AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har et barn som mor kun lar meg se annenhver helg, noe jeg ikke er enig i. Jeg venter nå barn med samboer. Jeg har fortsatt gamle leiligheten siden den ligger nermere barnet men bor hos kjæresten min. Betaler jeg mindre bidrag om jeg står som bidragsyter til samboer og holder gamle adr eller betaler jeg mindre om jeg bor med barn og betaler bidrag til andre? Anonymkode: 7e1a0...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Tnker bare stakkars unge/-r hvis det å betale minst er pri 1 for far. Det koster å fostre opp barn, men det tar muligens litt tid å forstå for noen. Lykke til med runde nr 2 og eventuelt flere senere runder. Anonymkode: ba9e5...c4d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har et barn som mor kun lar meg se annenhver helg, noe jeg ikke er enig i. Jeg venter nå barn med samboer. Jeg har fortsatt gamle leiligheten siden den ligger nermere barnet men bor hos kjæresten min. Betaler jeg mindre bidrag om jeg står som bidragsyter til samboer og holder gamle adr eller betaler jeg mindre om jeg bor med barn og betaler bidrag til andre? Anonymkode: 7e1a0...aaa Du må nok betale det samme som du gjør. Vet om en som ble alenefar, han måtte til tross for at han ble aleneforsørger til minstemann, betale det samme til de to andre barna han hadde fra før med annen partner. Barnet spiser ikke mindre selv om du flytter her eller der eller om du har to eller to barn.. Anonymkode: 0551c...a20
nordlending Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Det mest lønnsomme er vel uansett at dere har 1 husstand? 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 Du får slutte å vimse rundt med kuken da vet du, om du ikke er interessert i å betale for barna dine. Stakkars unge! Anonymkode: 54cd4...949 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har et barn som mor kun lar meg se annenhver helg, noe jeg ikke er enig i. Jeg venter nå barn med samboer. Jeg har fortsatt gamle leiligheten siden den ligger nermere barnet men bor hos kjæresten min. Betaler jeg mindre bidrag om jeg står som bidragsyter til samboer og holder gamle adr eller betaler jeg mindre om jeg bor med barn og betaler bidrag til andre? Anonymkode: 7e1a0...aaa Ville lagt denne inn i Forbruker-forumet i steden for her. Anonymkode: 03162...e08
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du får slutte å vimse rundt med kuken da vet du, om du ikke er interessert i å betale for barna dine. Stakkars unge! Anonymkode: 54cd4...949 🙄 Anonymkode: f58a4...41b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 Umulig å svare på uten at vi kjenner din og mødrenes inntekt. Prøv navs bidragskalkulator. Anonymkode: 8f514...eec
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 Hvem har flere barn? Mottaker eller bidragsbetaler? om den som betaler bidrag har «nye» barn går jo betalingsevnen ned, fortjener ikke nye barn mat og klær? Anonymkode: 00659...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå