AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Sorte klær, kjole, dressbukser, joggebukser, ekstra lengde oventil. Anonymkode: b026d...fc4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Trange bukser og løse overdeler Anonymkode: c8737...5f1 1
anon01 Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Finn farger, og klær som komplimenterer din kropp. Generelle råd til å klær som får deg til i virke smalere; - V-hals overdel - Samme farge på overdel og underdel ELLER en farge som komplimenterer deg, med en enkel mørk bukse. - Vis de delene på kroppen der du er tynn, underarm og ankler for eks. - Gå med treningsklær som treningstights - Kjoler som har naturlig innsnøring i livet, som wrap 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Trange bukser og løse overdeler Anonymkode: c8737...5f1 Det spørs helt hvordan man er bygd. Jeg har stor rumpe og store lår, men slank midje og store pupper. Jeg bør ha trang overdel, ellers ser jeg mye større ut enn jeg er. Og løse bukser for å skjule den store rumpa 😄 Anonymkode: 980de...983 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå