Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 8 og har nå hatt flere store følelsesutbrudd til nå. Idag er det nesten så jeg har kjent det hele dagen. Startet med dårlig humør, har trekt meg unna kolleger på jobb, vært mer stille og ikke følt meg som meg selv. Dagen ble avsluttet med et enormt følelsesutbrudd der alt var galt og jeg hulkegrein i armene til mannen.

Jeg var redd for MA, redd for arbeidsplassen, sliten, lei stress og press på jobb, gruet meg til helg som går sakte osv. Det bare ballet seg på. Vi brukte nesten en time på å roe meg. Dette er da heller ikke det første. Jeg har hatt ett par av disse utbruddene tidligere også. Jeg synes det er veldig slitsomt. 

Har noen av dere hatt det samme? Hva gjorde dere for å takle dem? 

Anonymkode: 441dd...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg ned å se vloggene til Funkygine når hun er gravid. Hun er helt herlig udramatisk om dramaet hun føler. 

Anonymkode: f486a...165

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sett deg ned å se vloggene til Funkygine når hun er gravid. Hun er helt herlig udramatisk om dramaet hun føler. 

Anonymkode: f486a...165

Takk for tips! Det skal jeg gjøre med en gang! For jeg føler det som alt annet enn udramatisk. Måtte bare si til mannen at jeg tror jeg er hormonell 🙈

TS

Anonymkode: 441dd...3dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...