AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har i alle år vært relativt gjennomsnitlig med damer, aldri fått den fineste, men ho som så helt ok ut. Nå har jeg en jobb hvor jeg tjener 4.5 millioner i året(aksjer). Jeg ser helt normal ut, helt normal bygd. Hender dessverre at det blir noen byturer i helgene, og da bestiller vi oss ofte VIP-bord med flasker. Er det sånn at dere damer automatisk dras til rike menn? Innen 2-3 timer, så vil jeg si at det kommer minst 15 damer bort, som åpenbart prøver og flørte, om det er meg, eller pga det litt mer ekslusive bordet, og flaskene, samt at jeg går i dress, er ikke godt og si. Anonymkode: 03db2...0ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Fra naturens side trenger damer å føle trygghet og bli ivaretatt. penger er i dagens samfunn ofte forbundet med trygghet. Tenker du har svaret der 😉 Anonymkode: 12b4c...b22 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra naturens side trenger damer å føle trygghet og bli ivaretatt. penger er i dagens samfunn ofte forbundet med trygghet. Tenker du har svaret der 😉 Anonymkode: 12b4c...b22 Godt mulig ja. Skal sies at jeg er litt materialistisk av meg, jeg går jo med en synlig Rolex-klokke på hånda. Men uansett, merkelig at penger kan tiltrekke så mye oppmerksomhet. Anonymkode: 03db2...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har i alle år vært relativt gjennomsnitlig med damer, aldri fått den fineste, men ho som så helt ok ut. Nå har jeg en jobb hvor jeg tjener 4.5 millioner i året(aksjer). Jeg ser helt normal ut, helt normal bygd. Hender dessverre at det blir noen byturer i helgene, og da bestiller vi oss ofte VIP-bord med flasker. Er det sånn at dere damer automatisk dras til rike menn? Innen 2-3 timer, så vil jeg si at det kommer minst 15 damer bort, som åpenbart prøver og flørte, om det er meg, eller pga det litt mer ekslusive bordet, og flaskene, samt at jeg går i dress, er ikke godt og si. Anonymkode: 03db2...0ab Svaret er ja. Dette er en absolutt no-brainer. Hvis du i tillegg blir kjendis, kommer enda flere damer. Hvis du får makt, så kommer enda flere. Anonymkode: 130ac...1cc 4 4
exictence Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Menn i dress er ofte veldig flotte. Det at de er rike, frister ikke meg, men en mann i dress og kanskje du utlyser mer tilfredshet og selvsikkerhet nå. Det tiltrekker meg Endret 5. oktober 2022 av exictence 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svaret er ja. Dette er en absolutt no-brainer. Hvis du i tillegg blir kjendis, kommer enda flere damer. Hvis du får makt, så kommer enda flere. Anonymkode: 130ac...1cc Du sier noe der ja. Ser jo stadig vekk disse såkalte kjendisene fra realityprogrammer på byen, og de har jo alltids nye damer rundt seg. Anonymkode: 03db2...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 Nei, det er ikke sånn at vi damer dras mot rike menn. Men noen gjør det, og det er jo de som da tydeligvis kommer bort til deg. De damene er ikke representanter på vegne av hele kvinnekjønnet. Anonymkode: 5460c...5e4 5 1
Ugresset Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Damer liker å bli spandert på og siden du spanderer vil det tiltrekke flere. Enjoy 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke sånn at vi damer dras mot rike menn. Men noen gjør det, og det er jo de som da tydeligvis kommer bort til deg. De damene er ikke representanter på vegne av hele kvinnekjønnet. Anonymkode: 5460c...5e4 Er nok ulikt, fra dame til dame. Ofte er det damer i alderen 20-25. Eldre damer har kanskje beina mer plantet på jorda. Anonymkode: 03db2...0ab 4
Crobern Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 De som brifer med at de har mye penger er totalt uinteressant for meg. Både kvinner og menn. 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Ugresset skrev (1 minutt siden): Damer liker å bli spandert på og siden du spanderer vil det tiltrekke flere. Enjoy Spanderer ikke på noen Anonymkode: 03db2...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): da bestiller vi oss ofte VIP-bord med flasker. det litt mer ekslusive bordet, og flaskene, samt at jeg går i dress, AnonymBruker skrev (11 minutter siden): jeg går jo med en synlig Rolex-klokke på hånda. Anonymkode: 03db2...0ab Nå jobber du jo tydeligvis veldig hardt for å tiltrekke deg oppmerksomhet da. Men du gjør det jo på veldig feil måte, dersom det er ei kvalitetsdame du er ute etter. Men for å få deg en drøss med ONS med random gold diggers, for all del, da gjør du absolutt det du skal. Kommer jo an på hvor mye du ønsker å harve deg gjennom. Bare husk at kvalitetsdamer sjelden faller for menn som har ligget med halve byen. Anonymkode: bf807...0a2 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Hvis du ser på biologien, så vil damer se etter en make som kan forsørge barna over lengre tid. Stabilitet, god økonomi osv. Og livet er jo mer behagelig uten pengenød. Imens menn ser etter noen som kan bære frem barn, gi omsorg og skape et godt hjem. Skal det bli barn, må han tiltrekkes av henne. Dette ligger jo i oss også i 2022. Så det er ikke rart du scorer høyere som partner hvis du har kraftig forbedret økonomien, og ikke skjuler det. Du kan forsørge godt, og mange. Anonymkode: aa836...2ff 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare husk at kvalitetsdamer sjelden faller for menn som har ligget med halve byen. Godt mulig, men mitt inntrykk er at damer ofte tiltrekkes mer av høy inntekt hos det motsatte kjønn. Trist, men sant. Jeg har masse kompiser, godt utdannede med både master og doktorgrad, med helt normal lønn, og jeg merker jo at de får betydelig færre damer. Anonymkode: 03db2...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har i alle år vært relativt gjennomsnitlig med damer, aldri fått den fineste, men ho som så helt ok ut. Nå har jeg en jobb hvor jeg tjener 4.5 millioner i året(aksjer). Jeg ser helt normal ut, helt normal bygd. Anonymkode: 03db2...0ab Har du en jobb som betaler 4,5 millioner i året eller har du tjent 4,5 milioner i løpet av ett år på aksjer? Hvis det siste er tilfellet så vet du jo ikke hva du tjener neste år. For alt du vet kan du tape tilsvarende beløp. Hvis det er en jobb, hva slags jobb er det snakk om? Anonymkode: 99dca...853 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godt mulig, men mitt inntrykk er at damer ofte tiltrekkes mer av høy inntekt hos det motsatte kjønn. Trist, men sant. Jeg har masse kompiser, godt utdannede med både master og doktorgrad, med helt normal lønn, og jeg merker jo at de får betydelig færre damer. Anonymkode: 03db2...0ab Ei dame er ikke bare ei dame da. De ti damene som spriker med beina bare fordi du har en Rolex er neppe mer verdt enn den ene kvalitetsdama som kompisen din dater fordi hun syns han er sjarmerende, morsom, kjekk og smart. Anonymkode: bf807...0a2 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #18 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du en jobb som betaler 4,5 millioner i året eller har du tjent 4,5 milioner i løpet av ett år på aksjer? Hvis det siste er tilfellet så vet du jo ikke hva du tjener neste år. For alt du vet kan du tape tilsvarende beløp. Hvis det er en jobb, hva slags jobb er det snakk om? Anonymkode: 99dca...853 Basert på fjorårets inntekt. Men det avhenger, neste år kan jeg tjene betydelig mindre. Jeg driver med daytrading, uten og røpe meg for mye. Anonymkode: 03db2...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #19 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Godt mulig, men mitt inntrykk er at damer ofte tiltrekkes mer av høy inntekt hos det motsatte kjønn. Trist, men sant. Jeg har masse kompiser, godt utdannede med både master og doktorgrad, med helt normal lønn, og jeg merker jo at de får betydelig færre damer. Anonymkode: 03db2...0ab Du får slutte å flashe sånn med pengene dine da, hvis du blir så trist av at damer tiltrekkes av det. Skrytete opptreden på byen er ikke særlig tiltrekkende for de fleste. Du tiltrekker deg bare en viss type damer. Ikke de ekte. Anonymkode: 08c05...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #20 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tiltrekker deg bare en viss type damer. Ikke de ekte. Har hatt både velutdannede damer, og disse såkalte "fjortisdamene" kommet bort. Avhenger helt og holdent. Anonymkode: 03db2...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå