AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Nå tenker jeg på menn som er i et forhold og som mister deler eller hele sexlysten. For oss kvinner er det jo som regel mangel på kommunikasjon og omsorg, hva skal til for dere mannfolk? Anonymkode: d0839...2ab
PITTY Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Hvis ikke sexlysten er gjensidig blir ikke jeg særlig heit.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Jobb og stress Anonymkode: d0839...2ab 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Oppkast. Kanskje ikke ødelegger, men demper lysten litt. Anonymkode: c74e5...057 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 Om hun begynner å bli kravstor/bitchy. Anonymkode: 3b96c...64e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om hun begynner å bli kravstor/bitchy. Anonymkode: 3b96c...64e Liten digresjon, men enkelte menn har nok en ganske forskrudd oppfattelse av hva kravstor er. Eksen min gjorde absolutt ingenting annet enn å ligge på sofaen og glo på en skjerm. Han ville aldri være sosial, ville aldri gjøre husarbeid/rydde, ville aldri lage mat, ville aldri finne på noe gøy. Dette ble selvsagt noe jeg uttrykte misnøye med med jevne mellomrom, og fra hans ståsted var jeg selvsagt en masete og kravstor bitch. Anonymkode: 3293a...212 10 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 Hvis du blir feit. Anonymkode: 97c49...1e5 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Mas og klaging. Anonymkode: a5782...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Hvis hun blir tynn. Anonymkode: 4063c...560 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Aner ikke, min sexlyst er en kronisk tilstand. Anonymkode: 8685e...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Stress, kjas og mas og om kona er irritert og sur. Anonymkode: 992d9...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå tenker jeg på menn som er i et forhold og som mister deler eller hele sexlysten. For oss kvinner er det jo som regel mangel på kommunikasjon og omsorg, hva skal til for dere mannfolk? Anonymkode: d0839...2ab Alt av mas, stress og mangel på søvn. Lyst på sex er et overskuddsfenomen. Anonymkode: 90b76...ee5 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt av mas, stress og mangel på søvn. Lyst på sex er et overskuddsfenomen. Anonymkode: 90b76...ee5 Dame, signerer. Anonymkode: 1b0fd...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Sur, klager, slutter å dusje, spiser potetgull til middag, velger å vaske do annenhver dag, kommer med forslag om å finne på noe artig og ender opp med å foreslå en gøy serie, snakker om ungene til kolleger,sender mld om at hun går på butikken når begge to er hjemme, kaster klær hun mener er stygge, starter setninger med : jammen det jo være at..., Anonymkode: e4d30...de2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sur, klager, slutter å dusje, spiser potetgull til middag, velger å vaske do annenhver dag, kommer med forslag om å finne på noe artig og ender opp med å foreslå en gøy serie, snakker om ungene til kolleger,sender mld om at hun går på butikken når begge to er hjemme, kaster klær hun mener er stygge, starter setninger med : jammen det jo være at..., Anonymkode: e4d30...de2 Atte hæææ? Hvaffornoe? Anonymkode: b2f75...adc 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Alt av mas, stress og mangel på søvn. Lyst på sex er et overskuddsfenomen. Anonymkode: 90b76...ee5 Det ville kona også sagt. Jeg må forholde meg til det hele tiden. Men jeg er litt motsatt, mangel på sex tærer på mitt overskudd og humør og gjør meg mer stressa. Hun stresser mye mer enn meg rundt praktiske ting, men jeg blir mye lettere stressa av emosjonelle ting og av seksuell frustrasjon. Hun dropper gjerne sex til fordel for søvn. Jeg ofrer hjertens gjerne litt søvn for sex absolutt når som helst. Sex GIR meg overskudd, er den perfekte avkobling og virker ekstremt avstressende på meg, løfter humøret helt enormt. Tror bare dette kan være veldig individuelt. Anonymkode: 8685e...f5c 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det ville kona også sagt. Jeg må forholde meg til det hele tiden. Men jeg er litt motsatt, mangel på sex tærer på mitt overskudd og humør og gjør meg mer stressa. Hun stresser mye mer enn meg rundt praktiske ting, men jeg blir mye lettere stressa av emosjonelle ting og av seksuell frustrasjon. Hun dropper gjerne sex til fordel for søvn. Jeg ofrer hjertens gjerne litt søvn for sex absolutt når som helst. Sex GIR meg overskudd, er den perfekte avkobling og virker ekstremt avstressende på meg, løfter humøret helt enormt. Tror bare dette kan være veldig individuelt. Anonymkode: 8685e...f5c Vittig, her er jeg (kvinnen) mest som deg, og mannen min er mye som din kone. Vi har imidlertid funnet et bra krysningspunkt og forståelse hverandres behov. Det innebærer imidlertid at jeg må fungere litt som hans stress- demper. Når han stresser veldig med praktiske ting avlaster jeg ham, eller får ham til å roe seg, så han har overskudd til sex han også. Når han er veldig sliten og/eller stressa lar jeg ham være i fred, og tar ikke initiativ til sex. Ja slikt er nok mer individuelt enn etter kjønn. Anonymkode: 5787a...366
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 Veldig få ting. Sexlysten blir ikke borte av stress, slitenhet eller misnøye i forholdet. Derfor er det ingen selvfølge for meg at kvinner mister lysten hvis han ikke tar sin del av ansvaret hjemme. Jeg tenker heller at om hun ikke bidrar med andre ting, så må vi i det minste ha sex. Avvisning over tid kan selvsagt vri sexlysten bort fra henne. Man begynner å drømme om andre. Sykdom kan skru av sexlysten. Anonymkode: 1e4bc...96d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Atte hæææ? Hvaffornoe? Anonymkode: b2f75...adc Det er så utrolig sladdervissvass at det er totalt uinteressant. "vet du hva som skjedde med datteren til Gunn på lørdag?".... Anonymkode: e4d30...de2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #20 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alt av mas, stress og mangel på søvn. Lyst på sex er et overskuddsfenomen. Anonymkode: 90b76...ee5 Spørsmålet var rettet mot menn. Anonymkode: 1e4bc...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå