AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Ikke fordi folk er slemme med meg. Men fordi folk lar seg veldig lett styre. Jeg har en viss tillit til samfunnet enda. Men jeg føler det sakte og skjult blir et diktatur, fordi folk beviser gang på gang at de har full tillit til myndighetene. Jeg har ikke denne tilliten lenger. Ikke engang til norske. Jeg kjenner mange som er like skeptiske og jeg kjenner mange som er som lydige hunder. Anonymkode: 4b722...08e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Nei, du får ikke angst av andre mennesker. Du har angst og du er engstelig, men du får ikke angst. Det smitter ikke. Anonymkode: ea7dc...384
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har ikke stor nok kapasitet til å sette meg nok inn i ting til å vite hva som er den beste løsningen, så jeg lever godt med å stole på at fagfolk tar avgjørelser etter beste mening (selv om det noen ganger i ettertid kan vises at en annen løsning kunne vært bedre. Jeg dømmer ikke folk for det.). Jeg kan bry meg om det jeg har kompetanse på eller makt over. Anonymkode: e020b...afe 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, du får ikke angst av andre mennesker. Du har angst og du er engstelig, men du får ikke angst. Det smitter ikke. Anonymkode: ea7dc...384 Ååh så morsomt….. Anonymkode: 4b722...08e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke stor nok kapasitet til å sette meg nok inn i ting til å vite hva som er den beste løsningen, så jeg lever godt med å stole på at fagfolk tar avgjørelser etter beste mening (selv om det noen ganger i ettertid kan vises at en annen løsning kunne vært bedre. Jeg dømmer ikke folk for det.). Jeg kan bry meg om det jeg har kompetanse på eller makt over. Anonymkode: e020b...afe Det beste hadde vært om alle forholdt seg slik. Dessverre har den frie flyten av informasjon gjort alle til "eksperter" og idioter mener de derfor kan overprøve fagfolks vurderinger. Og skrekkscenariet i fremtiden blir er når amatørers meninger begynner å få så godt fotfeste og dermed får for stor påvirkning slik at ekspertisen delvis må bøye seg for idiotbermen. De første til å sette merkelappen "sheeple" på andre mennesker fordi de setter sin litt til faglig ekspertise er den største pesten vi har om dagen. Anonymkode: f3e4e...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå