AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Kvinne i 30 årene avsluttet det med en kar jeg likte godt i mars. Han var flott og bra, men prioriterte meg ikke og da dabbet det av. Vi bodde i ulike byer og avstanden tæret på. Han kunne gjerne komme på besøk hit til byen uten å prioritere meg i særlig grad. Vi skulle blant annet ha fri en uke samtidig og gjøre noe sammen, men i siste liten heiv han seg på en guttetur og jeg ble sittende igjen med fri, uten planer en uke i vinterferien. Så jeg valgte å avslutte det, rett og slett fordi han ikke ga nok tidlig i datingen. Vi datet totalt i 3 måneder. Nå har det gått 7 måneder og han bor i samme by som meg igjen. Saken er at jeg ikke klarer å glemme han. Jeg tenker på han støtt og har håpet han skal ta kontakt. Hva gjør jeg? Anonymkode: d1fb2...67c
GrønnNellik68 Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 For din egen del hold ut ikke kontakt han og kom deg ut å treffe nye kandidater 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (3 timer siden): For din egen del hold ut ikke kontakt han og kom deg ut å treffe nye kandidater Takk for svar 🙌🏻 Anonymkode: d1fb2...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå