Gå til innhold

Høres dette ut som en mann som vil være/er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært i ett forhold i litt under ett år, og hun har vært gift i 6 år. De har kjent hverandre i 5 år, og blitt veldig nære de siste to årene. Her er noen eksempler jeg føler er mistenkelige, som jeg enten har sett selv , eller har hørt fra vennene deres.

- Han ser på henne i gruppesamtaler, selv om hun ikke snakker, og spesielt om hun ser en annen vei.

-Han setter seg ovenfor henne når vi er ute, uansett hvor mange som kommer. Vi var ute her om dagen, og for visse grunner måtte vi skifte bord tre ganger, og dei havnet ovenfor hverandre hver gang.

-Han har sagt ting som “ jeg legger alltid merke til deg” , når hun prøvde å få oppmerksomheten hans mens han snakket til en annen ved å gni han på armen.

-Hun har en greie hun liker veldig godt med menn, og han gjør denne greien ofte. ( kan ikke være mer spesifikk enn det pga identifisering) Veldig tam greie, men hun syns det er veldig sexy. Vennene sier det er fordi de alle gjør narr av henne pga dette, men jeg er skeptisk.

-Samtalene deres går ofte over i sex. Ofte på hans initiativ. F.eks hvordan han slikker kvinner og at de alltid kommer, og hvordan han aldri.

- De gikk begge gjennom en veldig lik traumatisk opplevelse da de var 15/16, så dette kan ha fått de nærmere hverandre når de snakket om det.

-Har overhørt venner si til mannen hennes når de står de to alene og snakker si : du vet han stjeler dama di nå? Og så ler de alle sammen.

-Det er også måten de ser på hverandre på når de tror ingen andre følger med, øynene dere lyser opp, dette syns jeg også er mistenkelig siden hun er veldig dårlig på øyekontakt med andre, og hun ser aldri mannen sin i øynene på samme måte ( offentlig i alle fall )

Trenger bare å vite om jeg er gal eller om dette er faktiske grunner til å ta en prat....

Anonymkode: c4b5b...d89

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du overreagerer når du må lage en tråd om dette.... De eksemplene du kommer med er fra ditt ståsted. Kan hende det oppfattes helt annerledes fra andre. 

Snakk med typen din du. Det er liksom det man skal gjøre når man er i forhold, SNAKKE OG KOMMUNISERE. Snakk om usikkerheten din, at du er litt sjalu på dems releasjon.

Sjalusien må du selv jobbe med, men din partner kan hjelpe til med å trygge deg. 

Anonymkode: 02685...2bd

Skrevet

Lurer du på noe, er det alltid fint å ta en liten prat og lufte det. Men det kommer an på hvordan du lufter det. 

Si at du ikke forstår deg på den relasjonen de har med at snakken ofte går over i sexprat, om hva han tenker om at den oppførselen passer seg? 

Og at du ikke føler deg komfortabel med det, om hva han tenker.

Skrevet

Det der hadde vært laaangt over streken for min del. Venninner er greit, men det du beskriver her er ikke kun platonisk.

Anonymkode: 1a808...6ad

• Liker 3
Skrevet

Det er nok bare meg som er litt treg, men hvem er trådstarter i denne historien?

Anonymkode: 2c61a...a4c

• Liker 5
Skrevet

Mye kan selvfølgelig være din tolkning, som en over her sier, men den type sexpartnere hører virkelig ikke hjemme i samtaler. Snakk med ham om det. 

Anonymkode: 99e65...e4e

Skrevet

Etter første avsnitt ga jeg meg. Skjønte ikke bæra.

Anonymkode: eb27b...0b8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok bare meg som er litt treg, men hvem er trådstarter i denne historien?

TS er kjæresten til han som åpenbart er forelsket i sin gifte venninne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

-Samtalene deres går ofte over i sex. Ofte på hans initiativ. F.eks hvordan han slikker kvinner og at de alltid kommer, og hvordan han aldri.

😳

Hvorfor er du sammen med en sånn tulling?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter første avsnitt ga jeg meg. Skjønte ikke bæra.

Anonymkode: eb27b...0b8

Unnskyld, norsk er ikke morsmålet mitt, så måten jeg skriver på er sikkert litt påvirket av det!

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Som jeg skriver først er jeg sammen med han.

22 minutter siden, AnonymBruker said:

og hvordan han aldri.

* Her skulle jeg skrive : Hvordan han aldri kommer av en BJ. Tror jeg visket ut med uhell.

TS.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS er kjæresten til han som åpenbart er forelsket i sin gifte venninne.

:( Er det så åpenbart alså? 

TS.

Skrevet

Kanskje han finner sin gifte venninne interessant fordi hun snakker åpent om sex og som du sier de har opplevd noe traumatisk sammen. Vil ikke si at det er fordi han er forelsket. Man kan være glad i det motsatte kjønn, uten at det er noe romantisk. 

Jeg har mange gode kompiser, som jeg oppriktig er glad i. Men kunne aldri tenkt meg ett forhold med, ikke engang sex. 

Anonymkode: 02685...2bd

Skrevet

Om det du observerer er i denne virkeligheten, så har de i alle fall en veldig god kjemi…. For meg hadde ikke dette vært ok. 

«A boy makes his woman jealous on other woman’s, a man makes other woman’s jealous on his woman” 

Anonymkode: b93f2...2ce

Skrevet

Så, ja jeg er paranoid og det er også over streken. Tror vi får ta oss en prat i det minste!

TS.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Om det du observerer er i denne virkeligheten, så har de i alle fall en veldig god kjemi…. For meg hadde ikke dette vært ok. 

«A boy makes his woman jealous on other woman’s, a man makes other woman’s jealous on his woman” 

Anonymkode: b93f2...2ce

Det ordtaket der er jo selvmotsigende

Anonymkode: b4852...50d

Skrevet

100% utro og uakseptabelt. Ikke engang verdt å ta en prat, bare gjør det slutt for han kommer til å lyve og gå i forsvarsposisjon under den praten uansett! 

Anonymkode: 2d206...2e8

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

100% utro og uakseptabelt. Ikke engang verdt å ta en prat, bare gjør det slutt for han kommer til å lyve og gå i forsvarsposisjon under den praten uansett! 

Anonymkode: 2d206...2e8

Hmm, såpass ja? 😕 

Får ikke snakket med han før om noen dager uansett siden han er på jobbreise utenlands. Har i alle fall fått endel å tenke på til den tid!

TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hmm, såpass ja? 😕 

Får ikke snakket med han før om noen dager uansett siden han er på jobbreise utenlands. Har i alle fall fått endel å tenke på til den tid!

TS.

Jeg tror heller at det er interesse der som ikke er bygget på. 

Anonymkode: d5018...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...