Gå til innhold

Naboen har frukt fellesgangen med møbler…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder naboen på å flytte. Vedkommende har fylt opp hele fellesgangen med møbler… De er ikke av renslige sorten. Hvor stor er faren for å få veggdyr inn i vår leilighet nå?

Anonymkode: 8152c...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste "Naboen har FRUKT i fellesgangen med møbler" 😂😂😂

ÅÅåh nå lo jeg godt her.

men fra spøk til alvor ts, Ville ikke vært særlig bekymret, med mindre dette er påvist hos naboen din da... 

Anonymkode: 77141...71a

• Liker 1
Skrevet

Møkkete møbler betyr ikke veggdyr. Derimot, har naboen din veggdyr, og dere bor vegg i vegg, er det stor sjanse for at du får det uansett. 

Anonymkode: f89a0...74c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leste "Naboen har FRUKT i fellesgangen med møbler" 😂😂😂

ÅÅåh nå lo jeg godt her.

men fra spøk til alvor ts, Ville ikke vært særlig bekymret, med mindre dette er påvist hos naboen din da... 

Anonymkode: 77141...71a

vel det står så i overskriften 🤣 

Veggdyr flytter seg ikke kun via møblene - de går i veggene, så det kan du få uten at naboen bruker gangen som mellomlagring..

Anonymkode: b7138...b06

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De har stilt seng opp på høykant inn mot veggen. Utemøbler drasset INN i gangen… Forrige vinter hadde de et tre de drassa inn og stilte opp ved inngangsdøra, et som skal stå ute året rundt. Det var fullt av dyr og lus på. 

De virker ikke til å forstå basis hygiene. Skeptisk…

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har stilt seng opp på høykant inn mot veggen. Utemøbler drasset INN i gangen… Forrige vinter hadde de et tre de drassa inn og stilte opp ved inngangsdøra, et som skal stå ute året rundt. Det var fullt av dyr og lus på. 

De virker ikke til å forstå basis hygiene. Skeptisk…

du virker hysterisk, jeg tar inn planter i gangen om senhøsten uten at det betyr jeg ikke er renslig av meg :P

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

du virker hysterisk, jeg tar inn planter i gangen om senhøsten uten at det betyr jeg ikke er renslig av meg :P

Ja, lus og dyr som kryper fra treet/planten og på vegger og gulv og overalt er festlig… Maur likeså. Og rotter er jo bare søte, sant… 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, lus og dyr som kryper fra treet/planten og på vegger og gulv og overalt er festlig… Maur likeså. Og rotter er jo bare søte, sant… 

Jeg regner med at du har plast-juletre og kunstige planter/blomster.

Jeg visste ikke at rotter klatret i trær 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har ikke lus på mine planter, ikke maur heller 😎 og rotter i pottene har jeg aldri sett, ei heller mus for den del - men om du bor i by er det vel større sjangs for at du ser dem komme i kloakken din enn via en plante som står inne i gangen vil jeg tro - så ja, potensielt litt overkill fra din side

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...