AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Er assistent for en klasse som er på leirskole nå i høstferien. Er delt i flere store hytter der vi er to voksne per hytte. Etter at ungene hadde gått til ro i går kveld ble jeg og kontaktlæreren sittende i hver vår ende av en liten sofa å se på tv. Hun synes tydeligvis sofaen var litt liten for hun la brått føttene i fanget mitt. Hun spurte like etterpå om det var greit, men kom så brått på at jeg ble litt paff og turte ikke å protestere. Hadde ingen sted å gjøre av armene så måtte bare legge de pent over beina hennes. Ble jo etterhvert ganske komfortabel og strøk forsiktig på leggene mens vi satt der. Turte ikke gjøre noe mer og vi har ikke snakket et ord om dette. Hun er godt voksen, rundt 40 år, men ganske pen i mine øyne. Skulle jeg turt å gjøre noe mer? Anonymkode: b019f...aff
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg er mann på 24 forresten. Ikke så mye erfaring med damer, så vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem... Anonymkode: b019f...aff
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Nei dette var nok bare ei dame med vondt i bena som ga faen i at du satt i veien for at hun fikk strekke dem ut. Jeg gjør sånt selv, kan til og med sette meg på fanget til menn jeg ikke er interessert i bare fordi jeg er sliten og stolene er tatt. Anonymkode: 0d75a...403 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Hehehe du må komme med flere detaljer. Så hun deg på en spesiell måte? Tok hun på deg ellers? Man kan se om en dame er interessert ved øyekontakten. Anonymkode: adb6d...54a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei dette var nok bare ei dame med vondt i bena som ga faen i at du satt i veien for at hun fikk strekke dem ut. Jeg gjør sånt selv, kan til og med sette meg på fanget til menn jeg ikke er interessert i bare fordi jeg er sliten og stolene er tatt. Anonymkode: 0d75a...403 😂😂 😨 Da eier du jo ikke normal folkeskikk eller respekt for andres fysiske grenser! Setter deg i fanget til menn fordi det ikke er stoler ledige? Da regner jeg med at du synes det er greit hvis de beføler deg på rumpa og lårene mens du sitter der på fanget deres? Anonymkode: 94e1c...b71 7 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂😂 😨 Setter deg i fanget til menn fordi det ikke er stoler ledige? Da regner jeg med at du synes det er greit hvis de beføler deg på rumpa og lårene mens du sitter der på fanget deres? Anonymkode: 94e1c...b71 Å sitte på fanget er ikke en invitasjon til seksuell beføling. Hadde vært litt av et samfunn om alle fedre med døtre på fanget og alle julenisser med barn og voksne på fanget begynte å tafse Anonymkode: 0d75a...403 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er assistent for en klasse som er på leirskole nå i høstferien. Er delt i flere store hytter der vi er to voksne per hytte. Etter at ungene hadde gått til ro i går kveld ble jeg og kontaktlæreren sittende i hver vår ende av en liten sofa å se på tv. Hun synes tydeligvis sofaen var litt liten for hun la brått føttene i fanget mitt. Hun spurte like etterpå om det var greit, men kom så brått på at jeg ble litt paff og turte ikke å protestere. Hadde ingen sted å gjøre av armene så måtte bare legge de pent over beina hennes. Ble jo etterhvert ganske komfortabel og strøk forsiktig på leggene mens vi satt der. Turte ikke gjøre noe mer og vi har ikke snakket et ord om dette. Hun er godt voksen, rundt 40 år, men ganske pen i mine øyne. Skulle jeg turt å gjøre noe mer? Anonymkode: b019f...aff Liker du henne? Da kunne du så klart gjort noe mer... Jeg hadde aldri lagt bena mine på en annen manns fang med mindre jeg likte han og var interessert i noe mer. I og med at det var hun som tok første steget til fysisk kontakt, så skjønner jeg at du ble litt satt ut. Men som noen over skriver: Blikket sier ofte alt til en dame 😉 om hun ville noe mer enn kun litt flørting. Anonymkode: 94e1c...b71 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Det her er ikke greit på noen måte. Så nei, du burde ikke ha «gjort noe mer», dere gikk allerede over en grense for hva som er greit i en profesjonell relasjon da hun la bena sine på fanget ditt, og du strøk henne på leggene. Anonymkode: ee77e...a0f 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å sitte på fanget er ikke en invitasjon til seksuell beføling. Hadde vært litt av et samfunn om alle fedre med døtre på fanget og alle julenisser med barn og voksne på fanget begynte å tafse Anonymkode: 0d75a...403 Gjør du deg litt ekstra dum eller? Med vilje? Anonymkode: 94e1c...b71 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Tror noen her har misforstått litt. Ingen har sittet på noen sitt fang og intet seksuelt har funnet sted. Foreløpig kun litt uskyldig kroppskontakt. Det kan da heller ikke være forbudt å flørte litt med en kollega? Men som sagt, ingenting har skjedd...ennå. Anonymkode: b019f...aff 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg håper jo litt. Får se om det skjer noe lignende i kveld. Skal jo være her to dager til 😊 Anonymkode: b019f...aff
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 Kjedelig på jobb, eller? Dere vet at elevene flørter så da må dere også? Anonymkode: 5941a...710
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei dette var nok bare ei dame med vondt i bena som ga faen i at du satt i veien for at hun fikk strekke dem ut. Er det egentlig noe som helst i hele verden som kan tolkes som at en dame er interessert i en mann? Har lest masse på KG og mantraet er alltid at menn aldri skal innbille seg noe, og det er mer eller mindre et overgrep å tro at noen kan ha noen form for interesse for en mann. Anonymkode: ed9e5...16b 2
Endorfin Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Hadde vært greit og vitet litt mere, har dere kjent hverandre lenge ? snakker hun til deg som en lillebror ? andre tegn til interesse ?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det egentlig noe som helst i hele verden som kan tolkes som at en dame er interessert i en mann? Har lest masse på KG og mantraet er alltid at menn aldri skal innbille seg noe, og det er mer eller mindre et overgrep å tro at noen kan ha noen form for interesse for en mann. Anonymkode: ed9e5...16b Hvem har påstått at det er et overgrep å tro at noen kvinner kan ha noen form for interesse for en mann? Nå bare overdriver og sutrer du med gjennomsyrt bitterhet. Kvinner gir mange signaler til menn vi er seksuelt eller romantisk interessert i. Det menn må lære seg er at kvinner ser på menn som mennesker og ikke som bare puledokker, sånn som mange menn ser på kvinner. Når dere lærer dere å se på kvinner som medmennesker først og fremst og ikke et sexobjekt så vil dere slutte å tolke menneskelig og vennskapelig nøytral oppførsel som noe seksuell interesse og lære dere forskjellen på vennlighet og nøytral menneskelig oppmerksomhet og på romantisk og seksuell interesse. Anonymkode: 0d75a...403 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei dette var nok bare ei dame med vondt i bena som ga faen i at du satt i veien for at hun fikk strekke dem ut. Jeg gjør sånt selv, kan til og med sette meg på fanget til menn jeg ikke er interessert i bare fordi jeg er sliten og stolene er tatt. Anonymkode: 0d75a...403 🤔 Jeg hadde tolket det som noe mer, og jeg er kvinne Anonymkode: deabe...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvem har påstått at det er et overgrep å tro at noen kvinner kan ha noen form for interesse for en mann? Nå bare overdriver og sutrer du med gjennomsyrt bitterhet. Kvinner gir mange signaler til menn vi er seksuelt eller romantisk interessert i. Det menn må lære seg er at kvinner ser på menn som mennesker og ikke som bare puledokker, sånn som mange menn ser på kvinner. Når dere lærer dere å se på kvinner som medmennesker først og fremst og ikke et sexobjekt så vil dere slutte å tolke menneskelig og vennskapelig nøytral oppførsel som noe seksuell interesse og lære dere forskjellen på vennlighet og nøytral menneskelig oppmerksomhet og på romantisk og seksuell interesse. Anonymkode: 0d75a...403 Hvorfor er du så aggressiv egentlig? Anonymkode: ed9e5...16b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 Overser de negative kommentarene. Ville bare opplyse om at hun tydeligvis er interessert i mer. Ble mer kos på sofaen i går. Skjedde ikke noe spesielt mye mer spennende enn litt kosing, men så er det mange andre her så må nok vente til vi kommer hjem. Håper det blir mer. Hun er kjempeartig å være med 😊 Anonymkode: b019f...aff 1 1
Minniemeg Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 Så fint for deg, og spennende med ny flørt. Lykke til 😀 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Skrevet 7. oktober 2022 Dette hører ikke hjemme på en leirskole med barn der dere har ansvar. Hva om noen ser eller hører dere? Eller noe skjer eller noen trenger dere men opptatt med flørting eller knulling? Bruk fritiden hjemme til sånt! Anonymkode: 9ffdb...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå