AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg bestillte pga at jeg har vært plaget med tinnitus. Men det er vel ikke noe særlig annet enn å sende meg videre som legen kan gjøre, og mest sannsynlig så er det ingenting farlig.. Har time i morgen tidlig , og må stresse meg til legen før jobb. Er et stykke unna. Bør jeg gå tross at tinnitus ikke merkes i dag...:) ? Det kan jo komme tilbake.. Han kommer til å ta betalt uansett pga for kort tid. Anonymkode: 7dcdf...c59
nordlending Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Hvis du har vært mye plaget, og må henvises videre, er det vel best å dra? Om ikke må du jo tilbake en annen gang for å få henvisning (om jeg forsto deg riktig). 3
GammelKaktus Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Tenker du skal gå jeg, du har jo vært plaget med dette så en sjekk skader ikke, 1
Million Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Be legen om å granske ørene dine og kikke inni der. Kanskje han/hun ser noe som kan være medvirkende årsak til tinnitusen? Skader ikke å få det sjekket, nå som du uansett må betale for timen. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 1 hour ago, Million said: Be legen om å granske ørene dine og kikke inni der. Kanskje han/hun ser noe som kan være medvirkende årsak til tinnitusen? Skader ikke å få det sjekket, nå som du uansett må betale for timen. Jeg må nok betale uansett ja så jeg kan nok like godt sjekke det. Jeg er veldig usikker på om det er bare meg som hører ekstra etter. Det sies at alle har litt øresus. Men iblant er den høyere , men i dag har det vært nesten ingenting. Liker ikke slike undersøkelser, men får bare sjekke slik at jeg kan slå meg litt til ro. Anonymkode: 7dcdf...c59 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 18.18): Jeg bestillte pga at jeg har vært plaget med tinnitus. Men det er vel ikke noe særlig annet enn å sende meg videre som legen kan gjøre, og mest sannsynlig så er det ingenting farlig.. Har time i morgen tidlig , og må stresse meg til legen før jobb. Er et stykke unna. Bør jeg gå tross at tinnitus ikke merkes i dag...:) ? Det kan jo komme tilbake.. Han kommer til å ta betalt uansett pga for kort tid. Anonymkode: 7dcdf...c59 Hvor lenge var du plaget før det forsvant? Hatt en plystrelyd i øret i 14 dager nå og tar jo en evighet å få legetime. Går jo veldig ut over søvn/hvile og jeg er redd det skal bli kronisk. Det kom pga massivt psykisk stress så håper jo det skal roe seg. Forstår at folk kan bli gale av det her. Anonymkode: 019e9...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå