Gå til innhold

Hvor mye har kroppen og si på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og dater en dame, vi er begge 22 år, og det er åpenbart og klart at ho liker meg, og kanskje er "småforelsket" i meg og? Jeg er relativt kjekk, så kan jo være det. Men jeg har ofte hørt at jeg er super jordnær - veldig snill, og behandler damene som en prinsesse på en måte. Passer på at ho har det bra, henter ho hjem fra jobben hvis ho er mørkeredd og slike ting.

Men problemet er at jeg har en dvass kropp, som skjuler seg godt under klærne. Jeg er ikke overvektig, men nok til at jeg er helt sinnsykt usikker pga den, og ofte har jeg sex med klær på pga det.

Hvor mye har kroppen hos mannen og si for dere? Hvis dere er småforelsket i han og han har en topp personlighet?

Anonymkode: 622df...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn off med sex med klær på i alle fall. Og usikkerhet

tren da vel?

Anonymkode: 4a395...571

• Liker 11
Skrevet

Når han kommer til det stadiet hvor han snorker som en traktor pga. fedme, ikke ser tassen sin, orker ikke misjonær pga. fett osv. da er det stopp. Han trenger ikke ha six pack eller noe så lenge han er i "god form". 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Turn off med sex med klær på i alle fall. Og usikkerhet

tren da vel?

Anonymkode: 4a395...571

Ja, vet.

Ja, jeg trener hver dag og formen har blitt litt bedre. Men skulle ønske jeg ble født med et vaskebrett.

Skrevet
Leehyori skrev (3 minutter siden):

Når han kommer til det stadiet hvor han snorker som en traktor pga. fedme, ikke ser tassen sin, orker ikke misjonær pga. fett osv. da er det stopp. Han trenger ikke ha six pack eller noe så lenge han er i "god form". 

Men om du først er småforelsket i noen, betyr kropp noe? Selvsagt ikke overvektig typ.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om du først er småforelsket i noen, betyr kropp noe? Selvsagt ikke overvektig typ.

Altså hvis jeg har kommet til stadiet hvor jeg er litt forelsket så er kroppen godkjent, men det betyr ikke at du kan slenge deg på sofaen og bli en sofagris.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, vet.

Ja, jeg trener hver dag og formen har blitt litt bedre. Men skulle ønske jeg ble født med et vaskebrett.

Personlig har jeg aldri blitt et snev tent av vaskebrett. Normal mage derimot, helt nydelig!

Det her vil variere helt fra person til person, men om dere har god kjemi og trives sammen, vil kroppen din ha minimalt å si, i alle fall utifra det du forklarer her.

Om et vaskebrett er avgjørende for dama, er det ikke hun du vil ha🫣

Anonymkode: 4b8fa...981

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Personlig har jeg aldri blitt et snev tent av vaskebrett. Normal mage derimot, helt nydelig!

Det her vil variere helt fra person til person, men om dere har god kjemi og trives sammen, vil kroppen din ha minimalt å si, i alle fall utifra det du forklarer her.

Om et vaskebrett er avgjørende for dama, er det ikke hun du vil ha🫣

Anonymkode: 4b8fa...981

Jeg scorer på alt det andre, både utseende og personligheten min er 10/10. Så kanskje ikke kroppen er så viktig?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg scorer på alt det andre, både utseende og personligheten min er 10/10. Så kanskje ikke kroppen er så viktig?

Selvinnsikten din er 0/10.

Anonymkode: bdbff...252

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvinnsikten din er 0/10.

Anonymkode: bdbff...252

Mulig, men er fakta.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selv har jeg dumpa en fyr etter andre date nettopp fordi han usikker på kroppen sin. Utrolig lite mandig trekk. 

Menn skal ha kroppslig selvtillit. Ellers blir det som å date en dame.

Trekk i personligheten der altså.

Bare fordel for dama om kroppen din ikke er veldig bra, da føler HUN seg bedre. Tenk det du.

Anonymkode: b1ed9...9d7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv har jeg dumpa en fyr etter andre date nettopp fordi han usikker på kroppen sin. Utrolig lite mandig trekk. 

Hvordan vet du at han var usikker på kroppen sin?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Menn skal ha kroppslig selvtillit. Ellers blir det som å date en dame.

Trekk i personligheten der altså.

Bare fordel for dama om kroppen din ikke er veldig bra, da føler HUN seg bedre. Tenk det du.

Anonymkode: b1ed9...9d7

Hva er kroppslig selvtillit?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mye har kroppen hos mannen og si for dere? Hvis dere er småforelsket i han og han har en topp personlighet?

Ikke en dritt så lenge det ikke er ekstremt i noen retning. Ikke ekstremt underernært, ikke ekstrem overvekt, ekstrem kort, ekstremt lang eller elstremt muskulært.

Utover de ekstreme ytterpunktene kunne ikke kroppen til partner brydd meg mindre🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bdb21...222

Skrevet

En stram kropp med sixpack og muskler er naturligvis mye mer sexy men det er mer sånn at jeg blir positivt overrasket om kroppen er sånn enn negativt overrasket om kroppen er normal eller litt dvassen. Kropp er kropp og så lenge du er innafor normalen hadde jeg ikke tenkt noe på det

Anonymkode: 0d370...730

• Liker 3
Skrevet

Personlighet, omsorgsevne og -vilje, sosial intelligens og generelt orden i sysaker og livet trumfer kropp 10 av 10 ganger, når kvinner vurderer partner. Med mindre du ser ut som Jabba The Hut

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, vet.

Om du trener regelmessig og har normal kropp så holder det for de fleste.

Eller, om vi snur på det så tror jeg vi kan si at om dama 'krever' vaskebrett så hadde du antagelig ikke kommet så langt som du har kommet allerede. Superkropp er fint å se på men egentlig noe for spesielt interesserte, blir fort prestasjonsangst om partneren har veldig mye bedre kropp en deg.

Bortsett fra det bør du holde deg unna overvekt og dyrking av sofapoteter. :)

Skrevet

Jeg vil heller ligge med en dvask naken kropp, enn en med klær på i alle fall! Kropp spiller liten rolle hvis hun liker deg. 

Anonymkode: 0e327...3a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, vet.

Neimen i alle dager, ikke vær så slem med deg selv!

Vi skjønner omtrentlig hvordan kropper ser ut med klær på. Sex med klær er skikkelig, skikkelig turnoff.

Vaskebrettmage må vel være den tingen jeg personlig IKKE synes er fint.

Du er omtenksom, snill, åpenbart veldig gentleman. Det er innertier! Ingen vaskebrettmager i verden slår det altså.

Kunne seriøst ikke brydd meg mindre.

Husker en fyr i mine noe yngre dager sjekket meg opp på treningssenter og sa til meg sånn «å, du ser ut som du trener hver dag», og etterpå tok han crunches og klappet seg på rippet abs vaskebrett type Coca Cola reklame på sin solbrune hud. Fisket litt etter mulighet for en date. Han har vært i media på grunn av sin treningsform og «smekre ytre». 

Jeg svarte ironisk at «joda, viktig med litt mageperspektiv i livet», han skjønte ikke ironien og jeg tenkte dette måtte være den dummeste fyren jeg noensinne hadde truffet. 

Hjelper ikke å være digg om man ikke har kjemi med den man er forelsket i. 

Om du får drømmekroppen din, hva nøyaktig tenker du bruke den til? 

• Liker 1
Skrevet

Så der fikk du den igjen ts. Kvinner bryr seg ingenting om kropp!!  (penisen kanskje, hvis du skryter på deg 10cm). Det eneste du trenger er å ha god, god og godt selvbilde med god, god selvtillit! Trykk på knappen til venstre så...Badaboom!!
Du må selvsagt være over 1.78.

Anonymkode: 0ee73...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...