AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Mensen 12 september, 23-26 september var min mest fruktbare periode, vi gjorde vårt - og fikk full mensen 30 september. Har den enda, vart nå i 6 dager og de første dagene hadde jeg så sykt vondt i magen, noe jeg ikke pleier å ha. Min første tanke var kreft, for blødningene startet under sex, men skjønner jo at det nok er mensen som er altfor tidlig ute. Men kan en spontanabort skje så raskt? Og blø så mye så tidlig? Anonymkode: 7918b...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ta en graviditetstest på morgenurin, hvis det er en spontanbort vil den være positiv i noen dager/uker etterpå❤️ Anonymkode: 694c5...f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. oktober 2022 #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 Når sluttet du med prevensjon , feks p piller ? Du har neppe kreft, men sannsynligvis hormoner i ubalanse. Det at syklusen din bare var på 17 dager tyder på at du ikke hadde noen eggløsning og dermed ingen fruktbare dager. Hormonene dine er i ubalanse og derfor lurer jeg på om du kanskje for ikke lenge siden sluttet med p piller, da er nemlig dette veldig vanlig. Men pleier gå seg til, kan hende denne syklusen blir mer normal 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Del Skrevet 5. oktober 2022 Laura80 skrev (29 minutter siden): Når sluttet du med prevensjon , feks p piller ? Du har neppe kreft, men sannsynligvis hormoner i ubalanse. Det at syklusen din bare var på 17 dager tyder på at du ikke hadde noen eggløsning og dermed ingen fruktbare dager. Hormonene dine er i ubalanse og derfor lurer jeg på om du kanskje for ikke lenge siden sluttet med p piller, da er nemlig dette veldig vanlig. Men pleier gå seg til, kan hende denne syklusen blir mer normal Jeg har ikke gått på prevensjon på ca 12-13 år! 🙊 Har vært i et forhold med en steril mann så det har ikke vært behov for det. ~ Ts. Anonymkode: 7918b...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Del Skrevet 5. oktober 2022 Sjekk deg. Det trenger ikke å være noe. Men alle kvinner burde sjekke seg ❤️ Anonymkode: 0d13e...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Sjekk deg. Det trenger ikke å være noe. Men alle kvinner burde sjekke seg ❤️ Anonymkode: 0d13e...b6e Celleprøve tenker du? Tok en i Mai som var fin, tror du det er behov for en ny allerede? ~ Ts. Anonymkode: 7918b...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. oktober 2022 #7 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ikke gått på prevensjon på ca 12-13 år! 🙊 Har vært i et forhold med en steril mann så det har ikke vært behov for det. ~ Ts. Anonymkode: 7918b...ffe Ok. Hvis syklusene dine normalt pleier være så korte ville jeg tatt en tur til legen. Evt om du ønsker orøve selv vil jeg anbefale 40 dråper vitex angus castus hver morgen i litt vann på tom mage. Dette pleier regulere sykluser. om du har tatt celleprøve i år som jeg ser du svarer en annen , trenger du neppe ny. Tipper du har veldig mye østrogen i kroppen din, da blør man gjerne oftere./ korte sykluser uten el. (Og hormonene blir i ubalanse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå