Gjest PanteneProVVV Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 En form for sosial dyskalkuli?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Det er nok ganske jevnt fordelt mellom kjønnene. Anonymkode: 04ade...5ba
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 "Så mange"? Betyr det "så vagt"? Anonymkode: 73fe2...eb1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Så mange"? Betyr det "så vagt"? Anonymkode: 73fe2...eb1 Jeg vet ikke. Merker meg bare at det kommer opp i nesten hver eneste tråd som handler om singelliv og dating. Var et ukjent fenomen for meg, denne hardnakka troen på at menn må være så og så høye for å få seg kjæreste. Er det virkelig mange som mener dette, eller bare et fåtall standhaftige typer med innbilt høydeautisme?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 PanteneProVVV skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke. Merker meg bare at det kommer opp i nesten hver eneste tråd som handler om singelliv og dating. Var et ukjent fenomen for meg, denne hardnakka troen på at menn må være så og så høye for å få seg kjæreste. Er det virkelig mange som mener dette, eller bare et fåtall standhaftige typer med innbilt høydeautisme? Dette er vitenskap og fakta. Men jeg tror uansett du er et troll med måten du formulerer deg på. Anonymkode: b25f8...740 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 PanteneProVVV skrev (21 minutter siden): En form for sosial dyskalkuli? De fleste menn er vel det og lurer på hva kvinner syns om dette. Og her på et anonymt kvinneforum så tørr de i tillegg å spør. Enkelt og greit. Anonymkode: fe920...645
Gjest PanteneProVVV Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er vitenskap og fakta. Men jeg tror uansett du er et troll med måten du formulerer deg på. Anonymkode: b25f8...740 Ok, så en filmsnutt fra youtube med noe som ser ut som fra Nord-Korea er hvor du innhenter og får bekreftet dine synspunkter. Bedre om du heller skriver hva du tenker om saken.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 De sitter på reddit hele dagen og graver seg ned i tråder fra incels om hvor mye de mener kvinner bryr seg om høyde. Siden disse guttene ikke respekterer damer hører de ikke på oss men bare på menn så tror de at det er en sannhet og grinerunker til det her inne i alle sine klage tråder og usikkerhetstråder istedet for å leve i den virkelige verden Anonymkode: 99715...249 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 Høyde og kroppsvolum er den soleklart viktigste indikatoren på hvor attraktiv en mann er. Jeg omgås veldig mange menn gjennom jobb som jeg blir kjent med overfladisk, de som ikke har dame er typisk små av vekst. De som er store er nesten aldri single. Anonymkode: 5bc84...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 PanteneProVVV skrev (6 timer siden): Ok, så en filmsnutt fra youtube med noe som ser ut som fra Nord-Korea er hvor du innhenter og får bekreftet dine synspunkter. Bedre om du heller skriver hva du tenker om saken. Du synes ei gravende sak fra amerikanske 60 Minutes fra 1990-tallet ser ut som en filmsnutt fra Nord-Korea? Anonymkode: ae4d8...35b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Høyde og kroppsvolum er den soleklart viktigste indikatoren på hvor attraktiv en mann er. Jeg omgås veldig mange menn gjennom jobb som jeg blir kjent med overfladisk, de som ikke har dame er typisk små av vekst. De som er store er nesten aldri single. Anonymkode: 5bc84...2e8 Er det sånn at en liten mann liksom blir mer attraktiv hvis han er tjukk da ? 🤷♀️ Anonymkode: 4b8d2...c16
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 De er vant til å måle..... Anonymkode: a1dd6...64f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #13 Skrevet 6. oktober 2022 Mannfolk uten sosial kompetanse skylder nok på manglende høyde når de forblir single. Anonymkode: 53757...22d 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #14 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Høyde og kroppsvolum er den soleklart viktigste indikatoren på hvor attraktiv en mann er. Jeg omgås veldig mange menn gjennom jobb som jeg blir kjent med overfladisk, de som ikke har dame er typisk små av vekst. De som er store er nesten aldri single. Anonymkode: 5bc84...2e8 Høyde og muskler spiller en rolle. Men aller viktigst er sosiale evner. Anonymkode: ae4d8...35b 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #15 Skrevet 6. oktober 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er det sånn at en liten mann liksom blir mer attraktiv hvis han er tjukk da ? 🤷♀️ Anonymkode: 4b8d2...c16 En kraftig bygd mann har større sjans enn en tynn mann ja. Det er et større handicap å være tynn enn å være feit Anonymkode: 5bc84...2e8 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 6. oktober 2022 #16 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du synes ei gravende sak fra amerikanske 60 Minutes fra 1990-tallet ser ut som en filmsnutt fra Nord-Korea? Anonymkode: ae4d8...35b JA, synes det! 60 Minutes fra 90-tallet, sier du? Da er jo saken avgjort.. eller? Men hva mener du om dette opphenget i høyde? Det er jo flust av tråder her inne som handler om hvilke kvaliteter kvinner setter pris på hos menn - fra et kvinnelig perspektiv, og høyde kommer i de aller fleste tilfeller langt ned på lista. Noen synspunkter angående dette?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 PanteneProVVV skrev (2 minutter siden): JA, synes det! 60 Minutes fra 90-tallet, sier du? Da er jo saken avgjort.. eller? Men hva mener du om dette opphenget i høyde? Det er jo flust av tråder her inne som handler om hvilke kvaliteter kvinner setter pris på hos menn - fra et kvinnelig perspektiv, og høyde kommer i de aller fleste tilfeller langt ned på lista. Noen synspunkter angående dette? Som en som har datet flere lave menn, jeg bryr meg ikke om høyden. Men det gjør de til slutt. De vil ikke gå inn i alderdommen uten den ønskede høydeforskjellen. Da hjelper det ikke om jeg liker, tom foretrekker, lave menn. Så nå har jeg gitt opp, blitt som alle andre og dater en mann som er 14 cm høyere enn meg (han synes forøvrig at jeg er sexy høy, den høyeste dama han har datet). Anonymkode: ae4d8...35b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): En kraftig bygd mann har større sjans enn en tynn mann ja. Det er et større handicap å være tynn enn å være feit Anonymkode: 5bc84...2e8 Hvorfor lage det så komplisert. Å være tynn/tykk må da ikke være et handicap på datingmarkedet? Har datet både tynne og tykke menn, og også noen som har gått fra tynn til tykk underveis. Eneste fellesnevneren har vært at de har vært fornøyd med seg selv. Anonymkode: a85f1...eef
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 Kanskje fordi kvinner konstant maser om at de foretrekker høye menn? I popsanger, på datingapper og i stort sett alle moderne filmer og tv-serier? Det kan jo være det. Anonymkode: 825c6...756 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 6. oktober 2022 #20 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kanskje fordi kvinner konstant maser om at de foretrekker høye menn? I popsanger, på datingapper og i stort sett alle moderne filmer og tv-serier? Det kan jo være det. Anonymkode: 825c6...756 Dette er nytt for meg, eller kanskje det kan ses i sammenheng med oppbrukte fraser som: høy, mørk, kjekk ridende på en hvit hest (eller noe i den duren), noe som ikke tilhører den virkelige verden, men funker som myte og i eventyrfortellinger (les: popsanger, film og tv-serier av ekstremt lav kvalitet). Kan det tenkes at de få som er så ekstremt opptatt av høyde bruker det som en slags overføring for å forstå kvinner? Hvis de selv har veldig sterke krav til utseende når det gjelder valg av partner tror de kanskje at også kvinner har dette? Og på et merkelig vis har dette blitt til en slags absurd høydefetisjfest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå