AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Kan skrive litt mer utfyllende iom at jeg lager egen tråd. Kjæresten har nok ca 9 cm. Jeg har målt ca ved å bruke bredden på hånden min, og så målt med linjal. Jeg har ikke tenkt at dette er lite, men så har jeg kanskje aldri opplevd «stor» heller da. Merker at det er noen stillinger som ikke går så bra, men det er vel ikke så mye å gjøre med det? Hva er gjennomsnittlig str? Er 9 «lite»? 🐙 Anonymkode: 07474...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Ja ni cm er veldig lite. Da kan tråden lukkes og stenges så disse mennene som tenner på small penis humiliation (ja det er en fetisj) ikke bruker kvinneguiden som runkemateriale. Takk og farvel Anonymkode: 39c99...b6b 5 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Ok. Takk for svar. 🐙 Ts Anonymkode: 07474...aaa
Rollo1987 Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan skrive litt mer utfyllende iom at jeg lager egen tråd. Kjæresten har nok ca 9 cm. Jeg har målt ca ved å bruke bredden på hånden min, og så målt med linjal. Jeg har ikke tenkt at dette er lite, men så har jeg kanskje aldri opplevd «stor» heller da. Merker at det er noen stillinger som ikke går så bra, men det er vel ikke så mye å gjøre med det? Hva er gjennomsnittlig str? Er 9 «lite»? 🐙 Anonymkode: 07474...aaa Penispumpe 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Rollo1987 skrev (12 minutter siden): Penispumpe Blir din lenger eller bare tykkere Rollo? Anonymkode: 424f0...452
Rollo1987 Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir din lenger eller bare tykkere Rollo? Anonymkode: 424f0...452 Litt av begge deler
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Rollo1987 skrev (34 minutter siden): Litt av begge deler Her må du komme med data, før/etter. "LITT" er vagt. Anonymkode: 424f0...452
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Rollo1987 skrev (1 time siden): Penispumpe Du tror ikke han kan bli såret om jeg foreslår det? Jeg er veldig fornøyd med sexen vår generelt altså, bare av og til jeg lurer på hvordan det ville vært med noe større. Ts Anonymkode: 07474...aaa
Rollo1987 Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Her må du komme med data, før/etter. "LITT" er vagt. Anonymkode: 424f0...452 9cm lengde før bruk, og 10cm lengde etter bruk. Kan hende det bare er fordi ereksjonen blir enda hardere. Og tykkelsen vanskelig å si, føles litt tykkere etter bruk
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Rolle slutt å svar deg selv for å lage penistråder. Du har fortalt at du har ni cm pikk og det er ikke mange av dere så lett å skjønne at du bare diskuterer med deg selv her 🤷♀️ Anonymkode: 39c99...b6b 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 Lite. Det er jo 1 cm lenger enn micropenis, som er en medisinsk tilstand. Anonymkode: c67db...a6c 1
Rollo1987 Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rolle slutt å svar deg selv for å lage penistråder. Du har fortalt at du har ni cm pikk og det er ikke mange av dere så lett å skjønne at du bare diskuterer med deg selv her 🤷♀️ Anonymkode: 39c99...b6b Ja det er galt å svare på andres spørsmål
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Han er tydeligvis ikke den eneste i verden med 9 cm penis, så jeg setter pris på svar. Har du noen gang opplevd at en kvinne har gitt inntrykk av at str var mindre enn ønskelig? Evt stillinger som var vanskelige? Kjæresten min har aldri gitt inntrykk av at han er misfornøyd med str sin. Han kommenterte en gang i starten at «han er ikke SÅ stor» da jeg forsøkte meg på en stilling, men jeg trodde han spøkte, frem til jeg forstod at den stillingen ikke funket. ts Anonymkode: 07474...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 Rollo1987 skrev (2 timer siden): Ja det er galt å svare på andres spørsmål Rollo, du svarte på mitt spørsmål, og jeg og har 9, men som i tommer. Det stemmer godt med min erfaring, ca 10% lenger, mens omkretsen der i mot økes betydelig. Uansett, Rollo, takk for svar. . Anonymkode: 424f0...452
Rollo1987 Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rollo, du svarte på mitt spørsmål, og jeg og har 9, men som i tommer. Det stemmer godt med min erfaring, ca 10% lenger, mens omkretsen der i mot økes betydelig. Uansett, Rollo, takk for svar. . Anonymkode: 424f0...452 Så bra
Rollo1987 Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er tydeligvis ikke den eneste i verden med 9 cm penis, så jeg setter pris på svar. Har du noen gang opplevd at en kvinne har gitt inntrykk av at str var mindre enn ønskelig? Evt stillinger som var vanskelige? Kjæresten min har aldri gitt inntrykk av at han er misfornøyd med str sin. Han kommenterte en gang i starten at «han er ikke SÅ stor» da jeg forsøkte meg på en stilling, men jeg trodde han spøkte, frem til jeg forstod at den stillingen ikke funket. ts Anonymkode: 07474...aaa AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er tydeligvis ikke den eneste i verden med 9 cm penis, så jeg setter pris på svar. Har du noen gang opplevd at en kvinne har gitt inntrykk av at str var mindre enn ønskelig? Evt stillinger som var vanskelige? Kjæresten min har aldri gitt inntrykk av at han er misfornøyd med str sin. Han kommenterte en gang i starten at «han er ikke SÅ stor» da jeg forsøkte meg på en stilling, men jeg trodde han spøkte, frem til jeg forstod at den stillingen ikke funket. ts Anonymkode: 07474...aaa Ja har opplevd det flere ganger at de har gitt uttrykk for det. Også flere stillinger som er vanskelige. Man må bare prøve seg frem til man finner de som passer 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #18 Skrevet 5. oktober 2022 Rollo1987 skrev (4 minutter siden): Ja har opplevd det flere ganger at de har gitt uttrykk for det. Også flere stillinger som er vanskelige. Man må bare prøve seg frem til man finner de som passer Kjenner jeg er litt usikker på det med å prøve nye stillinger. Vil ikke at han skal oppleve at vi ikke får dem til pga hans str. Er det noen stillinger som er litt safe? Nå gjør vi mest misjonær, jeg rir, han tar meg bakfra med meg stående på alle fire eller liggende. ts Anonymkode: 07474...aaa
Blåjojo Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner jeg er litt usikker på det med å prøve nye stillinger. Vil ikke at han skal oppleve at vi ikke får dem til pga hans str. Er det noen stillinger som er litt safe? Nå gjør vi mest misjonær, jeg rir, han tar meg bakfra med meg stående på alle fire eller liggende. ts Anonymkode: 07474...aaa Jeg har god erfaring med å ri med ryggen mot overkroppen hans funker godt. Må nesten prøve deg fram med hvor mye framover eller bakover du kan bevege deg. Men bortsett fra det så er en pute eller to under baken veldig undervurdert ved misjonær.
Rollo1987 Skrevet 6. oktober 2022 #20 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjenner jeg er litt usikker på det med å prøve nye stillinger. Vil ikke at han skal oppleve at vi ikke får dem til pga hans str. Er det noen stillinger som er litt safe? Nå gjør vi mest misjonær, jeg rir, han tar meg bakfra med meg stående på alle fire eller liggende. ts Anonymkode: 07474...aaa For meg er det mest at jeg glipper ut hvis det går for fort, men sånn er det med en mindre størrelse. Så rolig og kontrollert kan være mye bedre. Ellers er misjonær veldig bra, eller hvis man skal teste nye stillinger og ta det rolig
Anbefalte innlegg