Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 10 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen, og det hadde vært veldig interessant å ta initiativ til noe sånt. Til de som ikke vet hva reunion er, så går det ut på å samle de gamle klassekameratene igjen etter så veldig lang tid. Jeg vil gjerne ta det initiativet, men tør ikke helt. Er skikkelig nysgjerrig på hva folk gjør, og hadde vært så utrolig hyggelig å fått gjort noe sånt. Bør jeg i det hele tatt foreslå dette, eller er det for dumt? 

Anonymkode: 4f9e0...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk så kleint om ingen kan eller vil😩

Skrevet

Du kjenner vel noen fra klassen enda? Hør hva de tenker? 

Jeg er selv lite interessert i slikt. Folk har som regel mer enn nok med sitt. 

Anonymkode: 04828...9d0

Skrevet

Har sjelden hørt suksesshistorier om det. Jeg har aldri gått på de samlingene selv. 

Anonymkode: 31925...7f1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har sjelden hørt suksesshistorier om det. Jeg har aldri gått på de samlingene selv. 

Har du hørt noe dårlig? 

Skrevet

En begynner gjerne med å spørre en 2-4 stk som en gikk i klasse med om de kunne tenkt seg å bli med på en samling, også får en ta det derfra med å finne dato, lokale og invitere andre.

• Liker 4
Skrevet

Dette er gøy bruk facebook og lag en gruppe. De som blir med har det hyggelig og resten er ikke med.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri møtt opp.

Anonymkode: e1346...846

Skrevet

Hvorfor det?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri møtt opp.

Skrevet
Mt3 skrev (4 minutter siden):

En begynner gjerne med å spørre en 2-4 stk som en gikk i klasse med om de kunne tenkt seg å bli med på en samling, også får en ta det derfra med å finne dato, lokale og invitere andre.

Spurte en, og hun var helt med❤️

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det?

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva de jeg gikk i klasse med for 15 år siden gjør nå. Men jeg tenkte likt for fem år siden også, da.

Skrevet

Gjør folk sånt ennå? Det var en periode det virket som om alle skulle på en eller annen reunion, men har ikke hørt om det på veldig lenge. Tror sist må ha vært flere år før pandemien.

Men uansett tror jeg de fleste pleier å vente lenger enn 10 år etter ungdomsskolen. Tror de fleste er opptatte med andre ting i midten av 20-årene, samtidig som de ikke er så gamle at de lurer på hvor det ble av den og den ...

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har du hørt noe dårlig? 

Av de tre reunions jeg har vært invitert til har jeg fått høre at det var få som møtte, og at de som hadde en ‘gjeng’ på eks. ungdomsskolen ble sittende å kun prate med den gjengen. De som ikke hadde venner eller en gjeng, møtte ikke opp. Selv hadde jeg venner, men det er folk jeg fremdeles har noe kontakt med idag, så for meg var det ikke avgjørende å gå på en slik tilstelning. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du hørt noe dårlig? 

Ja. Det er ikke annet enn pissing contest, hvem er mest suksellfull, hvem er mest trashy (les: mest under med 4 forskjellige fedre) osv

Anonymkode: 5be14...66d

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er nå 10 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen, og det hadde vært veldig interessant å ta initiativ til noe sånt. Til de som ikke vet hva reunion er, så går det ut på å samle de gamle klassekameratene igjen etter så veldig lang tid. Jeg vil gjerne ta det initiativet, men tør ikke helt. Er skikkelig nysgjerrig på hva folk gjør, og hadde vært så utrolig hyggelig å fått gjort noe sånt. Bør jeg i det hele tatt foreslå dette, eller er det for dumt? 

Du kan jo opprette en facebook gruppe og invitere. Da ser du om intressen er der. 

• Liker 1
Skrevet

Om du finner ut at du skal arrangere noe sørg for at ALLE blir invitert med en gang. Ganske jævlig å være de tre som blir invitert i facebook gruppa 5mnd etter alle andre

Anonymkode: 24c13...a8b

• Liker 3
Skrevet

Har blitt invitert til gjenforening, jeg gikk ikke. Orker ikke slikt noe har andre ting og bruke tida mi på. Virka som de fleste som møtte opp var folk som hadde holdt kontakten etter skolen også. Skal man møtes for og vise hvor vellykka man er? Lite til overs for slikt.

Anonymkode: 145c0...a72

Skrevet

Jeg opplevde faktisk at klassens største drittsekk fra ungdomsskolen fremdeles gikk rundt og kalte folk for de samme stygge kallenavnene som hun hadde brukt i løpet av skole-tiden også! hun hadde tydeligvis ikke blitt ett gram mer "voksen" eller "moden" i løpet av de cirka 10 årene som hadde gått siden den gang. 

hun var fremdeles sånn "hei, fettklumpen" eller "hey, stygge trollet" og så videre, på folk hun ikke hadde likt i løpet av ungdomsårene. Selv om det hadde gått litt over 10 år siden den gang, og en person som for eksempel var overvektig i løpet av ungdomsskolen men ikke var det nå lenger, ble fremdeles kalt for "fettklumpen" så mange år senere. 

Anonymkode: 680b4...4aa

• Hjerte 2
Skrevet

Har ikke vært på selv, men de som har blitt arrangert har vært en suksess iallefall. 

Anonymkode: 41ac8...792

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...