Gå til innhold

3 åring som vil gi masse kos og kyss til ansatte og folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er kjempe koselig som vil gi kos, kyss og hade :) søt ja :) men kan oftes oppleves som masete. Noen ansatte gir kyss (ikke i munnen)  når hun sier «kyss, kos!», men opplever at feks vikarer ikke vil, som er helt ok fordi da tar jeg tak i det, at det holder med en kos, men da blir de myee hyling å skriking! «NEEII MÅ GI KYSS MÅ SI HADE! MER KOS!» uansett om de har gitt henne kos.. 

Jeg sier at hun kan vinke og si hade av og til og kos (klem) men det er ikke alle som vil gi kyss og dette synes jeg er viktig å lære barnet og respektere både voksne og barn sine grenser. Jeg vet at hun kan være forferdelig masete me kos og kyss😅

De ansatte som jobber der fast er flinke til å gi henne beskjed, men hun kan for bli litt masete på vikarer og folk og barn😅

noe tips? Hun blir så frustrert når ikke vikar vil gi henne nyss/kyss..

Anonymkode: e04b4...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det viktig med grensesetting! Nei betyr nei, uavhengig om det er kjende/ukjende/barn/vaksne. Om ho blir frustrert så får ho berre bli det, også får de heller forklare før og når det skjer. Det går vel over dette og som alt anna :) Eg hadde ikkje likt å få kyss/kos av alle små eller store eg kjenner, og hatar når foreldre seier "no må du gje hadekos" - kor vanleg er det når dei blir eldre uansett? 🙈 Vi har veldig fokus på det med 1.5 åringen vår. 

• Liker 1
Skrevet

Kos må da være helt greit , men kyss ville jeg nok tatt kampen på

Anonymkode: 798eb...58a

Skrevet

Sånn er min to åring, ekstremt kosete mot alle. Han klemmer alle barna og mange ønsker å ikke bli klemt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...