AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg bruker en møbelrenser for første gang, leid denne på Jernia: https://www.jernia.no/hjem-og-hage/renhold/støvsugere-og-rengjøringsmaskiner/rengjøringsmaskin/hagerty-rensemaskin-for-tepper-og-møbler-med-ergonomisk-håndtak/p/58018572 Det jeg ikke var forberedt på er at det spruter vann og såpe OVERALT! Jeg har løse sofaputer, så jeg la håndkler på spisebordet og vasker putene der. Men gardinene mine, vinduet, og veggen har også fått seg en dusj. Skal det være sånn? Jeg bruker den riktig, slipper såpe-knappen før jeg løfter munnstykket fra stoffet, men det spruter altså fortsatt vann ut. Anonymkode: b042d...b61
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har ikke vært borti den modellen, men har leid fra Kärcher tidligere. Med den har jeg ikke opplevd vannsprut eller -søl, i hvert fall. Anonymkode: 74615...9f2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Et spørsmål til: er det vanlig at møblene er våte etterpå? Jeg har brukt «støvsugeren» på den mer enn bruksanvisninga sier, men møblene er likevel våte nok til at de ikke kan brukes på en dag, kanskje to 😬 Anonymkode: b042d...b61
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Selvfølgelig vil stoffet være vått etter at du har brukt støvsugerfunksjonen. Ellers vet jeg ikke hvordan denne modellen er å bruke men jeg har aldri opplevd særlig søl fra de jeg har prøvd. Når du reagerer med overraskelse på at stoff blir vått når det vaskes så sier det meg at du kanskje ikke er så handy og logisk anlagt, så sjansen er stor for at du bruker maskinen litt "feil". Anonymkode: 19518...439 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Fuktig antok jeg selvfølgelig det kom til å være. Men når det fortsatt i dag er store våte flekker, så vått at møblene fortsatt ikke kan brukes, det regnet jeg ikke med nei. Jeg leste bruksanvisningen nøye og brukte den akkurat slik det stod beskrevet der. Anonymkode: b042d...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå