AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Ja! Ødlegger så fort hun får muligheten og bruker barna for å ha kontakt. I grunn ikke nødvendig siden de har blitt så store men mor insisterer. Vært ett helvette i noen år. Hatt ett års pause men har stoppet samvær. Det har vært fredelig men nå vil far ta opp kampen igjen for samvær å kjenner jeg blir kvalm av tanken da hun hele tiden skal åle seg innpå han å bruke barna til alt fra å ha kontakt til å lage intriger. Noen med samme erfaringer. Hva fikk menneske til å få seg ett liv? Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Hvordan vet du at han ikke spiller dobbelt? Susser og ligger med eksen i blandt og sier han elsker henne bak din rygg og gir henne falske forhåpninger? Kjenner utallige sånne tilfeller.. Anonymkode: 8351d...584 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Dette her hadde ikke jeg hadd, jeg hadde du per han for å slippe så t drama😂 så får han lære å stå opp for seg selv Anonymkode: f2f2e...858 1
Fremmed fugl Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 TS, Mannen din må: Stå på for samvær Begrense kontakten med moren til det saklig og nødvendige 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan vet du at han ikke spiller dobbelt? Susser og ligger med eksen i blandt og sier han elsker henne bak din rygg og gir henne falske forhåpninger? Kjenner utallige sånne tilfeller.. Anonymkode: 8351d...584 Fordi da kunne han giftet seg med henne og ikke meg. Og fått to nye barn med henne og ikke meg. Tro meg, han har hatt muligheten til å gå tilbake mer enn en-to og tre ganger. Vi har hatt lange pauser før vi giftet oss pga all dramatikken. Du skulle bare visst hva faenskap jeg har måtte sitte å se på før han tok tak. Da stoppet hun alt samvær å skylder på meg. Fordi hun ikke får leke kjæreste med min mann. Barna er hjertelig velkommen hos oss, men ikke henne. Siste innspillet viste hun veldig godt at hun gjør alt annet enn å drive foreldresamarbeid. Anonymkode: fb1c6...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (5 minutter siden): TS, Mannen din må: Stå på for samvær Begrense kontakten med moren til det saklig og nødvendige Vi prøver. Vi prøver mekling. Ønsker egentlig ikke at hun skal ha telefon nummeret til mannen min. Blir bare masse telefoner og sms. Anonymkode: fb1c6...8ec
Fremmed fugl Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi prøver. Vi prøver mekling. Ønsker egentlig ikke at hun skal ha telefon nummeret til mannen min. Blir bare masse telefoner og sms. Anonymkode: fb1c6...8ec Hvilket type samvær har dem nå? Er kjipt for deg å se denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette her hadde ikke jeg hadd, jeg hadde du per han for å slippe så t drama😂 så får han lære å stå opp for seg selv Anonymkode: f2f2e...858 Han prøver. Han har blitt mye bedre ❤️ Slike kvinner er ekstremt vanskelig å håndtere. Hun er og mye mer verbal enn mannen min. Han vil bare at alle skal være fornøyd. Men hun bruker barna mye til å skape dårlig samvittighet på mannen min. For å gifte seg med meg og få nye barn. Sier til barna sine at våre barn ikke er deres ekte søsken osv. Sier jeg stjeler klærene deres hvis de glemmer noe igjen. Ja lager masse negative greier rundt barna og oss hele tiden. Det ødlegger naturligvis pappa hjerte hans. Mor er meget sinnsyk for å si det rett ut. Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Hvordan kan han ha godtatt å ikke se barna sine på ett år??? Anonymkode: b98d4...cad 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Hvilket type samvær har dem nå? Er kjipt for deg å se denne situasjonen. Ekstremt kjipt å prøve å få noe til å funke over flere år. Men og samtidig føle at noen vil ødlegge ekteskapet mitt. De var aldri gift heller. Jeg skulle ønske mor kunne finne noen å være glad i å gå videre med livet sitt. Men jeg undres om det og ville hjelpe. Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Fordi han selv har hatt noen utfordringer det siste året og fordi man kan ikke ta alle kamper på en gang. Spesielt når denne saken gjør at alt brister for fars mentale helse. Han må også «leve». Han har hatt ett utrolig bra år men savner jo de andre barna sine. Anonymkode: fb1c6...8ec
Fremmed fugl Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekstremt kjipt å prøve å få noe til å funke over flere år. Men og samtidig føle at noen vil ødlegge ekteskapet mitt. De var aldri gift heller. Jeg skulle ønske mor kunne finne noen å være glad i å gå videre med livet sitt. Men jeg undres om det og ville hjelpe. Anonymkode: fb1c6...8ec Ikke sikkert. Jeg har en eks som holdt på sånn også etter hun ble gift på nytt. Heldigvis så hadde jeg barna mer enn henne frem til dem ble voksne, hun ble sliten av dem. Men hun drev på med mye forsøk på manipulasjon og ønsket meg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fremmed fugl skrev (4 minutter siden): Hvilket type samvær har dem nå? Er kjipt for deg å se denne situasjonen. De har ikke samvær nå. Men han skal kalle mor inn til seperat mekling. Så han får snakke fritt uten å bli overkjørt. Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (8 minutter siden): Ikke sikkert. Jeg har en eks som holdt på sånn også etter hun ble gift på nytt. Heldigvis så hadde jeg barna mer enn henne frem til dem ble voksne, hun ble sliten av dem. Men hun drev på med mye forsøk på manipulasjon og ønsket meg tilbake. Så bra at du er så standhaftig å ser lett igjennom manipulasjon. Hun her gjør alt for å få oppmerksomheten hans. Alt fra å la være og hente barna etter avtale, til å si hun har kreft, blitt voldtatt på byen, til ulykker i bil. Ja alt for å få kontakt å all oppmerksomhet er posetiv oppmerksomhet for henne. Nye typer annnenhvert år osv. (vet ikke om de finnes en gang). Vi giftet oss for en stund tilbake og venter vårt andre barn. De har ikke hatt noe kontakt på ett år for jeg forlangte at det skal foregå via mekling og advokat for jeg ble så syk av alt stresset. Han også, men jeg ønsker at han skal være med sine to andre barn også. Jeg ønsker ikke å frarøve en person den muligheten bare fordi jeg skal ha det bra. Bare håper vi er sterke nok nå til å tåle alt hun kommer med. Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 Her er barnet voksen, og mor driver fortsatt på 😑 Noen gir seg aldri. Anonymkode: 0b34e...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De har ikke samvær nå. Men han skal kalle mor inn til seperat mekling. Så han får snakke fritt uten å bli overkjørt. Anonymkode: fb1c6...8ec Mekling må de ta sammen men han kan nok få med seg en advokat om han ber om det. Man kan nemlig ikke mekle bre 1 person om man skal få noe avtale ut av det. Han kan be om en samtale alene, men mekling må til syvende og sist de gjøre sammen i samme rom. De kan få en time separat under mekling også, men det skjer ofte ikke på første møte. Han har ikke så gode kort på hånden om han ikke har sett barna på ett år, så han må regne med at det kan bli en lang kamp. Anonymkode: 37d44...81d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mekling må de ta sammen men han kan nok få med seg en advokat om han ber om det. Man kan nemlig ikke mekle bre 1 person om man skal få noe avtale ut av det. Han kan be om en samtale alene, men mekling må til syvende og sist de gjøre sammen i samme rom. De kan få en time separat under mekling også, men det skjer ofte ikke på første møte. Han har ikke så gode kort på hånden om han ikke har sett barna på ett år, så han må regne med at det kan bli en lang kamp. Anonymkode: 37d44...81d Jo mekling kan du få seperat ved spesielle tilfeller der konfliktnivået er meget høyt. Man kan fint komme til en samværsavtale uten å ha mekling sammen. Barna er store. Det du sier her, stemmer altså ikke. 🤓 Hilsen en som har erfaring med mekling selv. Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #18 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Her er barnet voksen, og mor driver fortsatt på 😑 Noen gir seg aldri. Anonymkode: 0b34e...2e1 Er det mulig 😳 Anonymkode: fb1c6...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #19 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det mulig 😳 Anonymkode: fb1c6...8ec Desverre 😬 Anonymkode: 0b34e...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå