AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Oppdaget en ganske stor kul enden av kjønnsleppene, mellom indre og ytre. Kulen beveger seg ikke og ligger under huden. Tviler på at det er betente hårsekker da det ikke er noe hår der. Hva kan det være? Herpes? Kjønnsvorte? Har ikke hatt noe lignende før, kjennes ømt, men det kan være fordi jeg har tatt mye på den nå i forbindelse med at jeg oppdaget den! Har ellers hatt nedsatt allmenntilstand siste 2 dager. Anonymkode: 71e78...001
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Er mest sannsynlig en betennelse i en kjertel. Var nylig hos GU med det samme, har kommet tilbake flere ganger hos meg og fikk beskjed om at det var betent talgkjertel. Anonymkode: ab09e...29f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Hvor gammel er du? Er jo mulig å få kreft i ytre kjønnsorganer og vulva, men det er svært sjeldent og enda sjeldnere hos unge. Ville likevel ikke gått med den for lenge uten å sjekke ut. Du kan feks nevne det ifm celleprøve om det nærmer seg tid for det? Ellers ville jeg nok først og fremst tenkt betente hårsekker. Ihvertfall om du er som meg som har hår helt ned mot indre kjønnslepper. Anonymkode: 60738...b67
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg leste om bartholinitt og det stemmer overens med hvor «kulen» sitter etc. Får vel ta en tur til legen Anonymkode: 71e78...001 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg er i begynnelsen av 30 årene. Det vokser ikke hår i akkurat det området, så jeg tror ikke det er betente hårsekker. Anonymkode: 71e78...001
flusa Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oppdaget en ganske stor kul enden av kjønnsleppene, mellom indre og ytre. Kulen beveger seg ikke og ligger under huden. Tviler på at det er betente hårsekker da det ikke er noe hår der. Hva kan det være? Herpes? Kjønnsvorte? Har ikke hatt noe lignende før, kjennes ømt, men det kan være fordi jeg har tatt mye på den nå i forbindelse med at jeg oppdaget den! Har ellers hatt nedsatt allmenntilstand siste 2 dager. Anonymkode: 71e78...001 Ved nedsatt allmenntilstand,tar du en tur til legen. Trenger ikke være noe alvorlig,men burde sjekkes opp i.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har hatt et par sånne, så smertefullt til slutt at kunne hverken gå eller sitte. Ung og dum, stakk hull på den med en nål og gørra kom ut. Anonymkode: 9cf2b...334
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg bruker å få slike ved ujevne mellomrom. Er tette kjertler. Jeg bruker å klemme hull eller stikke hull på dem selv. Men har du dårlig allmenntilstand så burde du forhøre deg med fastlegen. Anonymkode: b2fef...f14 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt et par sånne, så smertefullt til slutt at kunne hverken gå eller sitte. Ung og dum, stakk hull på den med en nål og gørra kom ut. Anonymkode: 9cf2b...334 hva skjedde da?? forsvant kulen for godt? Anonymkode: 07de1...43d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har hatt en sånn,klemte hull på den og borte ble den. Var ung og dum jeg og. Sikkert ikke anbefale. Hadde gått til lege, ts. Lykke til! Anonymkode: 1a0bc...e5a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): hva skjedde da?? forsvant kulen for godt? Anonymkode: 07de1...43d Ja var en gigakvise i mente Anonymkode: 9cf2b...334
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har hatt sånne 3-4 ganger i året. Har renset en nål og stukket hull på noen, andre har forsvunnet av seg selv. Anonymkode: 2004c...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå