AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Hva tenker du om slike sjefer? Har gode venner og kontakter i sitt nettverk, vil ikke vurdere andre firma enn de de har I sin omgangskrets. Prøver å bytte til leverandører de selv er venner med. Anonymkode: fb70f...f2f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Veldig vanlig, er jo folk de kjenner. Vet hva de får. Mye jobb å ta noen andre fremmede, risiko. Usikkert. Anonymkode: 33ac8...81d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Helt vanlig det på godt og vondt. Noen ganger kan det fungere bra, andre ganger ikke. I enkelte bedrifter er det ikke lov pga. regelverk om at man skal være upartisk og habil når man inngår kontrakt med leverandør. Anonymkode: 124e5...015
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Stort sett uproblematisk. Om de vil ansette venner heller enn den som er flinkest, så er det jo deres valg. Anonymkode: 3e74e...7de
Fru Uperfekt Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Ser ikke problemet så lenge det er i det private og ikke det offentlige
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Alle mine jobber/kontrakter går via folk jeg har jobbet for/med før, vi omgås ikke på fritiden som venner. Men har jobbet med noen av de i nesten 20år av og på. Anonymkode: 33ac8...81d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 Dette er vanlig i den kommunale helsetjenesten der jeg jobber. Synes ikke noe om det nei. Anonymkode: 9afe0...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå