AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg gikk brått opp i vekt grunnet medisinering, og ligger nå 20 kilo over idealvekt. Det har vært svært vanskelig for meg å gå ned igjen disse kiloene, til tross for at jeg har vært slank hele livet. Og kiloene plager meg, og bidrar til ytterligere angst og dårlig selvtillit, Fettsugingen er av mage, flanker og venusberg. Hvis noen er interessert i å vite hvordan opplevelsen og tiden etterpå er, så er jeg villig til å dele. Anonymkode: b4666...532 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Hvor mye betaler du for dette? Anonymkode: 68809...3d3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mye betaler du for dette? Anonymkode: 68809...3d3 Totalt 60 000,-. Man får 50 % rabatt av kroppsdel 2, 3 osv. Magen alene var vel 28 000. Anonymkode: b4666...532
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Lykke til! ❤️ Ville ikke gjort det selv, men er sikker på at du blir kjempefin. Anonymkode: 8dd1e...e45 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lykke til! ❤️ Ville ikke gjort det selv, men er sikker på at du blir kjempefin. Anonymkode: 8dd1e...e45 Tusen takk!❤️ Anonymkode: b4666...532 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Ja oppdater oss gjerne! Lykke til ❤️ Har du sluttet på medisinene som fikk deg opp i vekt? Er litt i samme sko men kan ikke slutte på de og føler fettsuging da bare vil være bortkastet og redd for å legge på meg på andre steder.. Anonymkode: 42bd5...0c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja oppdater oss gjerne! Lykke til ❤️ Har du sluttet på medisinene som fikk deg opp i vekt? Er litt i samme sko men kan ikke slutte på de og føler fettsuging da bare vil være bortkastet og redd for å legge på meg på andre steder.. Anonymkode: 42bd5...0c8 Jeg er også interessert i oppdatering - gjerne også etter 1 år og om resultatene har vedvart Men angående dette innlegget - slik er det for meg og. Men jeg tenker se det an - om jeg er stabil i vekt på medisinene et par år så bør det være OK. Anonymkode: ce8d7...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja oppdater oss gjerne! Lykke til ❤️ Har du sluttet på medisinene som fikk deg opp i vekt? Er litt i samme sko men kan ikke slutte på de og føler fettsuging da bare vil være bortkastet og redd for å legge på meg på andre steder.. Anonymkode: 42bd5...0c8 Det skal jeg gjøre!❤️ Jeg sluttet på de for cirka 7 måneder siden, og vekten har jeg klart å ta av noen kilo. Men, den har liksom lagt seg permanent rundt mage, flanke og venusberg. Veldig frustrerende.. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er også interessert i oppdatering - gjerne også etter 1 år og om resultatene har vedvart Men angående dette innlegget - slik er det for meg og. Men jeg tenker se det an - om jeg er stabil i vekt på medisinene et par år så bør det være OK. Anonymkode: ce8d7...e7a Jeg skal oppdatere!❤️ Anonymkode: b4666...532 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Skal dra til Litauen når jeg har fått spart opp. Lykke til, fint med oppdateringer her ja 😊 Anonymkode: 4df61...d2b 1
Turkis Sau Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) . Endret 5. oktober 2022 av Turkis Sau
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal dra til Litauen når jeg har fått spart opp. Lykke til, fint med oppdateringer her ja 😊 Anonymkode: 4df61...d2b Takk!❤️Og jeg skal oppdatere🙏 Anonymkode: b4666...532
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg gjorde det samme for noen år siden. Hoftene( ridebukselår) er ikke tilbake men magen har fått nye fettceller. det er dessverre noe jeg ikke anbefaler både fordi det ikke er permanent men også fordi at de fettsugde områdene er fulle av cellulitter. Vet mange sliter med det samme. Anonymkode: cd532...9d2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #13 Skrevet 7. oktober 2022 Da var det gjort. Selve inngrepet tok 2,5 time, jeg sov godt. Var voldsomt vondt da jeg våknet, og kvalm som fy! Men halvannen time med kvalmedempende, smertestillende og intravenøs væske senere var jeg klar for å dra hjem. Per nå er det svært hovent, men jeg ser allerede konturene av gode resultater. Blir 2 måneder i kompresjonsplagg, så får jeg se mer tydelige resultater. Anonymkode: b4666...532
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 0.30): Jeg gjorde det samme for noen år siden. Hoftene( ridebukselår) er ikke tilbake men magen har fått nye fettceller. det er dessverre noe jeg ikke anbefaler både fordi det ikke er permanent men også fordi at de fettsugde områdene er fulle av cellulitter. Vet mange sliter med det samme. Anonymkode: cd532...9d2 Jeg har lyst til å ta ridebukselåra også! De er faktisk ganske i veien, og gjør at jeg ikke får på meg plagg som passer ellers. Kan du si mer om hvorfor du ikke anbefaler det? Cellulitter tåler jeg, så lenge det ser noenlunde jevnt ut utenpå klærne. Anonymkode: bf555...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå