Gå til innhold

k22 date m34, ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er helt ok om jeg dater han?

det er ikke sånn vi at vi dater helt enda, men har kjent han i flere år og vurderer kanskje vi burde gå i forhold, men aldersforskjellen er for stor kanskje?

jeg personlig føler det ikke er noe stort problem,

hva synes dere?

Anonymkode: 3ac4d...b36

Skrevet

Nei han er godt voksen og hjernen din er ikke engang ferdig utviklet. Du er nærmere et barn enn en voksen og han er en predator

Anonymkode: 15bc2...efa

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

predator

hva menes med det?

Skrevet

Helt greit. Dere er begge voksne. Vi vet bare alderen hans. Han kan være interessert i å dele livet ditt. Han kan være bare interessert i noe useriøst.  Det vet vi ikke bare av alderen. Jeg er 32 og kunne godt satset på ei på 22 hvis vi har masse til felles og vi får følelser. 

Selv om misunnelige og bitre damer her på kg vil fortelle deg noe annet. 

Anonymkode: d861b...a84

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt greit. Dere er begge voksne. Vi vet bare alderen hans. Han kan være interessert i å dele livet ditt. Han kan være bare interessert i noe useriøst.  Det vet vi ikke bare av alderen. Jeg er 32 og kunne godt satset på ei på 22 hvis vi har masse til felles og vi får følelser. 

Selv om misunnelige og bitre damer her på kg vil fortelle deg noe annet. 

Anonymkode: d861b...a84

Nei en 23 åring er ikke voksen. Hverken hjernen eller kroppen er ferdig utviklet engang.  Nettopp du er en predator selv for kun predators kan si sånt 

• Liker 2
Skrevet

Kjør på hvis aldersforskjell er eneste "røde flagg". Begge er voksne (nok).

Men selvfølgelig, hvis f eks du er umoden og han er manipulerende, eller det er andre "faresignaler" så bør du avbryte det.

Anonymkode: 5645e...e6b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei en 23 åring er ikke voksen. Hverken hjernen eller kroppen er ferdig utviklet engang.  Nettopp du er en predator selv for kun predators kan si sånt 

23 åringer, kull 1999 kan snart kalle seg siviløkonomer etter 5 års utdannelse, kall oss ikke voksne nok eller hva du vil. Og de skal være skikket nok til å kunne utføre alle typer økonomi oppgaver til firma/bank. uten å måtte tenke: jeg er ikke voksen nok, mens du kan kanskje  må slite ut beina dine med vasking av toalettet til Meny for 170 kr timen. En 30 åring kan være barnsligere i hodet enn en 23 åring...takk for at du gidder å bruke tid på å kalles 23 åringer for ungdommer

Anonymkode: ad368...ba5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

lurer på om det er helt ok om jeg dater han?

det er ikke sånn vi at vi dater helt enda, men har kjent han i flere år og vurderer kanskje vi burde gå i forhold, men aldersforskjellen er for stor kanskje?

jeg personlig føler det ikke er noe stort problem,

hva synes dere?

Gjør det Som føles riktig, voksen er du. Bedre med en som veit hva han vil på 34 år, enn en på 24 som ikke veit hva han vil.

Anonymkode: ad368...ba5

• Liker 1
Skrevet

Trenger du virkelig råd ifra fremmede om du burde date vedkommende eller ikke?

Anonymkode: 71a00...be1

Skrevet

Om fyren på 34 får knulle på en ung dame på 22…så er han en heldiggris. 

Anonymkode: 33d51...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...