AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Min nabo hadde lekkasje på kjøkkenet og mye vant rant ned i vår kjellerbod. Klær og forskjellige ting ble skadet. Har snakket med innboforsikring og det er egenandel på 2000 kr. Blir det ikke feil at jeg må tape på det? Burde ikke naboen som forsikring dekke dette? Vannet kom jo fra hans leilighet. Eller forsikring til borettslaget? Anonymkode: e3e8a...864
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Lager du virkelig enda flere tråder om dette? Nei det er du som skal betale, det er en del av risikoen man tar når man bor i blokk og har ting i bod. Anonymkode: 82244...89a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Skjønner ikke hvorfor du lager enda en tråd om det samme? Fikk du ikke svarene du likte i den forrige? Anonymkode: eb043...dc1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor du lager enda en tråd om det samme? Fikk du ikke svarene du likte i den forrige? Anonymkode: eb043...dc1 Fordi en nabo mente at det ikke burde gå på min forsikring. Anonymkode: e3e8a...864
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fordi en nabo mente at det ikke burde gå på min forsikring. Anonymkode: e3e8a...864 Hva din nabo mener og ikke er ikke relevant. Betal og kom deg videre med livet. Anonymkode: 82244...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå