AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 I morgen skal jeg til legen da gyn. ikke fant noe på skjermen enn tom fostersekk.. Jeg bare lurer på, hva kommer legen til å gjøre? henvise meg videre til sykehuset? Anonymkode: 26a55...a00
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I morgen skal jeg til legen da gyn. ikke fant noe på skjermen enn tom fostersekk.. Jeg bare lurer på, hva kommer legen til å gjøre? henvise meg videre til sykehuset? Anonymkode: 26a55...a00 Mest sannsynlig måle hcg med 48 timers mellomrom. Evt henvise til ny ul om et par uker kanskje. Hvor langt er du? Anonymkode: f5299...1f3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Mest sannsynlig måle hcg med 48 timers mellomrom. Evt henvise til ny ul om et par uker kanskje. Hvor langt er du? Anonymkode: f5299...1f3 trodde jeg var 6 uker på vei, men var vist bare 5 uker elns men trodde man skulle se fosteranlegg? Anonymkode: 26a55...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå