AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 holdt på med en fyr jeg likte veldig godt og han likte meg, men ble ikke noe av og måtte avvise han, noe som gjorde svært vondt. pga status og de nye vennene mine. husker en venn fortalte meg da, bare gå for han om noen år husker ikke folk deg engang. om det visste seg at det stemte, mistet alle de venninne som ville at jeg skulle finne en annen. mistet de jeg datet, mistet han jeg var sammen med. så han idag med en annen dame, de holdt hender. noen trøstende ord? k31 Anonymkode: 15d86...ab1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Regner med dette er troll. Hvis ikke, så har du vel lært til neste gang at du ikke setter status over mennesker og relasjoner. Anonymkode: 98c5f...d2c 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Regner med dette er troll. Hvis ikke, så har du vel lært til neste gang at du ikke setter status over mennesker og relasjoner. Anonymkode: 98c5f...d2c hei og Tusentakk for svar, ja har lært, men mest lyst på han og ingen andre når jeg tenker på forhold tror du det er en sjans for at han slår opp med kjæresten sin og blir sammen med meg? ts Anonymkode: 15d86...ab1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): tror du det er en sjans for at han slår opp med kjæresten sin og blir sammen med meg? ts Anonymkode: 15d86...ab1 Nei , du er historie Anonymkode: c853f...64e 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: tror du det er en sjans for at han slår opp med kjæresten sin og blir sammen med meg? ts Anonymkode: 15d86...ab1 Hvordan tenker du at jeg skulle kunne vite det? Anonymkode: 98c5f...d2c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 Overskrifta burde heller vært "Jeg hadde ingen integritet og synes veldig synd på meg selv" Anonymkode: 91685...0f9 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overskrifta burde heller vært "Jeg hadde ingen integritet og synes veldig synd på meg selv" Anonymkode: 91685...0f9 unnskyld meg, så lite innsikt kan man ha? han burde vite at jeg hadde det travelt med mitt liv, status er ganske viktig i den fasen, men nå er jeg ledig og strekker armene. det er han som ikke har integritet. ts Anonymkode: 15d86...ab1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Han var ikke bra nok. Men så klarte du ikke få noe bedre. Så nå kan du ta han tilbake? Ja du kan jo sende han en melding og fortelle det. Anonymkode: 85c60...faf 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Du har skrevet en tråd om han før her, ikke sant? Nei. Han har fått seg dame, mest sannsynlig fordi han er forelsket i henne. Det er lenge siden han følte noe for deg. De følelsene er borte nå, så han dumper selvsagt ikke damen som han NÅ har følelser for. Livet går videre. Anonymkode: f2900...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): unnskyld meg, så lite innsikt kan man ha? han burde vite at jeg hadde det travelt med mitt liv, status er ganske viktig i den fasen, men nå er jeg ledig og strekker armene. det er han som ikke har integritet. ts Anonymkode: 15d86...ab1 Vi er alle travle med våre liv, men prioriterer det vi synes er viktig. Ingen venter på deg. Anonymkode: 91685...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå