Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange grunner til menns  utroskap. Når man leser her, snakker damene ofte om at han får nok og variert sex. De prøver å være gode kjærester, gir oppmerksomhet og frihet, men likevel er mange menn utro. Ofte når dama er gravid, eller i småbarnsperioden. Mennene benekter også utroskapen, så greia er jo ikke at de vil gå.

Er det slik at menn ikke kan takle at dama ikke gir ham full oppmerksomhet konstant?  Så snart der er noe som krever hennes oppmerksomhet, er han utro. Er menn så svakelige at de ikke kan beholde buksene på dersom kvinnen ikke har full fokus på ham hele tiden? Begynner virkelig å lure. Heldigvis finnes det unntak ( håper jeg). 

Anonymkode: dcf81...6a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er utro ene og alene fordi de er drittsekker og ikke oppdratt av sin mor også. Er mye mangel på moral… 

• Liker 2
Skrevet

Akkurat det samme som før kvinner, spenning.

Du går ju lei av å spise pannekake me hver dag...

Skrevet
Anonymbrukersåklar skrev (1 minutt siden):

Akkurat det samme som før kvinner, spenning.

Du går ju lei av å spise pannekake me hver dag...

Akkurat den grunnen er reinspikka egoisme og lite talent fra din side.

Anonymkode: dcf81...6a5

• Liker 2
Skrevet

Det er jo noe nytt og spennende, da..

Vi er nok ikke så monogame av natur, for mange (de fleste?) er monogami noe man må bestemme seg for og jobbe for, lystene på andre kan komme uansett hvor bra man har det hjemme. Og kanskje man er ekstra mottakelig når det mangler litt på oppmerksomhet hjemme? 

Så er det hvordan man agerer på disse lystene da, noen klarer ikke stå imot fristelsen.

Når jeg leser om kvinner som mener mannen "får nok sex" fordi de aldri sier nei, så tenker jeg forøvrig ikke nødvendigvis at de har et heidundranes sexliv likevel... de som har bra sex, de HAR sex (også for egen del), de GIR ikke sex bare for hans del.

Å aldri si nei er heller ikke nøkkelen for å få en mann til å føle seg begjært, for at de skal føle det så må du ta initiativ selv av og til. Det er nok mange kvinner rundt omkring som er late og kjedelige i senga som tror mannen er strålende fornøyd bare fordi de sprer beina og kjøper fint undertøy.

Anonymkode: 0b902...7df

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at for noen gjelder det at de er litt nedfor. Har tanker som "er det dette som er hele livet?". De føler seg litt lite sett av partner pga vane og dårlig tid, så med positiv oppmerksomhet utenfra, klarer de ikke å motstå spenningen. Selvfølgelig en dum ting å gjøre, for det er minst like greit å sprite opp sitt eget ekteskap, men jeg tror mange glemmer at det er en mulighet.

Anonymkode: 07c84...afa

• Liker 2
Skrevet

Synes dette med utroskap handler om respekt og moral. Begge kjønn som er utro har selvsagt lyster, men da burde man respektert partneren man er sammen med nok til å enten be om åpent forhold eller å ta et aktivt valg om å ligge rundt isteden for å forplikte seg. Er drittlei av å høre om partneren burde gjort ditt og datt. Kommuniser hva du ønsker da før du er utro istedenfor å ta den feige unnskyldningen å legge det på partneren. Ærlig talt stå for det man gjør!

Skrevet

Men altså ja, menn som er utro mot sin gravide eller nyforløste partner, det er absolutt laveste sort. Det er så lavmål.

Anonymkode: 29fe7...850

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...