Gå til innhold

hva er egentlig akseptabel aldersforskjell her på Kvinneguiden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis en atten-åring er ssammen med noen på for eksempel 23 år, så blir det påstått at 23-åringen visstnok "utnytter" atten-åringen. 

så er man nødt til å være max tolv måneders forskjell? eller går det ann med kanskje to eller tre års aldersforskjell også?? 

Anonymkode: 85f87...4b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne skal en nok en på 18 år date en på 18 år, helst født samme dag. IRL så kommer det mer an på hvor moden den på 23 år er kontra den på 18 år, og omvendt.

Anonymkode: 2f2a5...254

• Liker 4
Skrevet

Brad Pitt (58) er med ei på 31 nå.

Antar at det er akseptabelt på KG.

Dersom det var en mann som ikke var berømt derimot...

Anonymkode: 4c617...50c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor mange tråder har du tenkt til å lage? 

Under 15 år kun jevnaldrende eller max et år opp eller ned 

15-18 år gammel max to år opp eller et år ned

19-23 år gammel max tre år opp eller to år ned 

24-29 år gammel ca 8 år opp og tre år ned 

30-39 år gammel ca 15 år opp og fire til fem år ned 

40-50 år gammel tyve år opp og åtte til tolv år ned 

51-70 samme hvor gammel men maks femten til tjue år ned

Anonymkode: 75f78...c39

• Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor mange tråder har du tenkt til å lage? 

51-70 samme hvor gammel men maks femten til tjue år ned

Brad Pitt (58) er 27 år eldre enn Emily Ratajkowski (31).

Tror du bør konfrontere dem om dette.

• Liker 3
Skrevet

nei det er ikke helt slikt.

18 åringer er tenåringer. du hører heletiden folk som deg forteller at kvinner i 20 årene ikke burde date menn i 30 årene. men en 18 åring kan date en på 23?

tenåringer generelt burde date tenåringer, forholdet varer sjeldent lenge og det er mest for å prøve seg ut, gjelder kanskje i begynnelsen i 20 årene også

men er man i midten i 20 årene, som for eksempel 22 åring kvinne kan gå opp 1 år, en 23 åring kan gå opp 3 år. en 24 åring kan gå opp 4 år en 25 åring kan gå opp 6 år, en 30 åring kan gå opp 10 år

det spørs alderen på kvinnen slikt at hun har erfaring nok for å ikke bli utnyttet av eldre menn. 

Anonymkode: 2d548...9e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal det være min oppgave? Jeg kjenner dem ikke. Hadde det vært kollegaen eller faren min hadde jeg konfrontert dem, men businessminded unge damer som får seg kjærester som dauer innen ti femten år så de kan leve førti år til med formuen dems de får bare holde på om det er den oppgaven de syns er verdt det. 

• Liker 1
Skrevet

Hva med å leve sitt eget liv uansett aldersforskjell ikke bry seg om hva som blir sagt her. Passer det for deg og partner og begge er voksne så kan ingen egentlig si noen ting

• Liker 5
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ekle mannen, forventet bedre av henne. Hun har snakket veldig mye om voldelige menn i det siste, så er du sammen med han :( skuffende.

Anonymkode: e0e06...148

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Det har helt å gjøre med de enkelte personene involvert. Det som er uaktuelt er menn som AKTIVT går inn for å møte en ung jente. Det er litt ekkelt faktisk.  Hvis man møtes i det hverdagslige og begynner å møtes «naturlig» så er det ikke så opprørende. Jeg hadde «gøy» sammen med en mann på 36, en på 30, en kjæreste på 25 når jeg var 18-20 år, møtte alle i det virkelige livet og jeg som gikk etter de. Samme som tre av mine beste venninner på den tiden. En av mine venninner er sammen/gift på 20 året med 25 åringen hun møtte når hun var 18. Jeg hadde ikke noen daddy- issues og det var helt vanlige menn- ingen creeps som utnyttet meg. 

Anonymkode: fef8f...0e1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Feilen på på kg er at de ser ikke større enn at alle 18 åringer er like, alle 25 åringer like, alle 35 åringer er like osv.

De skjønner visst ikke at det fins noe  forskjeller innenfor hver alder 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Akseptabelt av KG😅  På tide å ta seg en tur ut på trappa så du får frisk luft kanskje? Og når du først står der, kan du jo se om du ser noen troll? Jeg venter i spenning på svaret deres🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 41, kjæresten min er 63. Vi elsker hverandre og har det veldig bra sammen. Ble kjærester da jeg var 38 og han 60. Er ingen aldersgrenser i kjærlighet (forutsetter selvsagt at begge parter er over seksuell lavalder og at det er samtykke begge veier).

Anonymkode: fc807...579

• Liker 1
Skrevet

Aldersforskjell har ingenting å si. En moden 18-åring kan fint bli sammen med en 30-åring dersom 18-åringen er moden.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Aldersforskjell har ingenting å si. En moden 18-åring kan fint bli sammen med en 30-åring dersom 18-åringen er moden.

teit trodde det sto hun 18 og han 30 beklager jeg leste ikke nøye nok. Da er jeg enig. Fins mang en gammel sjel i ung kropp og en ung sjel i gammel kropp. 

Endret av GrønnNellik68
Skrevet

Den GYLDNE REGEL:

Alder delt på 2 + 7

Anonymkode: 3425b...c53

• Nyttig 3
Skrevet

15 år for voksne >30

Anonymkode: a29fa...f8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den GYLDNE REGEL:

Alder delt på 2 + 7

Anonymkode: 3425b...c53

Helt riktig! 👏👏👏

Anonymkode: 1b3d3...90d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er 41, kjæresten min er 63. Vi elsker hverandre og har det veldig bra sammen. Ble kjærester da jeg var 38 og han 60. Er ingen aldersgrenser i kjærlighet (forutsetter selvsagt at begge parter er over seksuell lavalder og at det er samtykke begge veier).

Anonymkode: fc807...579

Dere var så å si innafor hva gjelder Den gylne regel;) 60 delt på 2 er 30. 30 pluss 7 er 37. 

Anonymkode: 1b3d3...90d

• Liker 1
Skrevet

Ifølge kg kan mannen være maks 1 sekund eldre enn dama. 

Anonymkode: 12298...f45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...