AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg savner følelsen av å få kjærlighet. Forholdet vårt var så dårlig at jeg ofte dagdrømte om en annen hverdag. Nå har jeg vært alene noen måneder og jeg savner det like mye som i den tiden vi var sammen. Jeg er derimot ikke over han, ikke litt en gang. Jeg vil ikke ha han tilbake selv om jeg ikke er over han. Så savner jeg nærhet, flørt, kyss, sex, romantikk, sommerfugler i magen og alt det der. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 0549d...573
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Det tar tid. Kanskje flere år men sannsynligvis merker du stor bedring etter bare 6mnd merket. Støtte av terapeut kan være nyttig Anonymkode: d3dc2...ba5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har det helt likt, snart 9 mnd siden det ble slutt:( Anonymkode: ecf14...61f
exictence Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg savner følelsen av å få kjærlighet. Forholdet vårt var så dårlig at jeg ofte dagdrømte om en annen hverdag. Nå har jeg vært alene noen måneder og jeg savner det like mye som i den tiden vi var sammen. Jeg er derimot ikke over han, ikke litt en gang. Jeg vil ikke ha han tilbake selv om jeg ikke er over han. Så savner jeg nærhet, flørt, kyss, sex, romantikk, sommerfugler i magen og alt det der. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 0549d...573 Jeg savner veldig å få kjærlighet og romantikk. Men savner ikke min x i det hele tatt, og er fullstendig over ham. Det var ikke nærhet eller noe å savne der. Det jeg gjør, er å ha begynt på ulike aktiviteter sammen med andre fremmede mennesker. Veldig koselig. Nærhet og flørt har jeg ikke mye av, men tror vel det kommer en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå