Gå til innhold

Mange menn føler seg diskriminert og oversett....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ville dere menn datet kvinner som er høyere eller større enn dere? For for meg ser det ut dom dette går begge veier.. 

Anonymkode: 1951d...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er grenser på høyde og større jenter. Alt handler om at man ser så normal ut som mulig. 

Skrevet

Selvfølgelig går det begge veier. Det er både menn og kvinner som "ingen vil ha". Mennene roper bare høyest, og kvinner i den situasjonen kneblet og latterliggjøres. Menn vil eie den situasjonen alene.

Anonymkode: 905d0...c57

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men ville dere menn datet kvinner som er høyere eller større enn dere? For for meg ser det ut dom dette går begge veier.. 

Been there, done that. Hun slo opp. Fikk seg ny kjæreste på 1.85
Viktig for henne

Anonymkode: ffc20...f81

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig går det begge veier. Jeg har flere single kompiser som kunne ha fått seg en dame for lengst, men damene er ikke bra nok. De vil ikke ha overvektige damer, mye yngre damer, damer uten utdanning eller damer med lite pent ansikt. Samtidig er de selv verken rike, veldig attraktive eller sjarmerende. 

Anonymkode: 01eaa...554

• Liker 9
Skrevet

jeg er høyere og større enn 95% (?) av kvinner så tror ikke det er problemet. problemet til menn som ikke blir valgt er utseende. Jeg har ikke bra nok ansikt. Aldri blitt prøvd på og får ingen match på tinder selv om jeg har normal høyde (185 cm) og kroppsfasong (80 kg).

Anonymkode: 64a6b...b0e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig går det begge veier. Det er både menn og kvinner som "ingen vil ha". Mennene roper bare høyest, og kvinner i den situasjonen kneblet og latterliggjøres. Menn vil eie den situasjonen alene.

Nettopp. Mennene opprettholder myter om at kvinner aaaaltid kan finne seg noen, bare de senker kravene lavt nok. Derfor mener de at problemer med uønsket kvinnelig ensomhet ikke eksisterer. Vel, hvis kvinnen må senke kravene sine så lavt at hun ender opp med en alkoholisert mann som er 20 år eldre og har voldelige tendenser, så er det bedre for henne å forbli singel.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg er høyere og større enn 95% (?) av kvinner så tror ikke det er problemet. problemet til menn som ikke blir valgt er utseende. Jeg har ikke bra nok ansikt. Aldri blitt prøvd på og får ingen match på tinder selv om jeg har normal høyde (185 cm) og kroppsfasong (80 kg).

Anonymkode: 64a6b...b0e

Jeg har hatt det samme problemet. Stygt ansikt. For kvinner er ansiktet "varemerket". Er man stygg, hjelper det ikke med modellkropp eller alskens gode personlighetstrekk/intelligens.

• Liker 2
Skrevet

Menn: "Dama må ha store pupper, stor rumpe, smal midje, sexy lepper, ikke mer enn 60 kg, slanke lange ben, må være lavere enn meg så jeg kan føle meg som ekte mann og over henne, langt hår, lage mat, like å rydde og vaske, lytte og heie på meg, ikke snakke mye selv, har sitt eget liv og ikke stille krav til meg, alltid være tilgjengelig for sex, åpen for anal, cumshot og trekant, være et seksuelt vesen men ikke ligget med mange før meg, ha egen jobb og inntekt men villig til å ofre den når vi får barn, presse seg gjennom tre graviditeter selvom hun syns det var nok med en fordi det er viktig for meg å spre frøene mine videre"

Damer: "Han må være snill og helst litt høyere enn meg"

*Menn: "Fy faen dere kvinnfolk er så kravstore, håper dere brenner i helvete!"*

Anonymkode: c71a0...373

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 27
Skrevet

mange menn blir diskriminert i slutten av tenårene og begynnelsen i 20 årene.

mange får ikke en sjans og blir i meste tilfeller brutalt avvist. det er tungt.

etter en stund opp i årene blir de kontaktet av samme damene fordi disse damene ble utpult av menn som ble stemplet som mye kjekkere enn dem. disse mennene vil ikke ha forhold med de

presset blir da stor på de som ble avvist i Golden days. disse mennene føler seg da mindre verdt, men og alltid en men, det gjelder ikke alle damer, kun en brøkdel.

Anonymkode: d6a50...1ec

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ekstremt få kvinner som ikke har sjans på noen, for å være ærlig tror jeg det er ingen

Anonymkode: f4503...933

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går begge veier. Mange jeg kjenner i min omgangskrets som har avslått damer fordi de ikke er ditt eller datt. Jeg har selv blitt dumpet av kvinnfolk som mener jeg ikke strekker til som mann.

Anonymkode: 16ed0...9a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

mange menn blir diskriminert i slutten av tenårene og begynnelsen i 20 årene.

mange får ikke en sjans og blir i meste tilfeller brutalt avvist. det er tungt.

etter en stund opp i årene blir de kontaktet av samme damene fordi disse damene ble utpult av menn som ble stemplet som mye kjekkere enn dem. disse mennene vil ikke ha forhold med de

presset blir da stor på de som ble avvist i Golden days. disse mennene føler seg da mindre verdt, men og alltid en men, det gjelder ikke alle damer, kun en brøkdel.

Anonymkode: d6a50...1ec

Hva? "Utpult"? Hva betyr nå det da? Incelenes grusomme drømmehevn (som bare finnes der, i incelenes drømmer).   Tror nå verken menn eller kvinner kan bli "utpult" (seksualitet er en fornybar ressurs), men kanskje de har lagt seg til noen dårlige vaner?

Anonymkode: 22c5e...d0c

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ekstremt få kvinner som ikke har sjans på noen, for å være ærlig tror jeg det er ingen

Ja problemet er akkurat at de kvinner er usynlige for menn. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange av de mennene har jo sikkert også sjans på en eller annen hvis de senker kravene nok, men det er kanskje ikke så interessant å få høre det andre veien? For de mennene har kanskje sjans på veldig lite attraktive damer og hvis man skal bruke samme logikk som menn bruker så er vel det bra nok så lenge man har sjans på noen?

At man skal like vedkommende, ha noe til felles, se for seg en fremtid sammen osv er visst ikke så viktig siden man kan jo bare senke kravene.

For de som sliter med at de ikke er attraktive nok så er det stort sett ikke skyhøye krav som er problemet og selv om man ikke er veldig attraktiv så har man selvfølgelig lyst til å møte noen man liker og ikke bare en eller annen.

Anonymkode: 0be3b...ca2

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja problemet er akkurat at de kvinner er usynlige for menn. 

Hvorfor er dette et problem i såfall? Eller synes du det er et problem med alle mennene som ingen vil ha og da liksom? Det virker jo ikke akkurat som folk på KG har noen sympati 😏

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange av de mennene har jo sikkert også sjans på en eller annen hvis de senker kravene nok

Det er sikkert en del som kunne hatt sjans på noen om de "senket kravene", men de fleste har ikke sjans på noen som helst uansett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er dette et problem i såfall? Eller synes du det er et problem med alle mennene som ingen vil ha og da liksom? Det virker jo ikke akkurat som folk på KG har noen sympati 😏

Det er sikkert en del som kunne hatt sjans på noen om de "senket kravene", men de fleste har ikke sjans på noen som helst uansett.

Det er det de påstår fordi de ikke får likes på Tinder, men så stemmer det ikke nødvendigvis at de ikke har sjans på noen som helst. Kanskje på en helt annen arena så kunne de truffet noen.

Tinder er ikke stedet å henge på om man ikke er særlig attraktiv, men det er jo ganske opplyst og vedtatt så hvorfor de fortsetter å henge der når det er null likes forstår jeg ikke at de gidder.

Det er nok svært få som i realiteten ikke har sjans på noen som helst, men dessverre er det ikke alltid lett å møte dem. Ikke om man sliter med det sosiale, ikke har et nettverk der man kan treffe noen og samfunnet er blitt litt "asosialt". Dette er nok heller problemet enn kvinners skyhøye krav.

Anonymkode: 0be3b...ca2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Samme gjelder menn

Anonymkode: c71a0...373

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

damer må være ca 15cm lavere enn meg og ca 15kg mindre også, jeg er 183cm 78kg

Anonymkode: 5bf45...a44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva jar dette med diskriminering å gjøre?  *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...