Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har alltid hatt veldig variert, rikt og hyppig sexliv. Han er en utrolig elsker og har alltid lyst, han tar hensyn til meg og er veldig kjekk å se på i tillegg. Problemet er meg. Siden vi traff hverandre for fire år siden har jeg, av uforklarlige grunner, lagt på meg 15 kilo. Jeg er overvektig og ekkel, og vekta bare øker. Jeg følges opp av lege, men foreløpig er det ingenting som hjelper. Jeg har kommet dit at jeg faktisk ikke klarer å ha sex med mannen fordi jeg er gørrstygg. Jeg skammer meg over egen kropp og hater alt som har med kropp å gjøre. Jeg har også sagt til ham at han står fritt til å forlate meg siden jeg har endret meg så radikalt kroppslig. 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, mest sannsynlig bare få ut frustrasjon. At den jævla vekta skulle få ødelegge det eneste bra forholdet jeg noen gang har hatt, hadde jeg ikke trodd da jeg traff ham.

Anonymkode: 9ec8e...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 kilo er jo ingenting. Når jeg gikk opp 15 kilo fikk jeg endelig den curvy sexy beyonce kroppen alle menn eeeelsker 

Hvis vekten din virkelig plager deg så mye er det ikke værre enn å begynne på diett :)

Anonymkode: 80e68...150

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

15 kilo er jo ingenting. Når jeg gikk opp 15 kilo fikk jeg endelig den curvy sexy beyonce kroppen alle menn eeeelsker 

Hvis vekten din virkelig plager deg så mye er det ikke værre enn å begynne på diett :)

Du tror virkelig ikke at jeg har prøvd alt av dietter? Det er derfor jeg følges opp av lege. Har mest sannsynlig PCOS kombinert med noe annen dritt. Men siden jeg ikke har problemer med fertilitet, får jeg ingen hjelp eller henvisning videre. Jeg har ingen kurver, fettet samler seg på lårene og særlig på magen. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tror virkelig ikke at jeg har prøvd alt av dietter? Det er derfor jeg følges opp av lege. Har mest sannsynlig PCOS kombinert med noe annen dritt. Men siden jeg ikke har problemer med fertilitet, får jeg ingen hjelp eller henvisning videre. Jeg har ingen kurver, fettet samler seg på lårene og særlig på magen. 

Hvis jeg hatet meg selv så mye som du gir uttrykk for pga magefett så hadde jeg investert i fettsuging

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg hatet meg selv så mye som du gir uttrykk for pga magefett så hadde jeg investert i fettsuging

Jeg holder på å spare til det, men det vil gå i hvert fall ett år. I tillegg er det svært lite lurt å ta fettsuging hvis man ikke har kontroll på vektøkningen. Da vil fettet komme tilbake men denne gangen i stygge klumper og ujevnt fordelt.

Skrevet

Jeg holder på å spare til det, men det vil gå i hvert fall ett år. I tillegg er det svært lite lurt å ta fettsuging hvis man ikke har kontroll på vektøkningen. Da vil fettet komme tilbake men denne gangen i stygge klumper og ujevnt fordelt.

Hvor mye veier du da? Høyde osv? Spør bare fordi jeg vil vite om du kanskje ikke ser deg selv sånn som andre gjør.

Anonymkode: 1dcbe...855

Skrevet

Kan ikke partneren din få avgjøre om han synes du er attraktiv eller ikke da? 
Siden det er så vanskelig å få gjort noe med det, så bør du heller jobbe med deg selv og ditt syn på egen kropp. 
Kanskje synes mannen din at du er dødsdeilig. Noe som er ganske sannsynlig, siden han fortsatt vil ha sex med deg.

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres mer ut som depresjon enn et overvektsproblem. 

Anonymkode: 79fff...61f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette. Også feite folk kan ha et bra sexliv.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes du skal nyte sex med mannen din så lenge han vil nyte det med deg. Fantastisk sex handler mye om stemning og slett ikke utseende så lenge en er pen nok og det er du for mannen så lenge han vil ha sex med deg. Du gjør jo alt du kan for å bli bra igjen også og håper legene finner ut av det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

La oss si du har PCOS, lavt stoffskifte eller whatever. 

Hvor lenge skal du unngå sex? 

Om du forblir overvektig - skal du da leve i sølibat? Fordi 15 kilo ekstra?

Jeg har gått opp 20 kilo av medisiner. Har gått ned og opp 20 kilo i yngre år også av helserelaterte årsaker og vet at det ikke påvirker sexlysten til min mann. 

Livet er for kort til å nekte seg selv og andre man liker sex og nærhet. Ligg ivei

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Men herregud. Slutt. 

Endret av DundreMilfin
  • Liker 1
Skrevet

Ha sex med lyset av da, om du er så forfengelig. Og om han er sammen med deg bare på grunn av utseendet ditt så er det ikke liv laga uansett. 

Anonymkode: b5af3...c2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Alle menn elsker?

Nei, vi liker ikke overvektige kvinner. 

Anonymkode: ffc8a...9bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle menn elsker?

Jeg blåser i deg vel, jeg elsker kroppen min og blir mye mer begjært og sjekket opp av menn nå. Trenger virkelig ikke din mening 🤣

• Hjerte 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt psykologisk, dette, ja.

Kona har en stor mammamage, er bare der hun lettest legger på seg, det er noe klart arvelig. Ikke et probiem for noen av oss. Vi har sex flere ganger i uka med lyset på og koser oss masse sammen.

Anonymkode: bf34d...8de

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle menn elsker?

Beyonce er da virkelig ikke overvektig. Kutt ut å kalle normalvektige damer for overvektige. 

Anonymkode: 6a661...b3d

Skrevet

Helt psykologisk, dette, ja.

Kona har en stor mammamage, er bare der hun lettest legger på seg, det er noe klart arvelig. Ikke et probiem for noen av oss. Vi har sex flere ganger i uka med lyset på og koser oss masse sammen.

Anonymkode: bf34d...8de

Takk ❤️♥️♥️❤️ 
Jeg har også endret kroppsfasong og økt i vekt med årene (gift i 15 år, to barn) og forsøker det jeg kan å ta vare på meg selv, men mannen er like ivrig enda som da.. TS: problemet ditt er her at du må lære å elske deg selv. ❤️♥️❤️ 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Alle menn elsker?

det er så trist med slike som deg, og bytt ut ordet «overvektig kvinne» med «mørkhudet kvinne» eller «kort kvinne»/ «lav kvinne», «blond kvinne» / «rødhåret kvinne» - osv - og du ser hvor diskriminerende ditt utsagn er. Den nye rasismen er formismen: at man mener man kan hate, diskriminere og være nedlatende de som har en annen form enn seg selv. Slike som deg bygger opp under TS sitt dårlige selvbilde, og er faktisk en stor bistandsytere til at overvektige ikke klarer å komme ut av den negative spiralen med selvhat og dermed overspising. Gratulerer: du er en del av problemet. Dermed kan du også bidra til å løse det: slutt å kroppsshame! 

Anonymkode: 07950...3e4

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjære TS. Jeg tror at det er selvtilliten din som er dårlig, ikke utseendet ditt. Mannen din synes nok også at du er kjempefin. Håper uansett at du finner ut hva som er galt. Men ikke slutt å leve i mellomtiden. Kanskje du er deprimert. Kunne du tatt det opp med fastlegen? Og selv om du sikkert er flottere enn du tror, kanskje dere kan ha sex med lyset av? Med en fin nattkjole over, kanskje om det hjelper? Det hjalp meg i en periode hvor jeg skulle ned i vekt, og ikke følte meg så fin.

Anonymkode: 30e42...d50

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...