AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #41 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): HI er hovedgrunnen til at jeg dessverre ikke anser barnehageansatte som de smarteste.. Noen av de dømmer så vanvittig fort noen ganger, særlig de unge ansatte uten livserfaring. Synes heller man skal tenke at foreldre selv kjenner barnet sitt best og handler ut i fra det. Dessuten, det er faktisk ikke alltid mulig å dille med unger som drar ut tida når man skal være et annet sted til et gitt tidspunkt. Anonymkode: 3e22b...ff5 Enkelte foreldre er vel heller ikke de smarteste , det ser jeg utfra ditt innlegg Anonymkode: a6cb3...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #42 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Avkom?? Anonymkode: a6cb3...411 Anonymkode: 87ec5...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 7. oktober 2022 #43 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 9.36): da jeg leverte i går overhørte jeg pappa med storebror som skulle levere minsten si "kom, så blir vi kvitt han og forter oss til SFO!" Små gryter har også hører, tenker jeg. Og gir min sønn en god klem og en bedre avskjed. Anonymkode: 8624f...ba1 Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #44 Del Skrevet 8. oktober 2022 Handler mer om å gjøre kort prosess enn å dra det ut slik at det kan bli verre. Min er enkel å levere i bhg, eldste var ikke det. De i bhg sa det er bare å si ha det, hun slutter å gråte når du går ut og vi avleder litt. Om jeg skulle stått der i 5-20 min og dullet ville det bare tatt opp ansattes tid og gjort ting verre. Og jeg anser meg som kjærlig. Anonymkode: 879ef...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #45 Del Skrevet 8. oktober 2022 11 hours ago, tullerikke said: Hæ? Du skjønner vel at det var autokorrekt? Anonymkode: 3abf5...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 8. oktober 2022 #46 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Avkom?? Anonymkode: a6cb3...411 Ja? Vet du ikke hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå