AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Din mann blir tilbudt 3 millioner for en het natt med en mannlig milliardær. Ville du synes det var ok? Anonymkode: 027fe...648
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Fordi jeg liker ikke prostitusjon Anonymkode: b32dc...977 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 Ja lett. Så lenge han delte pengene med meg Anonymkode: dbc63...66b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 Hmm. Han selv mener at sexsalg er arbeid og at det ikke er noen forskjell mellom å frivillig selge sex og å frivillig utøve f.eks fysioterapi eller massasje. Men han er ikke snev av homofil så han hadde sikkert ikke ønsket å ligge med en mann for penger. Selv er jeg sterkt imot kjøp og salg av sex, så jeg kunne aldri horet ut verken hans eller min kropp. Anonymkode: 1f4f9...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 3 millioner var litt lite da for å ødelegge forvoldet. Legg på et par nuller så kan vi snakke. Anonymkode: c5e94...661
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg personlig ville heller bodd i en jordhytte enn det. Det er noe med respekten som forsvinner (såfremt han ikke tenner på det selv da). Anonymkode: 027fe...648
Motelvibes Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 3 millioner er ikke mye i dag. Jeg vil ha 12. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 Motelvibes skrev (1 minutt siden): 3 millioner er ikke mye i dag. Jeg vil ha 12. Så prostitusjon er ok bare prisen er høy nok. Anonymkode: 5be30...18f
Jdz Skrevet 6. oktober 2022 #13 Skrevet 6. oktober 2022 Svarer som (relativt heterofil) mann, men jeg hadde LETT gått over til det andre laget for en natt, om noen av en eller annen merkelig grunn skulle være villig til å betale tre millioner for det. Bring it on 🍆! Kan ikke forestille meg at fruen skulle hatt noe å problem med det heller. Jeg er enig i at tre millioner ikke er all verden i dag, men det er fortsatt nok til at det hadde gjort stor forskjell på privatøkonomien. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #14 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Din mann blir tilbudt 3 millioner for en het natt med en mannlig milliardær. Ville du synes det var ok? Anonymkode: 027fe...648 Absolutt.....da gjør en det kun for penga,ingen følelser og annet. Jeg er imot prostitusjon, men ingen regel uten unntak,og dette hadde heeelt klart vært unntaket. Anonymkode: 58cd7...591 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. oktober 2022 #15 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Din mann blir tilbudt 3 millioner for en het natt med en mannlig milliardær. Ville du synes det var ok? Anonymkode: 027fe...648 Siden min mann ikke er bifil så synes jeg det ikke er ok. 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. oktober 2022 #16 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Absolutt.....da gjør en det kun for penga,ingen følelser og annet. Jeg er imot prostitusjon, men ingen regel uten unntak,og dette hadde heeelt klart vært unntaket. Anonymkode: 58cd7...591 Så egentlig er du ikke imot prostitusjon, det er bare prissettingen
Motelvibes Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så prostitusjon er ok bare prisen er høy nok. Anonymkode: 5be30...18f Er man fattig nok, er alt annet enn å sulte bedre. Tenk på det du.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 Motelvibes skrev (7 minutter siden): Er man fattig nok, er alt annet enn å sulte bedre. Tenk på det du. Da har jeg tenkt på det og konklusjonen er at prostitusjon er ok så lenge prisen er høy nok. Da regner jeg med at det er ok at mannen din går og kjøper seg en hore for noen av pengene. Det an jo hende hun han kjøper sulter og er fattig og da er det vel greit å hjelpe henne på den måten? Anonymkode: 5be30...18f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 Såklart jeg hadde godtatt det, sex er sex. Penger vi lever av. Anonymkode: 1c170...0e1 1
Motelvibes Skrevet 6. oktober 2022 #20 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da har jeg tenkt på det og konklusjonen er at prostitusjon er ok så lenge prisen er høy nok. Da regner jeg med at det er ok at mannen din går og kjøper seg en hore for noen av pengene. Det an jo hende hun han kjøper sulter og er fattig og da er det vel greit å hjelpe henne på den måten? Anonymkode: 5be30...18f Ja han kan like gjerne få betalt for utroskapen sin 🤣 Neida, tuller med det da men poenget her er hypotetisk uansett, og vet at om folk er fattige nok, tyr de til desperate løsninger…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå