Gå til innhold

Har datet en god del, legger merke til mange kvinner med låra i skoene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spesielt flatterende og veldig skuffende. Kan ha pent ansikt, slank overkropp, men lårene går i ett med leggene og er ikke tydelig definerte. Mye man skal legge merke til som singel

Anonymkode: 15eb5...21d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK

Anonymkode: d4f64...ddb

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok, takk for din ted talk. Klapp klapp

Anonymkode: ce8f2...0b0

• Liker 14
  • Nyttig 14
Skrevet

de trener mye kanskje. Fått store muskler i leggene 

Anonymkode: ceafc...9d7

• Liker 3
Skrevet

Ja. LRS (låra rett i skoa) er veldig vanglig blant nordiske kvinner i alle aldre. Et slags budeie-syndrom?

Anonymkode: b86b8...7f5

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. LRS (låra rett i skoa) er veldig vanglig blant nordiske kvinner i alle aldre. Et slags budeie-syndrom?

Anonymkode: b86b8...7f5

Så du har også lagt merke til det! LRS det kalles altså;-)

• Liker 1
Skrevet

He he😄

Anonymkode: 2390a...786

Skrevet

Har samme problem med menn.

Så mange av de har ekstremt tynne ben. Liker det ikke.

Anonymkode: 09eff...e71

• Liker 29
  • Hjerte 1
Skrevet

Kalles Lipødem :) 

Anonymkode: e7513...280

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Så fint at du peker på enda en ting vi kvinner kan bekymre oss for og ha komplekser for. Det var nemlig ikke nok fra før :ironi:

Anonymkode: 730fb...a4c

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke spesielt flatterende og veldig skuffende. Kan ha pent ansikt, slank overkropp, men lårene går i ett med leggene og er ikke tydelig definerte. Mye man skal legge merke til som singel

Lurer på hva de tenker om deg……

Anonymkode: 42b9e...b5d

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Så fint at du peker på enda en ting vi kvinner kan bekymre oss for og ha komplekser for. Det var nemlig ikke nok fra før :ironi:

Driiiiiiit i hva TS skriver! Ikke bekymre deg. Kvinnekroppen er uansett finere enn mannskroppen.

og hvis personligheten matcher mannen som leter i tillegg, da er det innertier. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Driiiiiiit i hva TS skriver! Ikke bekymre deg. Kvinnekroppen er uansett finere enn mannskroppen.

og hvis personligheten matcher mannen som leter i tillegg, da er det innertier. 

Har kuttet ut menn for lenge siden. Jeg har både feil kropp, feil alder, feil interesser og feil personlighet, så jeg kan ikke glede dem uansett. Og ikke bryr jeg meg nevneverdig heller. Det er bare så unødvendig med sånt som dette, trådstarter lurer jo ikke på noe og innbyr ikke til noen diskusjon, det virker som det eneste målet er å få andre til å føle seg dritt. 

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette var et nytt begrep for meg. Hva i hellane er «låra i skoene»? Kan noen poste et bilde som viser hva dette er?

Anonymkode: 6d6b2...659

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kalles Lipødem :) 

Anonymkode: e7513...280

Eller lymfeødem som jeg har 

Anonymkode: 271c5...b47

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette var et nytt begrep for meg. Hva i hellane er «låra i skoene»? Kan noen poste et bilde som viser hva dette er?

"Låra rett i skoa" er et uttrykk som sikter til at lårene og leggene er like tykke hele veien ned. Det blir ikke smalere fra kneet og ned til skoene som det normalt blir på et menneskebein.

Anonymkode: 5e282...3b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, sånn er det når man dater. Noen menn ønsker å rakke ned på kvinner og skriver nedlatende på diskusjonsforum, mens andre er mer gentlemens, og ser at noen mennesker har et kroppslig trekk de ikke finner flatterende og går rolig videre uten å få noen til å føle seg dårlig. Nå har ikke jeg "låra i skoa", men har cankles, og er (og har alltid vært) slank og trent. Et trekk jeg har lagt merke til, men som er kun det, en del av meg. Lever godt med det. Håper alle som har "låraiskoa" gjør det samme. 

Anonymkode: 3e4d2...e14

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er tydeligvis noen frustrerte menn som ønsker å gjøre livet til kvinner så ubehagelig som mulig. Er flust med sånne tråder her.

Anonymkode: 3f839...e47

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er tydeligvis noen frustrerte menn som ønsker å gjøre livet til kvinner så ubehagelig som mulig. Er flust med sånne tråder her.

Anonymkode: 3f839...e47

Som er helt frivillige å oppsøke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Smak og behag. Jeg har ikke problemer med å finne menn som elsker de kraftige låra og leggene mine 😌 Ikke noe å tenke på.

Anonymkode: 375f3...81c

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...