Gå til innhold

Sov under aircondition for 3 netter siden. Ikke vært i form siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halsen har blitt verre siden da. I dag hadde jeg dårlig stemme og hostet enda mer, men bare når jeg ligger. Har ikke hostet etter jeg stod opp. Men det kjennes ut som det er «noe» i halsen min. En del som er irritert og følelsesløs. Det er så irriterende å gå rundt og kjenne på! Jeg er ikke i Norge, men et veldig varmt land, så det er derfor aircondition stod på en natt men jeg burde jo visst bedre siden jeg alltid har blitt syk av det, også i bil. 
Kan dette være Corona og at jeg blir verre, eller skal jeg bare tenke jeg er litt vanlig forkjølet? Er det Corona kan jeg jo kanskje vente meg feber 😕 

Anonymkode: 66b82...6ac

Skrevet

Det er helt vanlig å bli syk av air condition når man er på ferie. Rurister blir så overivrige og skrur tempen altfor langt ned og for høy vifte, og da er temperaturforskjellen for høy. Du blir frisk om ikke så lenge. 

Anonymkode: 06601...d44

• Liker 1
Skrevet

Man blir ikke syke av aircondition, men hvis man har en infeksjon, kan trekk osv. svekke immunforsvaret ditt. Hvilken infeksjon du har plukket opp er ikke godt å si, men at du kanskje ikke hadde blitt syk uten aircondition, kan noen ganger stemme. 

Anonymkode: b98ce...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...