AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei! Jeg har lenge vurdert å starte en prøvedagbok - endelig føler jeg at jeg har noe å skrive om da det har tatt lang tid for meg å få mensen tilbake etter prevansjonsslutt. Jeg sluttet på p-piller i januar. Jeg fikk bortfallsblødning en ukes tid etter siste pille. Blødde i 6 dager. Håpet da på at jeg kom til å få vanlige sykluser, med mensen jevnlig - men der tok jeg feil. Jeg fikk ikke mensen igjen før i august. Jeg hadde gått å ventet og ventet, og ble overlykkelig når jeg så at mensen endelig var kommet tilbake! Mensen kom igjen i september, akkuratt en måned etter forrige mensen, og det her virket jo veldig lovende! Jeg var veldig fornøyd med at jeg nå endelig har noe å gå utifra, når jeg skal forsøke å finne ut når jeg har eggløsning. Jeg lastet ned Min Kalender på telefonen, og begynte å legge inn. Vi la inn aksjer rundt eggløsning i slutten av september, og på søndag tok jeg en graviditetstest - den var positiv (7-8dpo kveldsurin). Både jeg og samboer ble ganske satt ut, men glade. Jeg hadde en følelse av at jeg ikke kunne bli gravid, i og med at jeg ikke hadde hatt mensen eller noe kontroll på syklusen min før. Jeg tok en ny test på mandagsmorgen, den var negativ.. tirsdag begynte jeg å blø. Jeg har roet meg med at dette nok var en kjemisk graviditet. Nå som skuffelsen har lagt seg er jeg glad for at jeg faktisk kan bli gravid - og dette har ikke gjort at vi ikke ønsker å prøve mer. Legger ved bilde av den positive graviditetstesten min - jeg blir å gjemme den unna selv om det bare ble med den ❤️ Anonymkode: 80a5e...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Del Skrevet 6. oktober 2022 TS HER I dag er jeg på CD 26, skal ha mensen om 4 dager i følge kalenderen. Men blør enda fra kjemisk, håper jeg kommer i «rutine» igjen fort.. Hvis det er noen med erfaringer knyttet til kjemisk graviditet som leser, gjerne del med meg❤️ Det er lange dager frem til ny eggløsning….. Anonymkode: 80a5e...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS HER I dag er jeg på CD 26, skal ha mensen om 4 dager i følge kalenderen. Men blør enda fra kjemisk, håper jeg kommer i «rutine» igjen fort.. Hvis det er noen med erfaringer knyttet til kjemisk graviditet som leser, gjerne del med meg❤️ Det er lange dager frem til ny eggløsning….. Anonymkode: 80a5e...3e2 Har hatt 2 kjemiske på rappen. Begynte blø noen dager etter ikm på begge. I august kom eggløsning på dag 16. Og etter september på dag 14. Har alltid hatt på dag 14 tidligere, så var jo rett inn i syklus.. telte da fra 1 blødningsdag 😄 Anonymkode: c2c16...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har hatt 2 kjemiske på rappen. Begynte blø noen dager etter ikm på begge. I august kom eggløsning på dag 16. Og etter september på dag 14. Har alltid hatt på dag 14 tidligere, så var jo rett inn i syklus.. telte da fra 1 blødningsdag 😄 Anonymkode: c2c16...f83 TS HER Takk for svar! Krysser fingrene for deg! ❤️ Anonymkode: 80a5e...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): TS HER Takk for svar! Krysser fingrene for deg! ❤️ Anonymkode: 80a5e...3e2 For deg også 🤞🤞 😄🤩 Anonymkode: c2c16...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 9. oktober 2022 #6 Del Skrevet 9. oktober 2022 Hei. Denne tråden skal ligge under prøverdagbøker. https://forum.kvinneguiden.no/forum/98-prøverdagbok/ Det går ikke å flytte tråden da du har skrevet den som a.b. Tråden her stenges. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg