vidde som går akkurat til knærne, slik at knærne ikke synes, men man ser at leggene blir smalere opp mot knærne. 50tallskjoler og skjørt er ofte akkurat passe lengdemessig. Også er høye hæler en nødvendighet, jo høyere jo smalere ser leggene ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...