AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Typen min er invitert på fest i helga. På samme festen skal også en dame han har hatt sex med og også hatt litt kontakt/flørtet på snap/andre some. Har personlig hatt litt problemer med at de fortsatt har kontakt med hverandre på Snapchat og gitt uttrykk for det til typen. Vi har hatt en del samtaler om dette og komt frem til et «kompromiss» (i hermetegn siden jeg egentlig ikke er helt enig i det vi har blitt enige om😂). Er nok litt usikker og trenger en del «reassurance», noe jeg føler jeg ikke har fått i den saken her (og ellers i hverdagen i grunn). Er nok litt farget av tidligere erfaringer, men har vært veldig open om det fra starten av forholdet og vi ble enige om ting ganske tidlig i forholdet fordi jeg ville prøve å unngå ting som trigger meg. Bedre å få sånne ting klart tidlig så vi kunne gått hver vår vei om vi ikke hadde samme syn på ting. En del avtaler rundt det har blitt brutt og løgner har blitt sagt om både det ene og det andre angående denne damen. Han vet veldig godt hvordan jeg føler det rundt deres relasjon, men føler igrunn han ikke bryr seg. Hun bor i en annen by så ingenting å bekymre seg for i følge han. Til saken: han skal på guttefest i helga noe som har vært planlagt lenge, men plutselig har altså denne dama og en venninne blitt invitert dit. Begge single såvidt jeg vet. Kjenner selv at jeg er meget ukomfortabel med at han drar og vil helst at han skal være hjemme. Ikke snakket med han om det enda. Hadde situasjonen vært omvendt hadde jeg nok bare avlyst uten å i det hele tatt snakket med/spurt han om det. Han har ikke sagt noe mer til meg enn at hun også skal-og føler sannsynligvis at da er jobben hans gjort. Er det urimelig av meg å forvente at han blir hjemme? Er igrunn litt lei meg over at han ikke har tenkt seg frem til det selv, men menn må tydeligvis ha ting inn med teskje😅 Kommer nok til å ta det opp med han i morgen å høre hva han tenker om saken. Si jeg er ukomfortabel osv. og så får han evt. ta valget selv når han vet mine tanker om denne spesifikke situasjonen. Føler faktisk at om han ikke skjønner er det spikeren i kista for vår del på grunn av hele situasjonen. Er selvfølgelig en del andre ting også. Dette er jo egentlig en liten filleting, men burde ikke en kjæreste prøve å trygge meg når han vet jeg er ukomfortabel med henne? Ble veldig langt det her, men føler jeg trenger råd for står virkelig på kanten til å gjøre det slutt nå og føler meg helt knust.. Anonymkode: dcf4a...2f5 2 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Eks hadde lenge planlagt en tur ut med gutta. Jeg var kjempe usikker på å la han dra, men nå skulle jeg endelig bevise for han at jeg klarte dette. Han skulle endelig få bevise meg at han var til å stole på. For å føle meg tryggere ringte jeg han rundt kl 01. Han var i kjempe humør, fortalte om alle gamle kjente han møtte på festen. Kl 05 kom naboen (som var med) hjem, men ingen lyd fra samboer. Så jeg sendte melding, fikk svar at han sov over hos sin far. Jeg sendte melding dagen etter for å sjekke når jeg skulle hente han. Jeg var en tur avgårde, men kunne hente han på vei hjem. Da var kl 12 på dagen. Jeg fikk til svar at faren kjørte han hjem etterpå. Så kom jeg hjem og da var han hjemme, han lå rett ut på sengen, ganske fyllesyk. Noen timer senere ordnet jeg middag, følte for å spy hele tiden for jeg var så usikker på humøret hans. Så sier han at han har et sugemerke på halsen fordi en tilfeldig fremmed hadde gjort det. Jeg syns det var langt over grensa å ble sur, han sa at det ikke var hans skyld. Jeg begynte å mase om navnet på jenta, men han husket det ikke. Så ble det ganske dårlig stemning og jeg reiste. Jeg ringte litt rundt også ringte jeg til han igjen å sa at jeg vet navnet på hvem som hadde festen, enkelte som var tilstedet og navn på sjåføren. Jeg kommer til å ringe de for å få vite navnet på denne jenta. Han kalte meg sinnsyk og masse annet stygt. Så kom det frem. Eksen hans var der. Hun var venninne med sjåføren deres. Hun var der før jeg hadde ringt kl 01. Han flørtet med henne hele natten. Han ble med i hennes bil å fortsatte flørten. Så lå han med henne. Det gikk et par uker før jeg fikk vite at han hadde overnattet der og at faren hadde hentet han der å kjørt han rett hjem til meg etterpå. Så det er min erfaring med den slags. Anonymkode: 348c8...b17 7 15 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Typen min er invitert på fest i helga. På samme festen skal også en dame han har hatt sex med og også hatt litt kontakt/flørtet på snap/andre some. Har personlig hatt litt problemer med at de fortsatt har kontakt med hverandre på Snapchat og gitt uttrykk for det til typen. Vi har hatt en del samtaler om dette og komt frem til et «kompromiss» (i hermetegn siden jeg egentlig ikke er helt enig i det vi har blitt enige om😂). Er nok litt usikker og trenger en del «reassurance», noe jeg føler jeg ikke har fått i den saken her (og ellers i hverdagen i grunn). Er nok litt farget av tidligere erfaringer, men har vært veldig open om det fra starten av forholdet og vi ble enige om ting ganske tidlig i forholdet fordi jeg ville prøve å unngå ting som trigger meg. Bedre å få sånne ting klart tidlig så vi kunne gått hver vår vei om vi ikke hadde samme syn på ting. En del avtaler rundt det har blitt brutt og løgner har blitt sagt om både det ene og det andre angående denne damen. Han vet veldig godt hvordan jeg føler det rundt deres relasjon, men føler igrunn han ikke bryr seg. Hun bor i en annen by så ingenting å bekymre seg for i følge han. Til saken: han skal på guttefest i helga noe som har vært planlagt lenge, men plutselig har altså denne dama og en venninne blitt invitert dit. Begge single såvidt jeg vet. Kjenner selv at jeg er meget ukomfortabel med at han drar og vil helst at han skal være hjemme. Ikke snakket med han om det enda. Hadde situasjonen vært omvendt hadde jeg nok bare avlyst uten å i det hele tatt snakket med/spurt han om det. Han har ikke sagt noe mer til meg enn at hun også skal-og føler sannsynligvis at da er jobben hans gjort. Er det urimelig av meg å forvente at han blir hjemme? Er igrunn litt lei meg over at han ikke har tenkt seg frem til det selv, men menn må tydeligvis ha ting inn med teskje😅 Kommer nok til å ta det opp med han i morgen å høre hva han tenker om saken. Si jeg er ukomfortabel osv. og så får han evt. ta valget selv når han vet mine tanker om denne spesifikke situasjonen. Føler faktisk at om han ikke skjønner er det spikeren i kista for vår del på grunn av hele situasjonen. Er selvfølgelig en del andre ting også. Dette er jo egentlig en liten filleting, men burde ikke en kjæreste prøve å trygge meg når han vet jeg er ukomfortabel med henne? Ble veldig langt det her, men føler jeg trenger råd for står virkelig på kanten til å gjøre det slutt nå og føler meg helt knust.. Anonymkode: dcf4a...2f5 Dessuten, når andre jenter er invitert så bør han se muligheten til å få med deg. Han burde ropt hurra, nå kan du være med for nå er det ikke gutta fest. Han burde ønsket å ha deg med. Hvorfor gjør han ikke det? Kan han ikke si at han ønsker å ha deg med så du skal få se selv hvor lite interesse det er i mellom de? Anonymkode: 348c8...b17 35 1 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Snakk med han. Han bør respektere følelsene dine og bli hjemme. Jeg hadde ikke godtatt at de har kontakt på snap, hadde de ikke hatt det så kunne jeg kanskje akseptert at han dro på festen og møtte hun tilfeldig som en tidligere bekjent men ikke når de fortsatt pleier kontakten. Anonymkode: 00969...587 12
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dessuten, når andre jenter er invitert så bør han se muligheten til å få med deg. Han burde ropt hurra, nå kan du være med for nå er det ikke gutta fest. Han burde ønsket å ha deg med. Hvorfor gjør han ikke det? Kan han ikke si at han ønsker å ha deg med så du skal få se selv hvor lite interesse det er i mellom de? Anonymkode: 348c8...b17 Enig Anonymkode: 00969...587 11
AprilLudgate Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Han har kontakt med tidligere ligg fortsatt på Snap? Og hun og ei venninne er eneste kvinner som er invitert på guttefest - men du inviteres ikke? Ingenting å bekymre seg for fordi hun bor i annen by? Mhm. Gjett en gang hvem som har invitert henne 😅🤷♀️ Dette er jo åpenbart noe han vet ender med sex eller tilsvarende. Og om hun er fra en annen by - hvorfor i alle dager gidder hun og venninne dra på fest med kun mannfolk? Du sier også han har løyet om nettopp denne dama før. Altså. Smell the coffee. Inviter deg selv og se reaksjonen Gjør vel ikke noe om en kvinne nummer 3 tar med ei singel venninne i tillegg på det som var en guttefest men nå blir 3 single damer og deg? 🤷♀️ 26 4
mcs Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 Hvorfor er du kjæreste med en som du stoler så lite på? 6 1
Gjest CUSHION Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Åherregud det der minte meg skikkelig om min eks. Håper ikke navnet hans starter med L. Jeg får lyst til å skrike «dump han før det er for sent» men jeg vet hvor naiv jeg selv var og at man generelt aldri slår opp før man selv er klar for det. Men… En partner skal ikke skjule noe for deg, isåfall skal det være hvite løgner som kun er ment gode. Med en gang en partner velger å åpne seg opp om usikkerheter skal det kommuniseres, lyttes og alle fortjener opplevelsen av å bli møtt på midten. Tenk deg godt om før du lar deg selv bli pint av denne unggutten som ikke klarer å håndtere deg riktig. Han ser ikke hva han har fremfor seg☺️
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eks hadde lenge planlagt en tur ut med gutta. Jeg var kjempe usikker på å la han dra, men nå skulle jeg endelig bevise for han at jeg klarte dette. Han skulle endelig få bevise meg at han var til å stole på. For å føle meg tryggere ringte jeg han rundt kl 01. Han var i kjempe humør, fortalte om alle gamle kjente han møtte på festen. Kl 05 kom naboen (som var med) hjem, men ingen lyd fra samboer. Så jeg sendte melding, fikk svar at han sov over hos sin far. Jeg sendte melding dagen etter for å sjekke når jeg skulle hente han. Jeg var en tur avgårde, men kunne hente han på vei hjem. Da var kl 12 på dagen. Jeg fikk til svar at faren kjørte han hjem etterpå. Så kom jeg hjem og da var han hjemme, han lå rett ut på sengen, ganske fyllesyk. Noen timer senere ordnet jeg middag, følte for å spy hele tiden for jeg var så usikker på humøret hans. Så sier han at han har et sugemerke på halsen fordi en tilfeldig fremmed hadde gjort det. Jeg syns det var langt over grensa å ble sur, han sa at det ikke var hans skyld. Jeg begynte å mase om navnet på jenta, men han husket det ikke. Så ble det ganske dårlig stemning og jeg reiste. Jeg ringte litt rundt også ringte jeg til han igjen å sa at jeg vet navnet på hvem som hadde festen, enkelte som var tilstedet og navn på sjåføren. Jeg kommer til å ringe de for å få vite navnet på denne jenta. Han kalte meg sinnsyk og masse annet stygt. Så kom det frem. Eksen hans var der. Hun var venninne med sjåføren deres. Hun var der før jeg hadde ringt kl 01. Han flørtet med henne hele natten. Han ble med i hennes bil å fortsatte flørten. Så lå han med henne. Det gikk et par uker før jeg fikk vite at han hadde overnattet der og at faren hadde hentet han der å kjørt han rett hjem til meg etterpå. Så det er min erfaring med den slags. Anonymkode: 348c8...b17 Ikke sant ja, kanskje magefølelsen min ikke er så på villspor allikevel da😅 Anonymkode: dcf4a...2f5 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sant ja, kanskje magefølelsen min ikke er så på villspor allikevel da😅 Anonymkode: dcf4a...2f5 Den er som regel ikke det. Anonymkode: 348c8...b17 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk med han. Han bør respektere følelsene dine og bli hjemme. Jeg hadde ikke godtatt at de har kontakt på snap, hadde de ikke hatt det så kunne jeg kanskje akseptert at han dro på festen og møtte hun tilfeldig som en tidligere bekjent men ikke når de fortsatt pleier kontakten. Anonymkode: 00969...587 Godtar det egentlig ikke. Hver gang vi har snakket om det har han lovt at han skal slutte, men aldri gjort det. Siste gang sa han at han kommer til å prate med hvem han vil og så mye han vil og har vel igrunn forberedt meg på å gå siden. Har følt at det er jeg som er teit, usikker, sjalu osv. som sitter med sånne følelser, men høres ut som de ikke er helt på jorde allikevel Anonymkode: dcf4a...2f5 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godtar det egentlig ikke. Hver gang vi har snakket om det har han lovt at han skal slutte, men aldri gjort det. Siste gang sa han at han kommer til å prate med hvem han vil og så mye han vil og har vel igrunn forberedt meg på å gå siden. Har følt at det er jeg som er teit, usikker, sjalu osv. som sitter med sånne følelser, men høres ut som de ikke er helt på jorde allikevel Anonymkode: dcf4a...2f5 Ikke snakk mer om det. Ser du ingen endring så hold deg til det du ser. Anonymkode: 348c8...b17 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 Skjønner ikke helt problemet her.. Både jeg og samboer har kontakt med tidligere kjærester.. Det i seg selv er jo ikke noe problem? Anonymkode: ef675...4d2 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godtar det egentlig ikke. Hver gang vi har snakket om det har han lovt at han skal slutte, men aldri gjort det. Siste gang sa han at han kommer til å prate med hvem han vil og så mye han vil og har vel igrunn forberedt meg på å gå siden. Har følt at det er jeg som er teit, usikker, sjalu osv. som sitter med sånne følelser, men høres ut som de ikke er helt på jorde allikevel Anonymkode: dcf4a...2f5 Ok, så da har han vist at han ikke respekterer følelsene dine. Det er ikke kjærlighet. I tillegg lyver han og bryter løfter, og gaslighter deg til å føle at det er du som er teit og usikker. Nei, problemet er han og hans manglende respekt for deg og for forholdet. Du sier du har forberedt deg på å gå ig jeg syns du burde ta steget ut å gå nå før dette forholdet utsletter deg helt. Du fortjener mye bedre ❤️ Anonymkode: 00969...587 9 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typen min er invitert på fest i helga. På samme festen skal også en dame han har hatt sex med og også hatt litt kontakt/flørtet på snap/andre some. Har personlig hatt litt problemer med at de fortsatt har kontakt med hverandre på Snapchat og gitt uttrykk for det til typen. Vi har hatt en del samtaler om dette og komt frem til et «kompromiss» (i hermetegn siden jeg egentlig ikke er helt enig i det vi har blitt enige om😂). Er nok litt usikker og trenger en del «reassurance», noe jeg føler jeg ikke har fått i den saken her (og ellers i hverdagen i grunn). Er nok litt farget av tidligere erfaringer, men har vært veldig open om det fra starten av forholdet og vi ble enige om ting ganske tidlig i forholdet fordi jeg ville prøve å unngå ting som trigger meg. Bedre å få sånne ting klart tidlig så vi kunne gått hver vår vei om vi ikke hadde samme syn på ting. En del avtaler rundt det har blitt brutt og løgner har blitt sagt om både det ene og det andre angående denne damen. Han vet veldig godt hvordan jeg føler det rundt deres relasjon, men føler igrunn han ikke bryr seg. Hun bor i en annen by så ingenting å bekymre seg for i følge han. Til saken: han skal på guttefest i helga noe som har vært planlagt lenge, men plutselig har altså denne dama og en venninne blitt invitert dit. Begge single såvidt jeg vet. Kjenner selv at jeg er meget ukomfortabel med at han drar og vil helst at han skal være hjemme. Ikke snakket med han om det enda. Hadde situasjonen vært omvendt hadde jeg nok bare avlyst uten å i det hele tatt snakket med/spurt han om det. Han har ikke sagt noe mer til meg enn at hun også skal-og føler sannsynligvis at da er jobben hans gjort. Er det urimelig av meg å forvente at han blir hjemme? Er igrunn litt lei meg over at han ikke har tenkt seg frem til det selv, men menn må tydeligvis ha ting inn med teskje😅 Kommer nok til å ta det opp med han i morgen å høre hva han tenker om saken. Si jeg er ukomfortabel osv. og så får han evt. ta valget selv når han vet mine tanker om denne spesifikke situasjonen. Føler faktisk at om han ikke skjønner er det spikeren i kista for vår del på grunn av hele situasjonen. Er selvfølgelig en del andre ting også. Dette er jo egentlig en liten filleting, men burde ikke en kjæreste prøve å trygge meg når han vet jeg er ukomfortabel med henne? Ble veldig langt det her, men føler jeg trenger råd for står virkelig på kanten til å gjøre det slutt nå og føler meg helt knust.. Anonymkode: dcf4a...2f5 Jeg hadde ikke syntes det var greit. Og det er det også helt greit å si at du ikke synes. På samme måte som han sikkert ikke ville syntes det var særlig kult om du dro på jentefest hvor kun to single menn var invitert der den ene var en du hadde ligget med.. Spør han. Hva han hadde syntes om det🙂 Anonymkode: 1303f...4bd 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 Bare tenkte deg, han tror han har full kontroll på deg. Så bare dumper du han. Han kommer til å få sjokk. Det hadde jo vært litt deilig å både bli fri fra det der og I tillegg ha kontrollen på et brudd. Anonymkode: 348c8...b17 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Han har kontakt med tidligere ligg fortsatt på Snap? Og hun og ei venninne er eneste kvinner som er invitert på guttefest - men du inviteres ikke? Ingenting å bekymre seg for fordi hun bor i annen by? Mhm. Gjett en gang hvem som har invitert henne 😅🤷♀️ Dette er jo åpenbart noe han vet ender med sex eller tilsvarende. Og om hun er fra en annen by - hvorfor i alle dager gidder hun og venninne dra på fest med kun mannfolk? Du sier også han har løyet om nettopp denne dama før. Altså. Smell the coffee. Inviter deg selv og se reaksjonen Gjør vel ikke noe om en kvinne nummer 3 tar med ei singel venninne i tillegg på det som var en guttefest men nå blir 3 single damer og deg? 🤷♀️ De er gode venner med han som holder festen, og det er høstferie her den helgen så de er nok hjemme med familien i den anledning. Reagerer ikke noe spesielt på at de skal dit. Det jeg reagerer på er ja-at jeg ikke kan bli med og at han evt. velger å dra uten meg og ikke minst at han ikke kommer frem til de to alternativene selv. Handler ikke nødvendigvis om at jeg tror noe kommer til å skje heller, det hadde jo vært prikken over i’en selvfølgelig, men føler det er ekstrem respektløst uansett når han vet mine følelser rundt det og ting vi har blitt enig om for lenge siden om situasjoner som dette. Hadde jeg visst han kom til å oppføre seg som han har gjort da vi hadde den samtalen hadde vi ikke blitt sammen, for vi har tydeligvis veldig ulikt syn på hvordan forholde seg til det motsatte kjønn-hvertfall folk man har en fortid med. Anonymkode: dcf4a...2f5 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #18 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De er gode venner med han som holder festen, og det er høstferie her den helgen så de er nok hjemme med familien i den anledning. Reagerer ikke noe spesielt på at de skal dit. Det jeg reagerer på er ja-at jeg ikke kan bli med og at han evt. velger å dra uten meg og ikke minst at han ikke kommer frem til de to alternativene selv. Handler ikke nødvendigvis om at jeg tror noe kommer til å skje heller, det hadde jo vært prikken over i’en selvfølgelig, men føler det er ekstrem respektløst uansett når han vet mine følelser rundt det og ting vi har blitt enig om for lenge siden om situasjoner som dette. Hadde jeg visst han kom til å oppføre seg som han har gjort da vi hadde den samtalen hadde vi ikke blitt sammen, for vi har tydeligvis veldig ulikt syn på hvordan forholde seg til det motsatte kjønn-hvertfall folk man har en fortid med. Anonymkode: dcf4a...2f5 Enig med deg💔 Var ikke helt sikker på jeg skulle nevne dette…for å ikke sette enda mer griller i hodet på deg her. Men eksen min var faktisk utro mot meg på denne måten. Han skulle til en kompis som skulle ha et par gutter samlet hos ham. Så viste det seg at det kom tre venninner utover kvelden. Hun ene var en tidligere flørt av eksen. Han visste hun hadde et svært godt øye til ham før vi traff hverandre og de hadde nesten ligget sammen den gang. Hun visste han nå var i forhold, men hadde vært veldig på ham fra de kom. Tydeligvis jaktinstinktet som tydeligvis så mange kvinner kjenner på og som ender med at de vil erobre opptatte menn. Hun hadde dermed forført ham etter alle kunstens regler med blikk og kjærtegn. Hun dro hjem før eksem min og sendte så melding til ham om de kunne fortsette festen hos henne. Dette var eksen min sin versjon. Jeg vet derimot at mye stemmer. Jeg kjente parfymelukten av klærne hans da han kom hjem og han hadde blonde hår på genseren. Magefølelsen ble så sterk at jeg sjekket mobilen hans og meldingsutvekslingen bekrefter jo det jeg fryktet. Nå er jo dette et skrekkeksempel da. Samtidig er jo ikke historien min unik. Ihvertfall ikke her på KG. Vi er mange med erfaring med utroskap. Og kanskje derfor du søker råd og støtte nettopp her?😌 Anonymkode: 1303f...4bd 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #19 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjønner ikke helt problemet her.. Både jeg og samboer har kontakt med tidligere kjærester.. Det i seg selv er jo ikke noe problem? Anonymkode: ef675...4d2 Problemet er at vi var begge enig om at vi ikke skulle det. Som sagt på grunn av tidligere opplevelser er jeg ikke komfortabel med det, og av den grunn tok jeg den samtalen med typen før vi ble sammen. Om han ikke var enig med meg kunne han bare sagt det så vi kunne funnet et kompromiss begge var komfortable med, eller vi kunne gått vært til vårt om vi ikke ble enige. I stede sa han seg enig og brøt løftet gang på gang. Mange som ikke er komfortable med det, men tror ikke jeg hadde reagert så sterkt om vi ikke hadde hatt en avtale om det på forhånd. Anonymkode: dcf4a...2f5 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #20 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig med deg💔 Var ikke helt sikker på jeg skulle nevne dette…for å ikke sette enda mer griller i hodet på deg her. Men eksen min var faktisk utro mot meg på denne måten. Han skulle til en kompis som skulle ha et par gutter samlet hos ham. Så viste det seg at det kom tre venninner utover kvelden. Hun ene var en tidligere flørt av eksen. Han visste hun hadde et svært godt øye til ham før vi traff hverandre og de hadde nesten ligget sammen den gang. Hun visste han nå var i forhold, men hadde vært veldig på ham fra de kom. Tydeligvis jaktinstinktet som tydeligvis så mange kvinner kjenner på og som ender med at de vil erobre opptatte menn. Hun hadde dermed forført ham etter alle kunstens regler med blikk og kjærtegn. Hun dro hjem før eksem min og sendte så melding til ham om de kunne fortsette festen hos henne. Dette var eksen min sin versjon. Jeg vet derimot at mye stemmer. Jeg kjente parfymelukten av klærne hans da han kom hjem og han hadde blonde hår på genseren. Magefølelsen ble så sterk at jeg sjekket mobilen hans og meldingsutvekslingen bekrefter jo det jeg fryktet. Nå er jo dette et skrekkeksempel da. Samtidig er jo ikke historien min unik. Ihvertfall ikke her på KG. Vi er mange med erfaring med utroskap. Og kanskje derfor du søker råd og støtte nettopp her?😌 Anonymkode: 1303f...4bd Jeg hadde aldri trodd eksen kunne gjøre noe sånn. Vi hadde det jo så bra. Har deri OT etter dette lært tror utroskap kan begås av de beste. Blir han utsatt for en spontan og uventet forførelse av en fin dame så mister mange menn hode og moral tror jeg. Og etter denne erfaringen hadde jeg ikke akseptert at kjæresten min dro på fest med jenter uten at jeg var invitert og dermed hadde valget om å få bli med om jeg ønsket det. Men hadde ikke likt det uansett. Anonymkode: 1303f...4bd 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå